pomoc s EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od OC » 06 úno 2008 18:56

alap píše:K tomuhle mám ještě jeden dotaz. Podle mě musí mít EAS ještě nějaké čidlo na náklon, jelikož jsem někde četl v příručce, že auto dokáže při jízdě po svahu trochu narovnat auto. A opravdu to tak dělá. Pamatuji, že když mi podvozek normálně fungoval a já zastavil na svahu, tak se auto po chvilce srovnalo, což by jednotka z pouhých čidel na nápravě určitě nepoznala.
Nakolik je mi známo, nic takového tam není. A jsem si tím poměrně dost jist (ačkoli samozřejmě ne na sto procent :)). Četl sis tu landywiki? Tam je to popsané skutečně hodně podrobně...

Stran pravděpodobné příčiny, viz příspěvky ostatních -- nejspíše měch, možná ventil.

A jen pro jistotu, jak píšeš, že jsi ta čidla mockrát různě prohazoval -- určitě jsi vždy po přehození čidel nezapomněl překalibrovat EAS (což je netriviální, neboť na to musí být diagnostika), že? Ono to tedy v praxi není úplně nutné, ale jen tak dlouho, dokud vše funguje dobře... :)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 18:58

Mirek 1234.cz ty se zabýváš opravami EAS?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 19:01

OC cituji příručku "Dále systém EAS zajišťuje automatické vyrvnávání vozu do vodorovné polohy" To asi z čidek na nápravě nedokáže
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mirek 1234.cz
Příspěvky: 47
Registrován: 29 čer 2007 19:53
Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Mirek 1234.cz » 06 úno 2008 19:02

alap píše:Mirek 1234.cz ty se zabýváš opravami EAS?
Řekni Elliotovi, prodá ti měchy i čidla. Já pracuji pro sebe a "naše lidi" :wink:

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 19:05

Mirek 1234.cz píše:
alap píše:Mirek 1234.cz ty se zabýváš opravami EAS?
Řekni Elliotovi, prodá ti měchy i čidla. Já pracuji pro sebe a "naše lidi" :wink:

Ale já si myslím, že za to čidla ani měchy nemůžou. už kolem toho lítám půl roku a vyzkoušel jsem hodně věcí a stějně nic. A ještě občas mi zahlásí EAS fault. A to by nebylo z toho že měch utíká. Ale to začalo až teď, po poslední kalibraci.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mirek 1234.cz
Příspěvky: 47
Registrován: 29 čer 2007 19:53
Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Mirek 1234.cz » 06 úno 2008 19:07

alap píše:
Mirek 1234.cz píše: Řekni Elliotovi, prodá ti měchy i čidla. Já pracuji pro sebe a "naše lidi" :wink:

Ale já si myslím, že za to čidla ani měchy nemůžou. už kolem toho lítám půl roku a vyzkoušel jsem hodně věcí a stějně nic. A ještě občas mi zahlásí EAS fault. A to by nebylo z toho že měch utíká. Ale to začalo až teď, po poslední kalibraci.
Nenapsal jsi, jestli je to ten modrý Range.

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 19:08

Kalibrovali mi dvě jednotky u Land Roveru ve Vrchlabí minulý týden a stejně to do roviny nedostali. Teda normálně ano, ale jak to zamkli, tak se to zkroutilo.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 19:09

Psal. Mám zelený v Liberci. Omlouvám se ale ještě nemám žádnou fotku. Stále čekám že si to vyfotím až to bude vypadat, nebo až to bude umytý a nějak se mi to nedaří, ani jedno ani druhý
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od MartinMM » 06 úno 2008 19:11

alap píše:Ne já mám zelený v Liberci. Chlapi fakt to není měchem. dnes ráno jsem měl předek normálně nafouklý a zadek dole. Když měním polohy, tak celé auto nakřivo se zvedá a tak i drží, dokud nezamknu auto. Pak cvaká a letí dolů. Tohle je někde šotek v elektronice. Měnil jsem zadní měch a tam je to v pohodě.
Presne toto mi to delalo tak jak pises - stalo na krivo a jak sem ho zamk tak cvakani a vyrovnavani a byly to mechy jeden by neveril ja taky nechtel a branil se do posledni chvile

