Nakolik je mi známo, nic takového tam není. A jsem si tím poměrně dost jist (ačkoli samozřejmě ne na sto procentalap píše:K tomuhle mám ještě jeden dotaz. Podle mě musí mít EAS ještě nějaké čidlo na náklon, jelikož jsem někde četl v příručce, že auto dokáže při jízdě po svahu trochu narovnat auto. A opravdu to tak dělá. Pamatuji, že když mi podvozek normálně fungoval a já zastavil na svahu, tak se auto po chvilce srovnalo, což by jednotka z pouhých čidel na nápravě určitě nepoznala.

Stran pravděpodobné příčiny, viz příspěvky ostatních -- nejspíše měch, možná ventil.
A jen pro jistotu, jak píšeš, že jsi ta čidla mockrát různě prohazoval -- určitě jsi vždy po přehození čidel nezapomněl překalibrovat EAS (což je netriviální, neboť na to musí být diagnostika), že? Ono to tedy v praxi není úplně nutné, ale jen tak dlouho, dokud vše funguje dobře...
