Stránka 2 z 2

Napsal: 13 bře 2008 22:48
od MartinMM
koukam zes to pekne rozkuchal :lol: no nevim kterej snimac presne myslis budu muset zitra mrknout .- uz se tesim jak to das do poradku a svezu se :D

Napsal: 13 bře 2008 22:54
od NILO
Právě i vnitřek,ten snímač o kterym psal Alap mám venku, s celým panelem, takže si pujč co budeš chtít, stejně na to nemám čas,ani k Eliotovi jsem se ještě nedostal, vidím to, že se svezeš o vánocích nejdřív... :cry: :cry:

Napsal: 13 bře 2008 23:01
od MartinMM
no to bych musel asi dojet za tebou abys mi rek jak se to vyndava nejak si na to sam netroufam - tak jak budes mit cas tak bych dojel a skusime si to vzajemne povymenovat at zjistime co kdo ma spatne

Napsal: 13 bře 2008 23:05
od NILO
Tak jo, taky můžem složit ze dvou jedno fungující fáro a pak si ho půjčovat, třeba ob týden.... :D

Napsal: 14 bře 2008 15:24
od alap
Koukám, že to tady hezky rozjíždíte. Mám na půjčení jedno celé ovládání na klimatizaci, ale asi to budeš mít do Liberce trochu z ruky. Co se týče toho kulatého čehosi nahoře na palubovce tak bych to spíš hodil do pytle se zabezpečením vozidla.

Napsal: 14 bře 2008 16:31
od OC
alap píše:Co se týče toho kulatého čehosi nahoře na palubovce tak bych to spíš hodil do pytle se zabezpečením vozidla.
Jako samozřejmě, že se to dá hodit do libovolného pytle, o tom žádná ;)

Ale je to zcela nepochybně sensor sluníčka, který ovládá klimatizaci. Tedy pokud mluvíme o tom tmavém kulatém hned vedle LEDky, jež bliká při zamčení.

Napsal: 14 bře 2008 17:27
od alap
Senzor intenzity sluníčka? Teda tak tohle mě fakt nenapadalo, že by to až tak řešili. No zase jsem o něco chytřekší. Děkuji

Napsal: 14 bře 2008 17:46
od Sláma Karel
Nechci vám kazit náladu pánové, ale nemyslím si, že by to vůbec k něčemu bylo. Podle mého do toho vůbec nevedou dráty. Dráty vedou jenom do té diody. K

Napsal: 14 bře 2008 18:10
od OC
Sláma Karel píše:Nechci vám kazit náladu pánové, ale nemyslím si, že by to vůbec k něčemu bylo.
To je dost pravděpodobné :)
Podle mého do toho vůbec nevedou dráty.
No, v autě jsem to nekontroloval. Ale podle ETM by k tomu měl vést drát od konektoru C246B u HEVACu (pin #4) na konektor C210 pin #1 (pin #2 té C210 je zem a víc jich nemá). Mělo by to vypadat nějak jako na přiloženém obrázku. Teoreticky :)

(Hele, když si s Tebou píši, Ty máš všechno... nemáš prosím Tě náhodou také tyhle dva kousky plastu? Díky.)

Napsal: 14 bře 2008 23:05
od Sláma Karel
Schválně se podívám do nějaké vyndané palubky. Možná, že si to už jen špatně pamatuju.

Ty plasty samotné nemám. A myslím, že i všechny plata jsou teď prodaný. Stejně jich to má většina uštíplých jako to máš ty. To ale přeci nemá na funkčnost vliv ne? K

Napsal: 14 bře 2008 23:18
od alap
Taky se zítra ráno podívám jestli k tomu vedou nějaké kabely.

Napsal: 14 bře 2008 23:25
od OC
Sláma Karel píše:Ty plasty samotné nemám. A myslím, že i všechny plata jsou teď prodaný. Stejně jich to má většina uštíplých jako to máš ty
I trochu oštíplé bych bral.

Funguje to dobře, ale já bych si chtěl udělat ještě jeden výměnný kryt, od toho standardního trochu odlišný. Jasně, mohu tam ty zobáky udělat rovnou ručně, jen jsem si říkal, že našroubovat tam hotové by bylo malinko snazší ;)

Napsal: 15 bře 2008 11:57
od Mirek 1234.cz
MartinMM píše:pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote :cry:
Stejnou závadu s -40C při startu, přes nulovou teplotu, až po pravdivý údaj opravujeme u Roveru 75, nebo MG ZT. Je to špatný kontakt, nebo zoxidovaný kontakty přímo na čidle venkovní teploty. Nic víc to nikdy nebylo a diagnostika k tomu potřeba nebyla. Odpojit, vyčistit, připojit a ono si to sedne.

Solar sensor je úplně k něčemu jinému. Např. když při horkém počasí,když větráky foukají na vyšší otáčky a vjedete do tunelu, vše utichne. Po výjezdu na slunce se vše senzorem aktivuje a naběhnou silněji ventilátory výdechů. Nemá s teplotou -40C nic společného, reaguje pouze na intenzivní světlo a tmu.

Napsal: 16 bře 2008 14:35
od MartinMM
Mirek 1234.cz píše:
MartinMM píše:pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote :cry:
Stejnou závadu s -40C při startu, přes nulovou teplotu, až po pravdivý údaj opravujeme u Roveru 75, nebo MG ZT. Je to špatný kontakt, nebo zoxidovaný kontakty přímo na čidle venkovní teploty. Nic víc to nikdy nebylo a diagnostika k tomu potřeba nebyla. Odpojit, vyčistit, připojit a ono si to sedne.

Solar sensor je úplně k něčemu jinému. Např. když při horkém počasí,když větráky foukají na vyšší otáčky a vjedete do tunelu, vše utichne. Po výjezdu na slunce se vše senzorem aktivuje a naběhnou silněji ventilátory výdechů. Nemá s teplotou -40C nic společného, reaguje pouze na intenzivní světlo a tmu.
cidlo venkovni teploty mam nove a kontakt na cidle byl dobrej ale pro jistotu jsem ho rozebral prostrikal kontakt spreem a nic tak ted babo rad? prej by mohl byt nekde narusenej drat po ceste ?