Podvodné jednání servisu - pozor
Moderátor: Miky_CZ
- Milan
- Příspěvky: 69
- Registrován: 25 srp 2008 11:07
- tel.: 604201600
- auto: RR P38 4,6
- Bydliště: Liberec
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Dobrý večer pánové. Poslední 3 příspěvky mi hovoří z duše. Je to smutné. V podstatě jsem hlavně chtěl slyšet druhou stranu. To tu zaznělo. Je potřeba si jen uvědomit, že i vy byste si měli tu druhou stranu vyposlechnout. Bohužel je to takové, jaké to je. Auto nemám peníze pryč. Já měl to auto rád. Jen snad informace pro ty, kteří tak vehementně bránili servis. Peníze jsem měl, jen ne informace, jestli je potřebují, opravdu jsem byl hodně zaneprázdněn. Všechno mohu dokázat výpisy z účtů a SMS. Teď snad už jen hodně zdraví a hlavně, když na to tak koukám, i štěstí v Novém roce. Už se k tomu vyjadřovat nebudu.
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Tak nech tuto žumpu smazat a bude to lepší. Tady nemusíme být přísedíci vaši exhibice.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Srdéčko vyprázdněno - smazat.
Díky
Díky
- Milan
- Příspěvky: 69
- Registrován: 25 srp 2008 11:07
- tel.: 604201600
- auto: RR P38 4,6
- Bydliště: Liberec
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Tak ještě jednou. Asi to v tom stále nevidíte. I kdybych nekomunikoval 2 měsíce (leden, únor 2018) tak je to pořád 10 měsíců přátelského jednání, kdy nebylo na autě uděláno vůbec nic, ještě jednou – NIC. I kdyby to dělali po hodinách, třeba jen pár hodin týdně, tak by k tomuto nikdy nedošlo. Domluvili jsme termín. A co byste čekali? Zase NIC. Komunikace je rozhovor, ale tak to nebylo. Já se jen aktivně neiformoval. Z druhé strany, to znamená ze strany servisu, byl první kontakt hned začátkem března a od té doby všechno bylo v pořádku, placení dílů, přátelská atmosféra. Jen se NIC nedělo s autem.
A o tom to právě je. Na jaře 2017 jsme s Márou a Petrem z fóra dávali nové kotouče, destičky a dali ho (auto) do kupy. To je všechno pryč. Nejen, že servis za více jak 10 měsíců NIC neudělal, tak totálně zdevastoval pojízdné auto.
A o tom to právě je. Na jaře 2017 jsme s Márou a Petrem z fóra dávali nové kotouče, destičky a dali ho (auto) do kupy. To je všechno pryč. Nejen, že servis za více jak 10 měsíců NIC neudělal, tak totálně zdevastoval pojízdné auto.
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Ne nevidíme protože je nám to zřejmě úplně jedno, Hanys to pěkně napsal. Vlastně nevím co chceš slyšet, že jsou hajzli a zničili ti auto? Pokud to byl takový miláček tak se na něj několikrát za rok jedu podávat jak se na něm dělá ne pro kontrolu, ale čistě pro zajímavost. Rok ti to bylo úplně fuk a nepřišlo ti to divný a najednou tady křičíš. Vzhledem k tomu, že jsi jediný kdo si stěžuje bude to zřejmě ojedinělí případ.
Jenom poznámka vzhledem k tomu, že se dělala GO motoru se nelze bavit o tom, že ti zničili funkční auto.
