Stránka 2 z 2
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 23 srp 2017 19:52
od Sniper
Jenže na nižší předvstřik zase lépe chytá studený vyběhaný motor, tak je otázka, co je lepší.
Každopádně laborace s předvstřikem a dávkou paliva dokáží pěkně oživit motor

Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 24 srp 2017 08:21
od kupec18
mr-tomas píše: 22 srp 2017 18:32
Tak jsem to konečně namontoval a je to pocitově živější, ale má zdechlina není asi ten správný vzorek aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Nicméně cena 52L je dost nesmyslná, dá se to vyrobit za méně pokud by o to byl zájem. Ovšem instalace do čerpadla na motoru je fakt porod.
Jede to líp dole nebo nahoře?
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 24 srp 2017 12:32
od mr-tomas
Ono u automatu to nějak nepoznám, je to celkově živější. Se základním předstihem jsem nijak nehejbal, ale tohle motoru prokazatelně prospělo.
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 24 srp 2017 14:59
od kupec18
mr-tomas píše: 24 srp 2017 12:32
Ono u automatu to nějak nepoznám, je to celkově živější. Se základním předstihem jsem nijak nehejbal, ale tohle motoru prokazatelně prospělo.
A ještě neměřil jsi jestli jsou ty podložky co tam naskládáš stejně široké jako ta vložka s o-kroužkém?
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 24 srp 2017 15:15
od mr-tomas
Ty tři podložky jsou menší, cca na průměr té větší pružiny.
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 20 úno 2018 23:49
od mr-tomas
Tak jsem udělal GO motoru a pohrál si s čerpadlem a teprve teď se ta podložka pořádně projevila. Motor jede jako blázen aniž by to kouřilo a pružnost od nízkech otáček nemá chybu. Přijde mi jakoby ta podložka umožnila spálit více paliva, ale bez toho abych hulil jak lokomotiva.

Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 21 úno 2018 18:46
od Mára-RRC
Tak to je super, uvidíme až se to povede i mě dojít až k čerpadlu

Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 04 bře 2018 13:05
od Čahoun
Neplánuje někdo pár kousků vyrobit, nebo nemá to někdo nakreslený...?
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 28 bře 2018 15:04
od mr-tomas
Pro případné zájemce hliníková podložka je tlustá 4mm a podložky pod pružiny jsou 3x 1mm.
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 28 bře 2018 15:13
od 22lukas277
Ja bych to aj nehal vyrobit kludne ale ked to je s**rvena robota to tam.dostat a nechce sa mi to vyberat
Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 15 črc 2019 16:24
od Kusto
Ahoj pánové, nemáte někdo doma volný boost ring k prodeji? Mám zrovna čerpadlo na stole a to je možnost pokusu

Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 28 črc 2019 14:12
od vladoo
Mam boost ring aj boost pin original poslednych asi 20tis km. Zvysil som aj tlak na turbe o 0.2 baru a nahradil stredovy tlmic vyfuku rovnou rurou pre lepsiu priechodnost spalin. Vykon super. Kde som predtym do kopca s privesom radil 2jku teraz idem na 4ke. S privesom a nalozenym defom sa mi dari drzat tempo s kamionmi, co predtym nebolo mozne...
POZOR - motoru sa vyrazne zvysi teplota vyfukovych plynov. Pri beznej jazde 350C, s privesom 450C a nalozenym privesom 500-550C ked si davas pozor. Ak nedas pozor, hravo ti to vybehne aj nad 700C.
Definitivne si k tomu musis objednat aj merac teploty, tzv EGT senzor. Odporucania ostatnych majitelov su, aby si pri jazde neprekrocil 700C. Ale! Dodrziaval som to a pred par dnami mi od tych horucav skryvilo hlavu -0.42mm. Dalo sa to cakat...
Pre lepsie chladenie je potrebne dokupit vacsi cooler, ja som si objednal od alisportu Double Core intercooler za circa 450€. Vdaka vacsiemu cooleru je do spalovacej komory tlaceny chladnejsi vzduch, tym padom nedochadza k prehrievaniu hlavy. Pozotivny efekt by mal byt, ze vdaka nizsej teplote vzduchu je spalovanie v komore efektivnejsie = vyssi vykon, mensia spotreba.
Dalsi efekt BP a BR bola zvysena dymivost. Mierne sa napravila zvysenim tlaku turba. Dymivost uplne zmyzla po repase hlavy. Po repase som spravil nalozeny zatial 2.500km - dym minimalny, vykon super. Davam si vsak sakra pozor aby sa teplota nepohybovala nad 500C do casu, kym mi nepride novy intercooler.
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 07 srp 2019 06:50
od Mára-RRC
Tak ti nevím, mám velký cooler a svody rozsvítím, ale nafty tam jde hodně, zatím nebudem nic stahovat budem upravovat stávající turbo z Audi A6. Úpravou se rozumí rotuji části zlehkých kovů a vysoustružení kompresoru turba.
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 07 srp 2019 08:44
od mr-tomas
Co máš konkrétně na mysli?

Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 07 srp 2019 14:44
od Mára-RRC
mr-tomas píše: 07 srp 2019 08:44
Co máš konkrétně na mysli?
Opět vše pečlivě řeším s Tlapkou máme namysli toto citace z webu co je dole odkaz.
Dochází ke změně pouze na straně dmychadla a turbínová strana zůstává původní. Při vyšším požadovaném navýšení je potřeba výrazně většího dmychadlového kola a s tím souvisí omezená propustnost turbínové strany, tzn. změnu turbínové skříně (vyšší A/R u regulace s wastegate, vyšší lopatkový mechanismus a větší výstupní průměr turbinového kola u VNT (VGT) turbodmychadel).
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 07 srp 2019 20:09
od mr-tomas
Tak to už je na mě vyšší dívčí. Nicméně si mě poradil kde mi opravěj moje VNT turbo od Turbotechnics

Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 17 bře 2021 10:13
od mr-tomas
Mára-RRC píše: 07 srp 2019 14:44
mr-tomas píše: 07 srp 2019 08:44
Co máš konkrétně na mysli?
Opět vše pečlivě řeším s Tlapkou máme namysli toto citace z webu co je dole odkaz.
Dochází ke změně pouze na straně dmychadla a turbínová strana zůstává původní. Při vyšším požadovaném navýšení je potřeba výrazně většího dmychadlového kola a s tím souvisí omezená propustnost turbínové strany, tzn. změnu turbínové skříně (vyšší A/R u regulace s wastegate, vyšší lopatkový mechanismus a větší výstupní průměr turbinového kola u VNT (VGT) turbodmychadel).
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
Tak jak to dopadlo?
Re: Boost Ring 300tdi
Napsal: 18 dub 2021 22:02
od Mára-RRC
Ahoj dlouho jsem tu nebyl řeším teď jiný projekt (Camaro) turbo jsem ještě neposlal na předělávku. Čekám až tohle padne (zatím funguje.......)
Ale jak bude něco nového podám report