Re: problémy RRC 3.5 V8, r.v. 1988
Napsal: 13 úno 2018 10:47
Jo, jo. Projedu ještě ty testy zapalování. V manuálu je to celkem dobře popsané - jen ten čas, to je peklo
.
S tou kompresí jsi mě uklidnil. Z toho jsem měl největší strach. Ještě taky pořád "vyšiluji" z těsnění pod hlavou. Dal jsem teď do chladící kapaliny reakční indikátor CO2, co by se měl případně zbarvit. Tak uvidím. Jezdil jsem nějakou dobu s namontovaným manometrem mezi chladičem a expanzkou a nepřelezlo to myslím 0,6bar. Takže jsem asi paranoidní....
Kabely ke svíčkám vypadají v pohodě, testnu jiskru. Svíčky 6 ks v pohodě, stejnoměrně opálené od jiskry, jedna svíčka nedávala jiskru kvůli kabelu - opraveno (byla zaolejovaná, takže se jelo asi na 7 válců), na tu osmou nevyndatelnou teď nemám psychicky... Stejně je ale budu měnit... A asi i ty kabely ke svíčkám. Nějaké doporučení na osvědčený typ?
Palivové čerpadlo v otáčkách jsem nezkoušel, zkusím.

S tou kompresí jsi mě uklidnil. Z toho jsem měl největší strach. Ještě taky pořád "vyšiluji" z těsnění pod hlavou. Dal jsem teď do chladící kapaliny reakční indikátor CO2, co by se měl případně zbarvit. Tak uvidím. Jezdil jsem nějakou dobu s namontovaným manometrem mezi chladičem a expanzkou a nepřelezlo to myslím 0,6bar. Takže jsem asi paranoidní....
Kabely ke svíčkám vypadají v pohodě, testnu jiskru. Svíčky 6 ks v pohodě, stejnoměrně opálené od jiskry, jedna svíčka nedávala jiskru kvůli kabelu - opraveno (byla zaolejovaná, takže se jelo asi na 7 válců), na tu osmou nevyndatelnou teď nemám psychicky... Stejně je ale budu měnit... A asi i ty kabely ke svíčkám. Nějaké doporučení na osvědčený typ?
Palivové čerpadlo v otáčkách jsem nezkoušel, zkusím.