Jenom poznámka vzhledem k tomu, že se dělala GO motoru se nelze bavit o tom, že ti zničili funkční auto.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- feek
- Příspěvky: 131
- Registrován: 31 črc 2011 23:21
- tel.: 602206018
- auto: Def 200 tdi /RR L322
- Bydliště: Káraný
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Nevím o co ti jde Milane - za vše si můžeš jen ty sám svou neschopností a nesolventností!!! Říkáš - NIC SE NEDĚLO tak to se asi motor sám vyndal a navštívil motorárnu a tam se sám zhodnotil co mu je
v Brithisi byla objednávka na kompletni díly pro motor ... díky tvé neschopnosti dát prachy na všechny díly na jednou se to rozkouskovalo ... Nevím kolik motorů jsi složil ... ale motor se neskládá po kouskách v rozpětí jednoho roku!! Dobře si pamatuji když se dělala cenová nabídka dílů na GO motoru v Brithisi tak se díly začaly odebírat po částech a s velkým zpožděním kvůli tvé platební neschopnosti. A je vidět že o proti prvnímu příspěvku kdes tvrdil jak jsi aktivní a jak prachy nejsou problém a jiné ... Tak teď už priznáváš že i kdyby jsi dva měsíce nekomunikoval ... jenže ty jsi nekomunikoval delší dobu. Pro představu - solventního zákazníka si rozhodně nepředstavuju že když někde nechá 2000,- na technickou ... tak si pak pro ty 2000,- přijede že je nutně potřebuje ... působí to trapně až komicky obzvlášť od člověka co tu furt mele že peníze nikdy nebyl problém!!! Tak si to laskavě už přiznej a neházej vinu na druhé!!! Taky jsi asi počítal s tím - že když pošleš konečně prachy, tak hned se vyklidí dílna a odsunou se další nasmlouvané práce. To je omyl tak to opravdu nechodí!!! Jinak jsem si nevšiml že by tvoje auto bylo nějak víc zdevastované o proti tomu když přijelo - pokud neberu v potaz opršelou špínu a prach. Jo a kotouče běžně oreznou do týdne
Jelikož jsem daval do hromady svou D3 v prubehu dvou let tak vim o tehle kauze opravdu dost ... ale nikdy se mi nestalo že bych neměl prachy na to co jsem si objednal a to jsem tam skoro za 200 tedy včetně doplňků. Ty jsi prostě přecenil své síly ... měl jsi jít cestou výměny motoru za jiný ... A ještě by ti zbylo
A fakt mi vadí že se takhle vyjadřuješ o lidech které mám rád a vždy když bylo třeba vyšli mi vždy maximálně vstříc!!




Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Zdravím čtenáře,
Tak za prvé Milane, znám celou historii toho tvýho servisu a nestačím se divit, co všechno sis navymýšlel a co všechno si byl schopnej zařídit, aby jsi to nakonec rozesral do extrému a to jen díky tomu, že jsi neměl prachy a neřešil to rozumně, dokud to šlo!
Nechtěj, abych tu popsal, co si o tobě myslí ostatní profi sokolníci a jak skutečně provádíš svou práci sokolníka v porovnání s ostatními! Znají tě i na Kutnohorsku!
"Frajírek ve značkových brýlích a nové košilce, s novejma hodinkama, co pak nemá ani na krmení pro ptáky!"
"Rád si dopřeje luxusní věci, vypadá jak nažehlená bída"
Vždycky jsem obdivoval a vzápětí litoval ten tvůj schátralej smradlavej odřenej a zničenej vrak, protože se mi líbí americký verze a absolutně jsem nechápal, proč ti to auto vevnitř smrdí zdechlinou, proč máš v tom autě skoro nas*ráno a proč se o to aspoň nějak nestaráš..
Zkrátka vyježděnej pelech a budeš tu mluvit o jakémsi milujícím LR! Hnus, svrab a neštovice!
Servisáky znám velice dobře, ještě než začali s nějakejma opravama LR a jejich některé klienty (bohužel) taky!
Všichni jste si tam jezdili dávat kafe, vykvašený na terase, nechávali jste se obskakovat jako hosti a vymýšleli jste si, co všechno na tom autě opravit a co víc! Veškeré konzultace, rady, zkušenosti, jste měli od servisáků zdarma! Někteří i víc, než jen konzultace!
Milane, chytni se laskavě za rypák a začni hrát fér! Vymyslel sis OPRAVU VRAKU, na kterou jsi neměl peníze a mít ani nebudeš!
A jak znám oba servisáky, tak nikoho do ničeho nenutí - do GO motoru tě nenutili.
Vždycky jen doporučí, co by bylo nejvhodnější a nechají rozhodnout zázakzníka! Případně odvezou na konzultaci do motorárny nebo diferáky specialistovi.
Když se jim něco nezdá, prověří to několikrát. A u toho jsem byl taky svědkem, že poslechnou střelenýho zákazníka a nakonec to dělají ještě 3x znova, než se sám zákazník přesvědčí, že jejich návrh je lepší a kvalitnější! A proč taky asi, protože chce zákazník ušetřit a nakonec se mu to prodraží, protože vymýšlí pičoviny, ale nenechá si poradit.
