SOS 300tdi ztratila cca 20% vykonu

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Mešky » 12 bře 2008 23:26

Vzal bych si sebou do kufru vstřikovací čerpadlo.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4171
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od low » 12 bře 2008 23:55

.... dobra rada, ale do zitra ho stejne nesezenu :-((((
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#23 Příspěvek od OME » 13 bře 2008 09:04

low píše:mno, uvidime, ted uz s tim nic nenadelam :_(, ale ze bych mel klidne spani to nemam
Stejně si myslím(podle času odesílání tvých příspěvků),že nespíš.Ale nejspíš to byl zaseknutý ventilek v AC pumpě,nebo zp.ventil v čerpadle a to poťukání kladivem o kterým tady byla řeč,není tak úplně blbej nápad.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4171
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od low » 13 bře 2008 09:12

kde je ventilek na AC pumpe?
kde je zpetny ventil????
poklepu :-)
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#25 Příspěvek od OME » 13 bře 2008 09:22

AC pumpa se nedá rozebrat.Zp.ventil ve vs.čerpadle by měl být někde pod šroubem zpětného odvodu nafty do nádrže. Ještě mrknu do knihy.Obrázek nemám.Ale to by asi nejelo ani jak ty píšeš.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od eliott » 13 bře 2008 20:53

Čerpadlo mám v krabici :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#27 Příspěvek od Jenda » 13 bře 2008 20:56

...cece Eliote,on uz odjel.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od eliott » 13 bře 2008 21:00

No dobře mu tak, když je línej mi zavolat :roll:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od MOPADŽI » 14 bře 2008 21:42

Tak to jsem zvědav, jak low a jeho Defoň zvládnou :roll:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5100
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#30 Příspěvek od DanoDEF » 14 bře 2008 21:54

MOPADŽI píše:Tak to jsem zvědav, jak low a jeho Defoň zvládnou :roll:
ne moc slavne uz ma male problemy... lozisko kolesa ale verim, ze ho to neodradi.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7829
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#31 Příspěvek od Sláma Karel » 14 bře 2008 23:00

Doufám, že ho sebou měl. Jsem jim to psal do té výbavy na expedice v jiné rubrice. Tak snad si ho vzal. To už mám taky za sebou naštěstí jenom v Rumunsku, kde se dá normálně koupit. Ale stejně jsem ho měl sebou. Stojí pár korun a je na všech kolech stejný. Ani to není velký a těžký a auto bez toho nejde ani odtáhnout.

Věřím, že to byla jejich poslední závada. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#32 Příspěvek od Jenda » 14 bře 2008 23:01

DanoDEF píše:
MOPADŽI píše:Tak to jsem zvědav, jak low a jeho Defoň zvládnou :roll:
ne moc slavne uz ma male problemy... lozisko kolesa ale verim, ze ho to neodradi.
...no to je mazec.Verim ze to hoch zvladne,uz kvuliva tomu jak zacal.
Kde ted vlastne je,tusi nekdo?
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5100
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#33 Příspěvek od DanoDEF » 15 bře 2008 06:17

Jenda píše:
DanoDEF píše: ne moc slavne uz ma male problemy... lozisko kolesa ale verim, ze ho to neodradi.
...no to je mazec.Verim ze to hoch zvladne,uz kvuliva tomu jak zacal.
Kde ted vlastne je,tusi nekdo?
Honza
...Spanielsko
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od MOPADŽI » 15 bře 2008 10:09

Jenda píše:
DanoDEF píše: ne moc slavne uz ma male problemy... lozisko kolesa ale verim, ze ho to neodradi.
...no to je mazec.Verim ze to hoch zvladne,uz kvuliva tomu jak zacal.
Kde ted vlastne je,tusi nekdo?
Honza
Dano píše Spain, teď už to bude asi dál :wink: Hlavně, ať mu to jede ! Jsem si ale jist, že low a jeho Defoše jen tak něco nezastaví a neodradí. Ložisko je ale nepříjemné a o to více, že je to ze "začátku" cesty.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#35 Příspěvek od OME » 15 bře 2008 10:37

Myslím,že na trase kterou Low jede,se to ložisko dá sehnat nejmíň jako u nás.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5100
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#36 Příspěvek od DanoDEF » 15 bře 2008 11:01

...oprava informacie podla mojich info to nie je Spanielsko ale Francuzsko

Montpellier je vo Francuzsku a momntalne nepokracuje stoji
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Jan Kucera » 15 bře 2008 12:44

300km pred Barcelonou a rano psal ze idu hladat servis
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5100
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#38 Příspěvek od DanoDEF » 18 bře 2008 20:55

... po strastiplne oprave by mal Low dnes v noci pokracovat smer Barcelona...ak mu neuleti koleso... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5100
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#39 Příspěvek od DanoDEF » 18 bře 2008 21:22

...prve skusobne metre OK... v celku to zvladol len mal velky odpad simeringov... :D tak skusi nejake nahradne zohnat v Barcelone
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#40 Příspěvek od Jenda » 19 bře 2008 22:51

No chudak kluk jeden.
Ted bych si prihral svou polivcicku ja.Strata vykonu a narust spotrebi o temer dva litry nafty.Jedna se o Td5ku(Def.,r.v.03, najeto 51tsc km)
Tusim ze uz se to tu asi probiralo ale nevim kde.Vyndal jsem ERG ventil,zaslepil podtlaky a utesnil vsechny uniky nafty(uspesne).Jen se mi asi podarilo natankovat spatnou naftu,tedy jsem pouzil cistici prostredek od Shellu,natankoval tu jejich drahou naftu a vymenil pal.filtr.
Auto proti drivejsku netahne(i pres vyrazeni ERG),rychlost konci za hranici 120km a spotreba je o 2l. vyssi.Temer.
Kazda rada je draha.
Dik, Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Odpovědět