Stránka 2 z 6
Napsal: 24 bře 2008 00:34
od Land Jirka
Rozebrání, očištění výměna gufer a přetěsnění náprav, opětovné složení a nástřik podvozku +-20 000 kč, pokud se nelakuje kastle.
Napsal: 24 bře 2008 00:50
od motohanz
presne tohle jsem chtel slyset diky....

Napsal: 31 bře 2008 19:56
od Land Jirka
Ten předek byl chycenej dost...
Napsal: 31 bře 2008 20:19
od Land Jirka
Dnes jsme jsme se pustili do náprav,
Dokud jsou zavřený tak je ručně očistíme, potom natřeme specielním chemickým odrezovačem a antikorozním základem.
Napsal: 31 bře 2008 20:26
od motohanz
no ty kraso....

ja tohle proste zeru, sice to neumim a chtel bych to umet a delat.....

Napsal: 31 bře 2008 20:27
od Land Jirka
Potom přijdou namontit na auto a rozdělat, vyměnit gufera, zkontrolovat ložiska a přetěsnit koule, dát nové kotouče a třmeny.

Napsal: 31 bře 2008 20:44
od kryten
Krásná práce Jirko!
k.
Napsal: 31 bře 2008 20:52
od Martin T
Moc pěkná práce, je radost to sledovat.
Napsal: 31 bře 2008 23:24
od Kocur
Jedna technicka, tim chemickym odrezovacem myslis co? uz sem vyzkousel hafo vsech ruznejch pripravku a stale nemuzu najit to pravy orechovy a tohle vypada na celkem agresivni pripravek, prozradis mi co to je zac?
Napsal: 01 dub 2008 00:29
od jezbera ivan
Ides ako gula! Pekna praca! konecne je tu co sledovat a vidiet, ze ako vypada poriadna robota a nie len debaty o tom, ze kolko a coho mi to zozere

To je presne to, co toto forum potrebuje

Napsal: 04 dub 2008 20:59
od Land Jirka
Kocur píše:Jedna technicka, tim chemickym odrezovacem myslis co? uz sem vyzkousel hafo vsech ruznejch pripravku a stale nemuzu najit to pravy orechovy a tohle vypada na celkem agresivni pripravek, prozradis mi co to je zac?
To jsou ještě staré zásoby z dob komunismu, používané na ocelové mosty
Není to žádnej velkej zázrak, ale funguje to lépe, než ty nový ekologický sračky.
Napsal: 15 dub 2008 20:10
od Land Jirka
Jsou rozdělané nápravy pověšené na autě a montují se přední korekční ramena, snížené úchyty tlumičů, zadní dislokační kónusy, delší pera a tlumiče, delší brzdové hadice, zadní zahnutá ramena pro lepší křížení,
gumové podložky pod a nad pera pro větší komfort jízdy a přidají i pár cm nahoru.
Napsal: 15 dub 2008 20:16
od Land Jirka
Ještě jedna
Napsal: 15 dub 2008 21:54
od Jan Kucera
jedním slovem krása...
Napsal: 20 dub 2008 22:29
od Duri-BA
pekná práca, majiteľovi závidím.. tú odvahu že do toho išiel... som zvedavý na ďaľšie pokroky
Napsal: 20 dub 2008 22:38
od motohanz
Range4Duro píše:pekná práca, majiteľovi závidím.. tú odvahu že do toho išiel... som zvedavý na ďaľšie pokroky
DanielDesign?
Napsal: 20 dub 2008 23:07
od Duri-BA
motohanz píše:Range4Duro píše:pekná práca, majiteľovi závidím.. tú odvahu že do toho išiel... som zvedavý na ďaľšie pokroky
DanielDesign?
???? to bola otázka k čomu????
Napsal: 20 dub 2008 23:19
od motohanz
Range4Duro píše:motohanz píše:
DanielDesign?
???? to bola otázka k čomu????
Ne nic v pohode....

Napsal: 21 dub 2008 08:12
od eliott
motohanz píše:Range4Duro píše:pekná práca, majiteľovi závidím.. tú odvahu že do toho išiel... som zvedavý na ďaľšie pokroky
DanielDesign?
Ten je "přeplňovanej"

Napsal: 26 dub 2008 19:56
od Land Jirka
Pár srovnávacích fotek