Nakonec se to tu snažíš všemožně lámat, abys z toho vyvázl jako chudáček klient, co mu někde drží nedodělaný auto!
Ale měl jsi přece kdykoli možnost tam přijet, zeptat se, prohlédnout si to a říct důvod, proč jsi nezaplatil!
Kdybys totiž ty prachy měl a normálně jsi zvedal telefon, tak si myslím, že jak P. nebo M. by se s tebou rozumně domluvili a dořešilo by se to!
Jsi hnusná podlá krysa, co si nevidí do huby a vymýšlí si krávoviny, abys ostatní pošpinil a pomstil se za něco, co sis ale celé způsobil sám...
Chce se mi z toho zvracet, jak tu hážeš prdelí a ještě přejdeš k tomu, že tu celou NEpravdu hodíš mezi ostatní a cizí!
Běž si koupit novou košili, brajtlingy, rejbeny a zkoušej to na někoho jinýho!
My, tě už totiž známe!
Tohle, se, Milane, nedělá! Neměl jsi koule na to, abys to řešil osobně, neměl jsi koule zavolat a říct, nemám na to prachy a nemáš koule ani na to, abys to celé uzavřel a zmizel už laskavě nadobro!
Tak za prvé Milane, znám celou historii toho tvýho servisu a nestačím se divit, co všechno sis navymýšlel a co všechno si byl schopnej zařídit, aby jsi to nakonec rozesral do extrému a to jen díky tomu, že jsi neměl prachy a neřešil to rozumně, dokud to šlo!
Nechtěj, abych tu popsal, co si o tobě myslí ostatní profi sokolníci a jak skutečně provádíš svou práci sokolníka v porovnání s ostatními! Znají tě i na Kutnohorsku!
"Frajírek ve značkových brýlích a nové košilce, s novejma hodinkama, co pak nemá ani na krmení pro ptáky!"
"Rád si dopřeje luxusní věci, vypadá jak nažehlená bída"
Vždycky jsem obdivoval a vzápětí litoval ten tvůj schátralej smradlavej odřenej a zničenej vrak, protože se mi líbí americký verze a absolutně jsem nechápal, proč ti to auto vevnitř smrdí zdechlinou, proč máš v tom autě skoro nas*ráno a proč se o to aspoň nějak nestaráš..
Zkrátka vyježděnej pelech a budeš tu mluvit o jakémsi milujícím LR! Hnus, svrab a neštovice!
Servisáky znám velice dobře, ještě než začali s nějakejma opravama LR a jejich některé klienty (bohužel) taky!
Všichni jste si tam jezdili dávat kafe, vykvašený na terase, nechávali jste se obskakovat jako hosti a vymýšleli jste si, co všechno na tom autě opravit a co víc! Veškeré konzultace, rady, zkušenosti, jste měli od servisáků zdarma! Někteří i víc, než jen konzultace!
Milane, chytni se laskavě za rypák a začni hrát fér! Vymyslel sis OPRAVU VRAKU, na kterou jsi neměl peníze a mít ani nebudeš!
A jak znám oba servisáky, tak nikoho do ničeho nenutí - do GO motoru tě nenutili.
Vždycky jen doporučí, co by bylo nejvhodnější a nechají rozhodnout zázakzníka! Případně odvezou na konzultaci do motorárny nebo diferáky specialistovi.
Když se jim něco nezdá, prověří to několikrát. A u toho jsem byl taky svědkem, že poslechnou střelenýho zákazníka a nakonec to dělají ještě 3x znova, než se sám zákazník přesvědčí, že jejich návrh je lepší a kvalitnější! A proč taky asi, protože chce zákazník ušetřit a nakonec se mu to prodraží, protože vymýšlí pičoviny, ale nenechá si poradit.
Nakonec se to tu snažíš všemožně lámat, abys z toho vyvázl jako chudáček klient, co mu někde drží nedodělaný auto!
Ale měl jsi přece kdykoli možnost tam přijet, zeptat se, prohlédnout si to a říct důvod, proč jsi nezaplatil!
Kdybys totiž ty prachy měl a normálně jsi zvedal telefon, tak si myslím, že jak P. nebo M. by se s tebou rozumně domluvili a dořešilo by se to!
