Stránka 2 z 2
Re: RR L322 5.0 SC a RR L405 5.0 SC
Napsal: 11 pro 2018 09:22
od art
dá se alespon u těch 5.0 sc zjistit jestli jsou před smrtí? Pokud budou mít normální chod? Nebo to pak přijde s čista jasna, ..

Re: RR L322 5.0 SC a RR L405 5.0 SC
Napsal: 12 pro 2018 08:19
od mipr
vem si sebou mechanika... jiste, ze najdes i motor v dobrem stavu...

Re: RR L322 5.0 SC a RR L405 5.0 SC
Napsal: 12 pro 2018 15:46
od OC
Když jsem se hrabal v různých landrováckých fórech, šla tam jedna řeč, že prý u těch pětilitrů dělali rozvodový řetěz z nějakého šmejdu co nic nevydrží, což prý vede k hodně velkému risiku, že odejde, potkají se písty s ventily, a můžeš shánět nový motor.
Osobní zkušenost ale veškerá žádná, jen jsem to různě četl po Netu; za správnost naprosto neručím.
Re: RR L322 5.0 SC a RR L405 5.0 SC
Napsal: 12 pro 2018 18:29
od Don
Co jsem videl ten posledni servisni zapis od Dajbych z Plzne tak tam auto prijelo s problem, ze se klepe a chveje. Skoncilo to vymenou motoru
Re: RR L322 5.0 SC a RR L405 5.0 SC
Napsal: 13 pro 2018 22:08
od vladaz
habakuk píše: 10 pro 2018 11:32
No, ale pokud si dobře uvědomuji tak 5,0 je od Jaguaru a s fordem nemá nic společného...
A co třeba to, že celý Jaguar byl v letech 90-08 vlastněn Fordem. Než ho zachránil indický Táta...

Re: RR L322 5.0 SC a RR L405 5.0 SC
Napsal: 14 pro 2018 01:39
od habakuk
Tak jsem to schválně dohledal jedná se o motor AJ-V8 Gen III který byl představen s novým blokem a od roku 2009 se dává do všech LR, RR a Jaguárů jak v atmosférické tak přeplňované verzi. Do žádného Fordu se nikdy nedával.
Není také technicky spřízněný z motorem AJ33S nebo AJ34S který se dával do RR s objemem 4,2L.
Re: RR L322 5.0 SC a RR L405 5.0 SC
Napsal: 14 pro 2018 07:11
od Kokesek
Ja ten motor vetsinou videl pridreny na valcich. Nebo potkanej. Jede jako pichla svine. A nechtel bych ho. Byt bez papiru a hledat motor na ebay me pripada jako zbytecna kombinace.
Sent from my iPhone using Tapatalk