Stránka 2 z 3
Re: D1 vyvaření
Napsal: 13 lis 2017 21:36
od Addnye
Janotifo píše: 13 lis 2017 21:27
ja som dokončil teraz RRC, kde to tiež povodne vyzeralo celkom OK... len malá oprava.......ale keď to už začneš robiť tak zistíš , že je to zhnité celé....u mňa tak 2,5 mesiaca...vnútorné blatníky, prahy...podlaha....kufor...uchyt kasne, ten bol naprd hlavne v motorovej časti, kde išlo von všetko, čo bolo na vnútorných blatníkoch teda ABS modul, brzdy, spojkový válec, riadenie, + sanie....ostrkovač, filtre, v podstate ostal len motor...to nerátam dole blatníky , dvere....
Nestraš!

Ale v okolí toho motoru to také není úplně ideální :/ Ne, že by se to rozpadalo nebo bylo nějak prorezlé, ale trochu péče především pro prodloužení životnosti by to chtělo

Re: D1 vyvaření
Napsal: 18 lis 2017 13:14
od Marty_LR
Až jí dáš do kupy .. tak jí na jaře koupím zpět a bude !

Re: D1 vyvaření
Napsal: 18 lis 2017 13:19
od Addnye
Pokud koupíš za dost, abych si pak mohl koupit nějakého starého defika na renovaci, klidně

Re: D1 vyvaření
Napsal: 18 lis 2017 13:35
od Marty_LR
To nejsi moc odhodlanej teda
Poprosim tě o fotky co na autě děláš a tak .. fakt mi přirostlo k srdci, tak abych viděl jak se má ...
Re: D1 vyvaření
Napsal: 18 lis 2017 13:41
od Addnye
Odhodlaný jsem, ale defik je defik

a nejvíc mě na tom baví proces té renovace

Jasný, budu to přidávat, ale teď do Vánoc to budou jen pevnostní prahy a nájezdový plech

a po zkouškovém (tj. někdy na začátku února) to začne

Re: D1 vyvaření
Napsal: 18 lis 2017 14:07
od Marty_LR
Tak to jo .. No Def je def .. to jo

Re: D1 vyvaření
Napsal: 28 pro 2017 17:44
od Drakes
Nechci zakládat nové téma kvůli přehlednosti a dohledatelnosti...
Také se mi moje Discovery 1 nějak rozhodla obohatit život, a začala reznout.. Nyní zvažuji, zda nechat opravit vyvařením (sám nemám kde, u aut dělám administrativu záručních oprav, a rukama spíš stavební práce), nebo auto v aktuálním stavu prodat. Radši bych tedy první variantu. Když jsem před Vánoci (po výměně kloubu) mluvil s dvorním mechanikem kvůli možné opravě, nebyl by problém, ale jsem prý třetí v pořadí. Vzhledem k časové náročnosti by to bylo počítám nejspíš až koncem příštího roku, tak to zkouším tady, zda by se to dalo realizovat dříve. Pokud by mi někdo dokázal pomoci a měl odvahu se do toho pustit, nebo znal někoho, kdo se tím živí, nechť se ozve.. Pro představu: Jednalo by se nejspíš o výměnu obou prahů včetně napojení B-sloupků, zadní podběhy, začíná se loupat i podlaha v kufru, přední podběhy by měly jít zachránit. Předběžně mám rozpočet 40tis. Kč, strop, který bych akceptoval je max 60t Kč, což by skoro byla vozu v aktuálním stavu. Pochopitelně záleží na rozsahu zjištěného poškození, co se bude zachraňovat a co měnit. Tož jestli máte nějaký tip, sem s ním..