Jsi hnusná podlá krysa, co si nevidí do huby a vymýšlí si krávoviny, abys ostatní pošpinil a pomstil se za něco, co sis ale celé způsobil sám...
Chce se mi z toho zvracet, jak tu hážeš prdelí a ještě přejdeš k tomu, že tu celou NEpravdu hodíš mezi ostatní a cizí!
Běž si koupit novou košili, brajtlingy, rejbeny a zkoušej to na někoho jinýho!
My, tě už totiž známe!
Tohle, se, Milane, nedělá! Neměl jsi koule na to, abys to řešil osobně, neměl jsi koule zavolat a říct, nemám na to prachy a nemáš koule ani na to, abys to celé uzavřel a zmizel už laskavě nadobro!
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2016 11:22
- tel.: 725 023 82
- auto: Discovery III
- Bydliště: Hrdlořezy u MB
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Milane jdi se vysrat
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Hoši nikoho z Vas neznám ale nechcete zklidnit?
Vždy to bolo a dufam že aj je slušne forum.
Nech si to vyriesia sami akteri, nie su to malé děti, a ak je možnost nech to admin zamkne kým tu na seba začnete totálně plivat.
Z celej temy je mi na
Mato
Vždy to bolo a dufam že aj je slušne forum.
Nech si to vyriesia sami akteri, nie su to malé děti, a ak je možnost nech to admin zamkne kým tu na seba začnete totálně plivat.
Z celej temy je mi na

Mato
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
to: matooo
Každá akce, vyvolá reakci.
A jestliže si tu někdo z huby dělá sráč, jako pan Milan, nemůže se tu nikdo divit, že zúčastnění, nebo jakkoli zainteresovaní do MarryLand servisu, se budou bránit tomu hnoji, kterej se tu snaží navoněnej frajírek z nemanic nakydat.
To by se nelíbilo ani tobě, nikomu.
Takže nechť to admin nechá otevřené, protože je to příklad zmrdů, co sviněj ostatní.
Mám úplně jinou značku a jezdím do té dílny taky a ikdyž to trvá někdy dlouho, protože přeplněný jsou všechny servisy, kór ty dobré, tak se ale vždycky domluvíme.
Jen ať si tu každej sám napíše svobodně názor.
A koho to nezajímá, může si rozkliknout jiný téma.. je jich tu myslím dost.
Každá akce, vyvolá reakci.
A jestliže si tu někdo z huby dělá sráč, jako pan Milan, nemůže se tu nikdo divit, že zúčastnění, nebo jakkoli zainteresovaní do MarryLand servisu, se budou bránit tomu hnoji, kterej se tu snaží navoněnej frajírek z nemanic nakydat.
To by se nelíbilo ani tobě, nikomu.
Takže nechť to admin nechá otevřené, protože je to příklad zmrdů, co sviněj ostatní.
Mám úplně jinou značku a jezdím do té dílny taky a ikdyž to trvá někdy dlouho, protože přeplněný jsou všechny servisy, kór ty dobré, tak se ale vždycky domluvíme.
Jen ať si tu každej sám napíše svobodně názor.
A koho to nezajímá, může si rozkliknout jiný téma.. je jich tu myslím dost.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Resilo se tady toho uz mnoho a sam mam take bohate zkusenosti s par lidma a myslim ze neni treba propadat tranzu vasne. Co sme potrebovali vedet vime. Take nesouhlasim s krutosti poslednich prispevku. Spis hledejte smirne reseni.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Milý Magmussi a ostatní, co to řeší, ale houby o tom vědí. Není to vaše věc, tak proč máte takovou potřebu tu plivat na někoho, koho většina z vás ani nezná, takovou špínu. Já Milana znám léta a vím, že je to super člověk, který si rozhodně na nic nehraje. Možná přecenil danou opravu, ale stejně tak mu mohl servis, pokud by to byla pravda, že neplatil, vrátit auto s tím, že ho tam již nechtějí, vyčíslit aktuální stav a dát od toho ruce pryč. Plést sem jeho sokolnictví a další krávoviny, co tu Magmussi píšeš spíše vypovídá o tvé mentalitě. Nebudu soudit ani tebe, ani Milana ani servis. Je to jejich věc. Milan napsal svůj názor, servis též. Tak to řešení nechte na nich. Pokud s názorem Milana nesouhlasíte, v pořádku, ale proč takové vulgární osočování? To se už z tohoto fóra stala taková žumpa jako z mnoha jiných?