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 19:15

MartinMM píše:
alap píše:Ne já mám zelený v Liberci. Chlapi fakt to není měchem. dnes ráno jsem měl předek normálně nafouklý a zadek dole. Když měním polohy, tak celé auto nakřivo se zvedá a tak i drží, dokud nezamknu auto. Pak cvaká a letí dolů. Tohle je někde šotek v elektronice. Měnil jsem zadní měch a tam je to v pohodě.
Presne toto mi to delalo tak jak pises - stalo na krivo a jak sem ho zamk tak cvakani a vyrovnavani a byly to mechy jeden by neveril ja taky nechtel a branil se do posledni chvile


Tak proč se to i nakřivo zvedá. Normálně se zvedne a vypne se kompresor. vypnu motor, auto drží. Ani se nehne. Klidně několik hodin. Zamknu a cvak cvak a zkroutí se, nevypustí se ža dolů, jen se zkoutí a tak drží. stále tady odpovídám na tu samou věc. Taky vím, že měch by byla ta nejlepší věc, vyměním ho a budu mít klid, ale já jsem přesvědčen, že měchem to není. V servisu to taky kontrolovali a taky mě ubezpečili, že měchem to není.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 19:16

Už jsem jeden měch měnil, vím jak se to chová, když utíká. Ale tohle je úplně jiné. Je to v poho, jen je to nakřivo. Dobře jinak, kde je v ČR nejlepší servis na tyhle auta? Co jsem vyzkoušel tady v okolí tak mi hned u příjmu řekli, že tohle auto neumí. A neumí
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od OC » 06 úno 2008 19:24

alap píše:kde je v ČR nejlepší servis na tyhle auta?
Asi Eliott, hádám. Když má zrovna čas :twisted:
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od MartinMM » 06 úno 2008 19:27

alap píše:
MartinMM píše:Presne toto mi to delalo tak jak pises - stalo na krivo a jak sem ho zamk tak cvakani a vyrovnavani a byly to mechy jeden by neveril ja taky nechtel a branil se do posledni chvile


Tak proč se to i nakřivo zvedá. Normálně se zvedne a vypne se kompresor. vypnu motor, auto drží. Ani se nehne. Klidně několik hodin. Zamknu a cvak cvak a zkroutí se, nevypustí se ža dolů, jen se zkoutí a tak drží. stále tady odpovídám na tu samou věc. Taky vím, že měch by byla ta nejlepší věc, vyměním ho a budu mít klid, ale já jsem přesvědčen, že měchem to není. V servisu to taky kontrolovali a taky mě ubezpečili, že měchem to není.
no me tvrdili v AMT ze je uplne normalni ze kdyz daj auto na zvedak a neco se dela na systemu tlaku tak se mechy po strate tlaku zhrnou a ze je normalni ze behem nekolika hodin ci minut ujde vzduch :lol: :lol: tam tvrdej veci - ja to taky nechapal ze to stalo na krivo a to vypadalo dost silene jak pises - nejak mi to mozek nebral nekdy to delalo nekdy ne a furt jsem jezdil na mazani chyb - ale bylo to vse mechama - usli vzdy jen do nejake polohy a nekdy jen jeden jak pisi ale ne vzdy upne - dej je nove a uvidis :D

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#34 Příspěvek od George » 06 úno 2008 19:53

ahoj,
mám taky zelený RR,projevila se mi naprosto stejná závada a vznikla právě tím,že jsem vyměnil jen jeden měch a poté to nechal zkalibrovat. Auto stálo rovně krása pohledět,ale!!!! za jízdy a po uzamknutí vozu se to chovalo přesně tak jak popisuješ,cvakaly el.magnety(pro rejpaly solenoidy) a za jízdy se to stále naklánělo na stranu toho starého měchu a ten druhý byl nafouklý k prasknutí.Má úvaha vycházející ze zkušenosti s tímhle zařízením je asi taková-jeden z těch dvou měchů nepatrně utíká,ten druhý je tím pádem přetížený a snaží se to dorovnat a tím se stane že se auto nakloní.Možná je to blbost,ale po výměně všech měchů mám skutečně klid,nechal jsem to překalibrovat u Dordy a je pravda,že tam v té době stál RR o kterém mi říkali,že si sním nevědí rady s EAS.Stál tam údajně 14dní.Ty měchy stojí v Anglii i s poštovným asi 3500,- Kč a na rozdíl od ceny bez DPH u Dordy,která se pohybovala na hranici 11500,-Kč je to na pohodu.Navíc pokud tam máš měchy ještě původní,což já měl r.v.96,tak jsou na 100% totálně zpuchřelý.A můžeš na to nalít třeba kýbl pěny a nic ti to neukáže.Věř RB ,Martinovi ,Eliotovi a jiným tady na fóru,protože ty zkušenosti mají a naštěstí pro ostatní se o ně rádi podělí a navíc s úmyslem pomoci a ne jako v síti rádoby značkových servisů si namastit kapsu.Sem se vyčerpal psaním jdu něco polknout.

