Stránka 2 z 5

Napsal: 14 kvě 2008 14:02
od jezbera ivan
Ano, k rozmeru co pises (31") pasuje prevod 3.8 presne. Akurat neviem ci by som volil tak siroky rozmer, no ja som ortodoxny zastanca uzkych pneu, takze mam iny uhol pohladu. Ale prevod ti pasovat bude. Co sa tyka tej ponuky, pride mi vysoka, kedze samotna uzavierka stoji 460 netto, no a i s montazou to musi vyjst lacnejsie ako spominana ponuka.

Napsal: 14 kvě 2008 14:26
od karel
jezbera píše:Ano, k rozmeru co pises (31") pasuje prevod 3.8 presne. Akurat neviem ci by som volil tak siroky rozmer, no ja som ortodoxny zastanca uzkych pneu, takze mam iny uhol pohladu. Ale prevod ti pasovat bude. Co sa tyka tej ponuky, pride mi vysoka, kedze samotna uzavierka stoji 460 netto, no a i s montazou to musi vyjst lacnejsie ako spominana ponuka.
Miloši rozměr 285/75/16 není 31"jak píše Ivan ale skoro 33" a navíc nevím jestli je tam dostaneš, ikdyž chceš dát rozšiřovací podložky tak se ti asi nevejdou do podběhů.Krom toho šířka 285 se mi na discoverách taky nelíbí a podle mě ani moc nefunguje, protože se málo zakousne :!:
Takže pokud by se vešly tak vol spíš 4,1:1 :!:

Napsal: 14 kvě 2008 14:29
od jezbera ivan
karel píše: Miloši rozměr 285/75/16 není 31"jak píše Ivan ale skoro 33"
Ano, pardon, pocital som to ked mi priniesli obed, tak som chytil hladove zatmenie :D
Je to takmer 33 (32.8") co znamena ze 3.8 ti bude stale malo. Ostatne nevyhody popisuje Karel, ja len suhlasim, mat siroku pneu je (az na specialne situacie) kravina.

Napsal: 14 kvě 2008 15:29
od Miloš II
jezbera píše:
karel píše: Miloši rozměr 285/75/16 není 31"jak píše Ivan ale skoro 33"
Ano, pardon, pocital som to ked mi priniesli obed, tak som chytil hladove zatmenie :D
Je to takmer 33 (32.8") co znamena ze 3.8 ti bude stale malo. Ostatne nevyhody popisuje Karel, ja len suhlasim, mat siroku pneu je (az na specialne situacie) kravina.
:roll: No jo chlapci, ale potřeboval bych široký gumy na příští rok do písku :arrow: AFRIKA :arrow: a vzhledem k mé váze do ůzkých gum nemůžu a ještě navíc mám tři sady gum tak bych potřeboval nějakej kompromis "245/75 R16" a co se týče té ceny tak mám najeto 250tis km. Máš ten Dif. kompletní, složenej, seřízenej novej talíř hrušku a ložiska se simerinky. Admin ho má tuším za někých 9000 (talíř, hruška)jestli se nepletu. No a jestli mi tohle vše dáš za míň tak se domluvíme. Jo a někde Admin psal, že vykoupí diferáky takže ještě nějaký mínus s ceny :?: :idea:

Napsal: 14 kvě 2008 15:49
od jezbera ivan
Co sa tyka pneu, ok, kazdy jazdi co mu vyhovuje/potrebuje. Co sa tyka tej poinuky - citaj lepsie, nic tam nie je nove okrem lozisk a semeringov (samozrejme uzavierka nova je). Tzn. ze vsetko moze byt povodom z rovnako jeteho difu ako mas a mozno aj viac. Je to akurat preloziskovane, pretesnene no a nastavene samozrejme. To v danej cene urobis aj na svojom a aspon vies co mas. A ak chces iny prevod, budes musiet priplatit ( a dost), to v cene nie je.

Napsal: 14 kvě 2008 16:36
od Miloš II
jezbera píše:Co sa tyka pneu, ok, kazdy jazdi co mu vyhovuje/potrebuje. Co sa tyka tej poinuky - citaj lepsie, nic tam nie je nove okrem lozisk a semeringov (samozrejme uzavierka nova je). Tzn. ze vsetko moze byt povodom z rovnako jeteho difu ako mas a mozno aj viac. Je to akurat preloziskovane, pretesnene no a nastavene samozrejme. To v danej cene urobis aj na svojom a aspon vies co mas. A ak chces iny prevod, budes musiet priplatit ( a dost), to v cene nie je.