Pokud má mít někdo důvod být naštvaný, pak jedině obě zmíněné strany a ty si to musí vyřešit sami mezi sebou, tak už to nechte na nich a jdete si číst jiné odkazy.
Pokud má mít někdo důvod být naštvaný, pak jedině obě zmíněné strany a ty si to musí vyřešit sami mezi sebou, tak už to nechte na nich a jdete si číst jiné odkazy.
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Maras... některé osobní útoky.
Je tu spousta nejasných věcí, ale problém vyřesený není ani z jedné strany. Asi se nemělo prodávat auto s nevyřešeným problémem (tzn mrtvým motorem), když stojí rozebrané v autoservisu (pokud to nebyla pouze snaha a finta majitele nechat si dodělat auto - to bych pochopil). Ale ta špína v osobní rovině co tady někdo nahází ve dvou příspěvcích z celkových tří, je trochu prazvláštní.
Z toho co jsem četl, tak minimálně od 4/2018 se na autě dalo dělat a peníze byly zaplacené (pokud to je pravda, jsou na to výpisy z účtu - asi bych začernil osobní údaje a printscreen části výpisu bych tady dávno dal být Milanem), ať je to, jak je to.
8 měsíců je na opravu a montáž motoru myslím si dostatečný čas, přes xy jiných zakázek. Na druhou stranu pokud servis nechtěl dokončit auto, měl vyúčtovat 75tis, vrátit přeplatek po shodě s majitelem na jeho účet a vyzvat ho k odvozu auta.
Dále auto asi nemělo jet k elektrikáři po diagnostice a měnit cívky a svíčky a cokoliv jiného, dokud někdo neměřil kompresi. Tím se třeba mohlo ušetřit, z toho co tady čtu a tento postup je minimálně nelogický, když se nakonec stejně dělá GO celého motoru.
Další zásadní nedostatek je, že Milan měl vypsat přesné data zaslání uvedených částek a napsat k tomu vysvětlivku za co platil a kolik. To by mnohé osvětlilo, např:
1.1.2018 zasláno xx.000,-Kč na demontáž motoru, elektrikář
1.2.2018 zasláno xx.000,- Kč na nákup dílu, záloha motorárna
----
Celkem 75.000,- - dohodnutý termín dokončení opravy x.x.2018
....
Další podstatná informace - byl nějaký cenový odhad kolik bude oprava stát celkově? Tzv předběžná cena opravy?
A hlavní chyba je, že to tady Milan začal řešit a na reakci servisu v podstatě neodpověděl, přesto že má pocit že jejich jednání není férové a docílil tím čeho chtěl, veřejné reakce servisu. Věřím že pravda bude někde uprostřed.. Určitě Milan není tak šílený, aby to tady zveřejnil, kdyby věděl že chyba je pouze na jeho straně a že to celé stálo na tom, že je švorc. Z toho co se tady píše mám pocit, že se na to dá akorát dobře vymluvit.
Takto se v tom ale nevyzná ani čert.
Je tu spousta nejasných věcí, ale problém vyřesený není ani z jedné strany. Asi se nemělo prodávat auto s nevyřešeným problémem (tzn mrtvým motorem), když stojí rozebrané v autoservisu (pokud to nebyla pouze snaha a finta majitele nechat si dodělat auto - to bych pochopil). Ale ta špína v osobní rovině co tady někdo nahází ve dvou příspěvcích z celkových tří, je trochu prazvláštní.
Z toho co jsem četl, tak minimálně od 4/2018 se na autě dalo dělat a peníze byly zaplacené (pokud to je pravda, jsou na to výpisy z účtu - asi bych začernil osobní údaje a printscreen části výpisu bych tady dávno dal být Milanem), ať je to, jak je to.
8 měsíců je na opravu a montáž motoru myslím si dostatečný čas, přes xy jiných zakázek. Na druhou stranu pokud servis nechtěl dokončit auto, měl vyúčtovat 75tis, vrátit přeplatek po shodě s majitelem na jeho účet a vyzvat ho k odvozu auta.