Re: D1 vyvaření
Napsal: 03 led 2018 15:48
od brunko
Tiez mam v plane rovnaky zamer. Viete niekto o niekom spolahlivom na SVK?
Re: D1 vyvaření
Napsal: 03 led 2018 15:48
od brunko
Tiez mam v plane rovnaky zamer. Viete niekto o niekom spolahlivom na SVK?
Re: D1 vyvaření
Napsal: 04 led 2018 06:27
od jbizik
brunko píše: 03 led 2018 15:48
Tiez mam v plane rovnaky zamer. Viete niekto o niekom spolahlivom na SVK?
Napriklad sem:
http://vyvaranieaut.sk/
Re: D1 vyvaření
Napsal: 06 led 2018 23:07
od Addnye
Nemá někdo zkušenost, jak zvednout karoserii z auta, aby se dalo odjet s podvozkem a karoserie zůstala na místě bez použití zvedáku? Mám k dispozici sloupový, ale nemůžu to tam nechat 2 týdny, musí být střídavě volný. Díky za rady.
Re: D1 vyvaření
Napsal: 07 led 2018 10:25
od Massi
Addnye píše:Nemá někdo zkušenost, jak zvednout karoserii z auta, aby se dalo odjet s podvozkem a karoserie zůstala na místě bez použití zvedáku? Mám k dispozici sloupový, ale nemůžu to tam nechat 2 týdny, musí být střídavě volný. Díky za rady.
Mám za to, že jsem tu viděl fotku, jak protahli kurtu skrz dveře a zvedali jí za střechu. Na trámu měli hupcuk a tradá nahoru.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Re: D1 vyvaření
Napsal: 07 led 2018 11:11
od MadTom
Bych to nadzvedl od rámu, vložil tam několik trámků, na těch to pozvedl a vyjel s rámem a potom to na nich nechat stát. Je tak nejmenší šance, že se něco pokroutí nebo pomačká. Mezi trámky a kastli se dají vloží navíc staré matrace.
Re: D1 vyvaření
Napsal: 07 led 2018 11:55
od Addnye
Re: D1 vyvaření
Napsal: 07 led 2018 12:10
od MadTom
A ještě mě napadlo - zvednou kastli od rámu tím dvousloupovým zvedákem. Mezi kastli a rám vložit nějaké podložky (špalek a stará matrace), spustit to dolů, odtlačit na vhodné místo, do mezery nad rámem zasunout trámky - přesahují přes obrys auta nadzvednout trámky a tím i kastli, podložit trámky kozama a s rámem odjet. A zpět stejným způsobem.
Nejhorší je to první zvednutí, aby se to někde nepřevážilo, nezkroutilo, nepomačkalo. Na to pomůže ten velkej zvedák, aby to bylo jednoduché.
Re: D1 vyvaření
Napsal: 07 led 2018 12:29
od Addnye
MadTom píše: 07 led 2018 12:10
A ještě mě napadlo - zvednou kastli od rámu tím dvousloupovým zvedákem. Mezi kastli a rám vložit nějaké podložky (špalek a stará matrace), spustit to dolů, odtlačit na vhodné místo, do mezery nad rámem zasunout trámky - přesahují přes obrys auta nadzvednout trámky a tím i kastli, podložit trámky kozama a s rámem odjet. A zpět stejným způsobem.
Nejhorší je to první zvednutí, aby se to někde nepřevážilo, nezkroutilo, nepomačkalo. Na to pomůže ten velkej zvedák, aby to bylo jednoduché.
Geniální, děkuji!

Re: D1 vyvaření
Napsal: 07 led 2018 13:03
od MadTom
Jedna drobnost - ty sloupky se tam nedají dát, když je auto na zvedáku a zvedá se kastle od rámu - nejspíš by to potom neprojelo ze zvedáku ven, jak ty trámky musí přesahovat kastli.
Jak jsme na to přišli popisovat nebudu, ale byl to kontejner s centrálou namontovanej na vozíku za dodávku, a ten musel celej dolů. Vážil necelé 2t a dvousloupový zvedák byl naprosto super věc, kdyby byl bez přejezdu, tak pod to naskládáme palety a vyvezeme to na dvou paleťákách do rohu dílny, takhle to ale nešlo.
Re: D1 vyvaření
Napsal: 15 kvě 2018 09:01
od Pist
Take me to ceka davejte nekdo foto tema je zalozene tak neni treba delat nove. . Nejvice mi zajima jakej jekl davate misto prahu. Od ceho mamerujete drzaky co jsou kastrle ram ? Jake plech kolik mm a jak se sundavaj zadni blatniky a pak zase vraci. Dik
Re: D1 vyvaření
Napsal: 30 lis 2018 16:13
od Drakes
Tak já už mám vyvařeno. Nakonec mi to dělali přímo v Plzni, kluci, ke kterým jezdím normálně na údržbu (Jakub Waska). Vyvařili komplet, co používali za díly je otázka spíš na ně, ale viděl jsem stav mého odstrojeného vozu před i po zásahu, a nádavkem jsem dostal ještě fotodokumentaci o průběhu. Vyvaření trvalo asi měsíc, koukal jsem pak na výsledek u nás v práci na zdviži, a je to poctivá, fortelná práce.. Kdyby někdo potřeboval, můžu doporučit.. Za mě palec nahoru.

Re: D1 vyvaření
Napsal: 30 lis 2018 18:30
od Addnye
Drakes píše: 30 lis 2018 16:13
Tak já už mám vyvařeno. Nakonec mi to dělali přímo v Plzni, kluci, ke kterým jezdím normálně na údržbu (Jakub Waska). Vyvařili komplet, co používali za díly je otázka spíš na ně, ale viděl jsem stav mého odstrojeného vozu před i po zásahu, a nádavkem jsem dostal ještě fotodokumentaci o průběhu. Vyvaření trvalo asi měsíc, koukal jsem pak na výsledek u nás v práci na zdviži, a je to poctivá, fortelná práce.. Kdyby někdo potřeboval, můžu doporučit.. Za mě palec nahoru.
Já akorát vařím, pošli fotky, pokud možno, díky
