Stránka 2 z 6
					
				
				Napsal: 24 bře 2008 00:34
				od Land Jirka
				Rozebrání, očištění výměna gufer a přetěsnění náprav, opětovné složení a nástřik podvozku +-20 000 kč, pokud se nelakuje kastle.
			 
			
					
				
				Napsal: 24 bře 2008 00:50
				od motohanz
				presne tohle jsem chtel slyset diky.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008 19:56
				od Land Jirka
				Ten předek byl chycenej dost...
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008 20:19
				od Land Jirka
				Dnes jsme jsme se pustili do náprav,
Dokud jsou zavřený tak je ručně očistíme, potom natřeme specielním chemickým odrezovačem a antikorozním základem.
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008 20:26
				od motohanz
				no ty kraso.... 

 ja tohle proste zeru, sice to neumim a chtel bych to umet a delat..... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008 20:27
				od Land Jirka
				Potom přijdou namontit na auto a rozdělat, vyměnit gufera, zkontrolovat ložiska a přetěsnit koule, dát nové kotouče a třmeny. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008 20:44
				od kryten
				Krásná práce Jirko!
k.
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008 20:52
				od Martin T
				Moc pěkná práce, je radost to sledovat.
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008 23:24
				od Kocur
				Jedna technicka, tim chemickym odrezovacem myslis co? uz sem vyzkousel hafo vsech ruznejch pripravku a stale nemuzu najit to pravy orechovy a tohle vypada na celkem agresivni pripravek, prozradis mi co to je zac?
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2008 00:29
				od jezbera ivan
				Ides ako gula! Pekna praca! konecne je tu co sledovat a vidiet, ze ako vypada poriadna robota a nie len debaty o tom, ze kolko a coho mi to zozere 

To je presne to, co toto forum potrebuje 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 dub 2008 20:59
				od Land Jirka
				Kocur píše:Jedna technicka, tim chemickym odrezovacem myslis co? uz sem vyzkousel hafo vsech ruznejch pripravku a stale nemuzu najit to pravy orechovy a tohle vypada na celkem agresivni pripravek, prozradis mi co to je zac?
To jsou ještě staré zásoby z dob komunismu, používané na ocelové mosty 
Není to žádnej velkej zázrak, ale funguje to lépe, než ty nový ekologický sračky.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 15 dub 2008 20:10
				od Land Jirka
				Jsou rozdělané nápravy pověšené na autě a montují se přední korekční ramena, snížené úchyty tlumičů, zadní dislokační kónusy, delší pera a tlumiče, delší brzdové hadice, zadní zahnutá ramena pro lepší křížení, 
gumové podložky pod a nad pera pro větší komfort jízdy a přidají i pár cm nahoru.
			 
			
					
				
				Napsal: 15 dub 2008 20:16
				od Land Jirka
				Ještě jedna
			 
			
					
				
				Napsal: 15 dub 2008 21:54
				od Jan Kucera
				jedním slovem krása...
			 
			
					
				
				Napsal: 20 dub 2008 22:29
				od Duri-BA
				pekná práca, majiteľovi závidím.. tú odvahu že do toho išiel... som zvedavý na ďaľšie pokroky
			 
			
					
				
				Napsal: 20 dub 2008 22:38
				od motohanz
				Range4Duro píše:pekná práca, majiteľovi závidím.. tú odvahu že do toho išiel... som zvedavý na ďaľšie pokroky
DanielDesign?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 20 dub 2008 23:07
				od Duri-BA
				motohanz píše:Range4Duro píše:pekná práca, majiteľovi závidím.. tú odvahu že do toho išiel... som zvedavý na ďaľšie pokroky
DanielDesign?
 
????  to bola otázka k čomu????
 
			 
			
					
				
				Napsal: 20 dub 2008 23:19
				od motohanz
				Range4Duro píše:motohanz píše:
DanielDesign?
????  to bola otázka k čomu????
 
Ne nic v pohode.... 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 dub 2008 08:12
				od eliott
				motohanz píše:Range4Duro píše:pekná práca, majiteľovi závidím.. tú odvahu že do toho išiel... som zvedavý na ďaľšie pokroky
DanielDesign?
 
Ten je "přeplňovanej"  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 26 dub 2008 19:56
				od Land Jirka
				Pár srovnávacích fotek