Dále auto asi nemělo jet k elektrikáři po diagnostice a měnit cívky a svíčky a cokoliv jiného, dokud někdo neměřil kompresi. Tím se třeba mohlo ušetřit, z toho co tady čtu a tento postup je minimálně nelogický, když se nakonec stejně dělá GO celého motoru.
Další zásadní nedostatek je, že Milan měl vypsat přesné data zaslání uvedených částek a napsat k tomu vysvětlivku za co platil a kolik. To by mnohé osvětlilo, např:
1.1.2018 zasláno xx.000,-Kč na demontáž motoru, elektrikář
1.2.2018 zasláno xx.000,- Kč na nákup dílu, záloha motorárna
----
Celkem 75.000,- - dohodnutý termín dokončení opravy x.x.2018
....
Další podstatná informace - byl nějaký cenový odhad kolik bude oprava stát celkově? Tzv předběžná cena opravy?
A hlavní chyba je, že to tady Milan začal řešit a na reakci servisu v podstatě neodpověděl, přesto že má pocit že jejich jednání není férové a docílil tím čeho chtěl, veřejné reakce servisu. Věřím že pravda bude někde uprostřed.. Určitě Milan není tak šílený, aby to tady zveřejnil, kdyby věděl že chyba je pouze na jeho straně a že to celé stálo na tom, že je švorc. Z toho co se tady píše mám pocit, že se na to dá akorát dobře vymluvit.
Takto se v tom ale nevyzná ani čert.
Naposledy upravil(a) Alois dne 16 led 2019 23:08, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Je to celý smutný,dořešte to spolu,vykomunikujte nějaké oboustraně přijatelné řešení a smeťte to ze stolu,tady to stejně nevyřešíte......
- feek
- Příspěvky: 131
- Registrován: 31 črc 2011 23:21
- tel.: 602206018
- auto: Def 200 tdi /RR L322
- Bydliště: Káraný
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Ono kdyby Milan zvolil aspoň jiný název tohoto vlákna :/ tak by nebylo tolik emocí ... 

Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Nedá mi to..musím se k tomu co se tady napsalo vyjádřit...
Za 1. Tady pan Milan,neměl zakládat vlákno které má v názvu slovo podvod!Na to nema absolutně žádné právo a nechápu že má tu drzost..To jen na úvod..
To že mu nakonec po tom všem ještě složili motor,snad vypovídá o tom, že věřili, že se to nakonec vyřeší k Milanově spokojenosti.
S úplně nepochopitelný chováním, přišel Milanův údajný kupec automobilů. (Btw. kdo by si kupoval auto, které neviděl a tudíž ani nemůže vědět v jakém je stavu.)Já osobně bych se s žádnym cizím člověkem o ničem nebavila,není k tomu žádný důvod.To že pan XY začal ihned s různými výhrůžkami právníci apod. bylo při nejmenším odporné.
Jasně z toho co tady Milan uvedl vyplývá,že udělal chybu,ale místo toho aby si ji přiznal(Ne veřejně,to by mu asi ego nedovolilo,jako spoustě jiným lidem) tak kope kolem sebe! Ale velmi nevybíravým způsobem a sdělováním lží a při nejmenším polopravd na které čekal že mu lidé zareagují politováním,jaký je chudák podvedeneček.
A i kdyby zveřejnil jakési sms atp. Je snad nad míru jasné,že pro něj nebude problém zveřejnit jen to, co se mu hodí do krámu .
Je to chování hodné ubožáka....
Pokud mu ještě (pardon)zbylo něco z koulí, tak poprosí o smazání této diskuze, vyzvedne si auto a dá pokoj.
A M. a P. Jsou moc hodní,já bych mu to nechala odtáhnout před barák už po prvním nezaslání peněz.
Kdo k M a P na servis jezdí, ví že to dělají poctivě a chování a ceny jsou více než přívětivé a to je důvod toho,že si tady pan Milan myslí, že z nich může dělat podvodníky a kdoví co ještě. BTW podvodník se při podvodu většinou nějakým způsobem obohatí. Může mi kdokoliv zde říci, co by z toho M a P měli?Kromě auta které překáží a dělá strašáka před barákem,???
Za 1. Tady pan Milan,neměl zakládat vlákno které má v názvu slovo podvod!Na to nema absolutně žádné právo a nechápu že má tu drzost..To jen na úvod..
To že mu nakonec po tom všem ještě složili motor,snad vypovídá o tom, že věřili, že se to nakonec vyřeší k Milanově spokojenosti.
S úplně nepochopitelný chováním, přišel Milanův údajný kupec automobilů. (Btw. kdo by si kupoval auto, které neviděl a tudíž ani nemůže vědět v jakém je stavu.)Já osobně bych se s žádnym cizím člověkem o ničem nebavila,není k tomu žádný důvod.To že pan XY začal ihned s různými výhrůžkami právníci apod. bylo při nejmenším odporné.
Jasně z toho co tady Milan uvedl vyplývá,že udělal chybu,ale místo toho aby si ji přiznal(Ne veřejně,to by mu asi ego nedovolilo,jako spoustě jiným lidem) tak kope kolem sebe! Ale velmi nevybíravým způsobem a sdělováním lží a při nejmenším polopravd na které čekal že mu lidé zareagují politováním,jaký je chudák podvedeneček.
A i kdyby zveřejnil jakési sms atp. Je snad nad míru jasné,že pro něj nebude problém zveřejnit jen to, co se mu hodí do krámu .
Je to chování hodné ubožáka....
Pokud mu ještě (pardon)zbylo něco z koulí, tak poprosí o smazání této diskuze, vyzvedne si auto a dá pokoj.
A M. a P. Jsou moc hodní,já bych mu to nechala odtáhnout před barák už po prvním nezaslání peněz.
Kdo k M a P na servis jezdí, ví že to dělají poctivě a chování a ceny jsou více než přívětivé a to je důvod toho,že si tady pan Milan myslí, že z nich může dělat podvodníky a kdoví co ještě. BTW podvodník se při podvodu většinou nějakým způsobem obohatí. Může mi kdokoliv zde říci, co by z toho M a P měli?Kromě auta které překáží a dělá strašáka před barákem,???
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Je zajímavé, že si někdo založí profil a jako první věc tady na fóru má potřebu se vyjádřit v tomto vlákně..
"Může mi kdokoliv zde říci, co by z toho M a P měli?Kromě auta které překáží a dělá strašáka před barákem,???"
Na otázku, co by kdo měl z částky 75tisíc za demontáž motoru, elektrikáře, nákup dílů? No, že by určitou část z těch peněz?
"Může mi kdokoliv zde říci, co by z toho M a P měli?Kromě auta které překáží a dělá strašáka před barákem,???"
Na otázku, co by kdo měl z částky 75tisíc za demontáž motoru, elektrikáře, nákup dílů? No, že by určitou část z těch peněz?

Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Alois:
Na tom není nic zajímavého,když jsou M a P moji přátelé...
Ale potřeba vyjádřit se k tomu byla mou vlastní iniciativou
, se kterou nemají M a P NIC společného..kdyby tady chtel nekdo plkat nad tím jak si na fórum posílají obhajovatele.
A to by na tom opravdu vydělali balìk...
To je muj poslední příspěvek v této diskuzi...
Prostě jsem tomu nemohla pouze přihlížet..
HOWG
Na tom není nic zajímavého,když jsou M a P moji přátelé...
Ale potřeba vyjádřit se k tomu byla mou vlastní iniciativou
, se kterou nemají M a P NIC společného..kdyby tady chtel nekdo plkat nad tím jak si na fórum posílají obhajovatele.
A to by na tom opravdu vydělali balìk...
To je muj poslední příspěvek v této diskuzi...
Prostě jsem tomu nemohla pouze přihlížet..
HOWG

- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Jakékoliv řešení osobních sporů se na toto fórum nehodí. Na to fórum určitě nebylo založeno. Celkově to tu celé kazí. Jsem pro to celé téma zamknou nebo ještě lépe smazat.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Podvodné jednání servisu - pozor
Změnil bych jedině název vlákna, ale co se týče sporu, tak ať je pravda kdekoliv, každý má právo tu napsat názor na servis nebo na člena jako jednotlivce. Není od věci vědět kam nejezdit a nebo s kým neobchodovat (myšleno v obecné rovině). Nechápu proč by se to mělo mazat.
Land Rover Discovery 2 Td5