George 8)
Naposledy upravil(a) George dne 06 úno 2008 20:17, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#35 Příspěvek od George » 06 úno 2008 20:15

Ještě jsi se ptal na nejlepší servis v ČR ,tak když je nejhůř máš na dostřel servis u soudruhů v bývalé NDR u Löbau.Je to u hlavní když jedeš od Zittau a nedá se to přehlídnout a určitě toho o tom autě vědí neskonale víc než v Liberci a okolí.A cena práce i dílů je mnohem příznivější k peněžence než to co předvádí ta squadra u nás.

George

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 21:27

Dobře, ukecali jste mě a je pravda, že za cenu 11.000 za jeden měch se mi moc do výměny všech nechce. ale pokud se dají kdekoliv sehnat za 3500 kus beru všechny 4. Kde se teda dají sehnat?
Jo a o servisu v Lobau mám taky moc dobré reference, ale je problém, že německy umím jen " majne liebe kome fike" a předpokládám, že když jím tohle řeknu, auto mi asi neopraví.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 21:31

Co se týče servisu u Dordy v Liberci tak jsem tam byl 3x. Poprvé mi řekli, že tohle auto servisovat neumí. ( ukázali mi nějaký Renč, zelený, který jim tam prý stojí měsíc a nevědí co s ním) a pokaždé mě o tom jen přesvědčili. Takže k nim moc důvěru nemám. A taky měsíc čekací doby na počítač, taky nebudou standartní. zítra jedu do Praglu, tak se zkusím optat v AMT, jestli mi s tím něco na chvilku neudělají. Ale je pravda, že teď mi stojí před barákem docela rovně. Ale zase se mi před dojezdem ozvala malá chyba stytmému EAS, takže možná proto to necvakalo.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#38 Příspěvek od RB » 06 úno 2008 21:33

alap píše:Kalibrovali mi dvě jednotky u Land Roveru ve Vrchlabí minulý týden a stejně to do roviny nedostali. Teda normálně ano, ale jak to zamkli, tak se to zkroutilo.
Máš správně měchy?Nedal někdo kratší na jednu stranu.Zadní jsou dlouhé,přední kratší.Já jezdil půl roku vzadu na předních,neměl jsem momentálně jiné,ale oba stejné délky.Bez problému.To samé s výměnou jednoho,jak již psal George.Poloha auta může fungovat třeba měsíc a pak se začne naklánět.
Naposledy upravil(a) RB dne 06 úno 2008 21:42, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od OC » 06 úno 2008 21:33

alap píše:zítra jedu do Praglu, tak se zkusím optat v AMT, jestli mi s tím něco na chvilku neudělají
Dobrou zábavu přeji ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#40 Příspěvek od RB » 06 úno 2008 21:35

alap píše:Dobře, ukecali jste mě a je pravda, že za cenu 11.000 za jeden měch se mi moc do výměny všech nechce. ale pokud se dají kdekoliv sehnat za 3500 kus beru všechny 4. Kde se teda dají sehnat?
Jo a o servisu v Lobau mám taky moc dobré reference, ale je problém, že německy umím jen " majne liebe kome fike" a předpokládám, že když jím tohle řeknu, auto mi asi neopraví.
Měchy mám. 1ks 3500kč s dph. 608454158
Naposledy upravil(a) RB dne 06 úno 2008 21:39, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět