Stránka 2 z 2

Re: Sundání karosérie

Napsal: 18 úno 2019 22:01
od MFENCE
Me proste stale prijde lepsi ten ram horkou vapkou vymejt,vysusit atd. Pripadne opravit kde to bude treba. Pak surikovej zaklad/pripadne barva na lode. Pak konkor a pak smes do ramu. Pripadne jsou na to echt spec pripravky, klidne si je sem necham dovest z ciziny. Pak ram vzit jako final a hotovo. Jendou za rok ho prolejt uz na aute a musi to prezit cele auto. Zinek bych volil pouze u noveho ramu, a ten uz v zinku je :) Takhle budu chtit delat ram ja, jsem schopen a uz jsem to delal brousit a chromovat. A proste u starych veci to nikdy uvnitr neudelas na 100%. A uz jsem videl spatne nazinkovane dily. Hnije to pak brutalne rychle. Jak tam zustane v bordelu kyselina, je to strasne rychle.

Re: Sundání karosérie

Napsal: 18 úno 2019 22:17
od MadTom
Souhlasím až na jedno - že nový rám v zinku je. Jedině, že si ho tak extra objednáš, originál nikdy nebyl, bohužel.

Re: Sundání karosérie

Napsal: 18 úno 2019 22:20
od MFENCE
Ano novy je cca 90 000kc uz v zinku. Je to teda palba :) Ale bavim se jako novy od firmy,ne novy origo L/R :) Ale zase mas to novy, a jen prehazis. Nevim kolik chodi stary slusny ram + prace.

Re: Sundání karosérie

Napsal: 24 úno 2019 10:15
od Wiki
nový chassis od firmy a nový od L.R. je to samí , to dělá tu jeden vyrobce ,a oni to nakoupí za cenu polotovar ,no ten zinkuje, ten barví ,ten zase inak vylepši , a každý to pradat pod svým logem a cenou :mrgreen: , "Business is a Business"