No Elliot to svýho času nabízel to samý (klasiku) tu http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=1350 i s montáží za 37tis.
Admin ARB D2 tu http://www.landroverforum.cz/eshop/inde ... a-uzaverka
tj 27tis s Dph při dnešmín kurzu libry 32,- to máš 844 Lib :?:
No uvidím je to ve stádiu komunikace co s toho nakonec vypadne. Dám každopádně vědět co vše je nový a co by to stálo s upraveným převodem :idea: Miloš II

Napsal: 16 kvě 2008 20:25
od Miloš II
jezbera píše:Co sa tyka pneu, ok, kazdy jazdi co mu vyhovuje/potrebuje. Co sa tyka tej poinuky - citaj lepsie, nic tam nie je nove okrem lozisk a semeringov (samozrejme uzavierka nova je). Tzn. ze vsetko moze byt povodom z rovnako jeteho difu ako mas a mozno aj viac. Je to akurat preloziskovane, pretesnene no a nastavene samozrejme. To v danej cene urobis aj na svojom a aspon vies co mas. A ak chces iny prevod, budes musiet priplatit ( a dost), to v cene nie je.
Tak jsem dostal na dotaz vyjádření ohledně dílů na odkaz tu
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... =p3907.m29
Hruška a talíř od Britpart tedy vše nové, kromě pláště dif ty shání a kupuje po servisech LR. Cena na eBay.uk je dělaná na klasický převod. Převod co píše kolega LR Jezbera je cenově výhodnější s USA než s UK. Zdraví Miloš II

Napsal: 16 kvě 2008 21:22
od jezbera ivan
Ano z US je to lacnejsie, a v cene mas i sadu podloziek a gufero, problem je vsak doprava, kt. som nahodou vyriesil za 200. Inac by stala 600USD! Vyhodne to z US urcite je, pre toho kto ma moznost dopravy. Vsetky mozne prevody pre LR predava Bill z Great Basin Rovers (gbrovers@aol.com). Super chlapik, dobra komunikacia, solidny pristup, mozem doporucit. Este mi pribalil aj diely na mojho roztrhnuteho Warna.

Napsal: 23 kvě 2008 15:54
od Karolcom
Mam taku otzku, potrebujem kupit novy prevod na 235/70 R16.. (neskor /85 R16)..
Docital som sa ze KAM robia 4.75 ktora je vlastne ako origos len mocnejsia..
Diik
K

Napsal: 23 kvě 2008 17:38
od jezbera ivan
Karolcom píše:Mam taku otzku, potrebujem kupit novy prevod na 235/70 R16.. (neskor /85 R16)..
Docital som sa ze KAM robia 4.75 ktora je vlastne ako origos len mocnejsia..
Diik
K
Tomu celkom nerozumiem, 235/70R16 je seria, takze co menit? 235/85R16 je 32" a na to potrebujes 3.9:1 co kupis jedine v Great Basin Rover (teda aspon nikde inde som to nenasiel).

Napsal: 23 kvě 2008 20:50
od Karolcom
menit preto ze ten co mam je uz po smrti, takze potrebujem novy. Ale nebudem tam davat niake bigfooty.. Proste nieco take co tam orig bolo (tusim 4.7). A teda otazka ci 4.75 bude ok..?

Napsal: 23 kvě 2008 20:55
od Karolcom
a tie 235/85 r16 mud kupim za chvilu..

Napsal: 23 kvě 2008 21:44
od karel
Karolcom píše:menit preto ze ten co mam je uz po smrti, takze potrebujem novy. Ale nebudem tam davat niake bigfooty.. Proste nieco take co tam orig bolo (tusim 4.7). A teda otazka ci 4.75 bude ok..?
Trochu jsi to pomotal, tak se ti to pokusím vysvětlit
Sériový stálý převod je 3,54:1 a gumy 235/70/16 tedy 29"

pokud dáš 235/85/16 můžeš ještě nechat převody 3,54:1 ale lepší je výměna za 3,9:1 jak píše Ivan

Pokud chceš jít do 33" což je asi maximum při použití 2" liftu( tvrdší pera a tlumiče) je vhodné dát 4,1:1

Pokud chceš ještě větší kola 35 - 37" musíš dát 4,75:1, ale upravit skoro celý podvozek a to už je balík navíc auto je pro silniční využití skoro nepoužitelné.

Když si nenecháš poradit a narveš na origo gumy krátké převody 4,75:1 auto ti sice na pětku vyjede každý kopec ale maximálku budeš mít na hranici možná 100km/h při maximálních otáčkách motoru!

Napsal: 24 kvě 2008 10:02
od jezbera ivan
Tak, tak, myslim, ze Karel to zhrnul jasne...

Napsal: 24 kvě 2008 14:45
od DanoDEF
karel píše: Pokud chceš jít do 33" což je asi maximum při použití 2" liftu( tvrdší pera a tlumiče) je vhodné dát 4,1:1
...stale si dovolim tvrdit, ze staci seriovy prevodovy pomer....niekolko rokov jazdim 285/75R16 jak na Tdi tak na TD5 ale u Defika.

U TD5 mam sice zmenenu redukcnu prevodovku ( 1,6 ) a v pohode.

...samozrejme, ze zmena tomu pomoze ale nie je nevyhnutna jedine ak robim komlexnu prestavbu podvozku. Tot moj nazor.

Napsal: 24 kvě 2008 16:34
od marcel
OK Dano lenže defík na 285/75R16 /33/ je sprevodovaný približne ako sériová diskoška.disko na 32 je sprevodovaná ako defík na 35 približne.Mám 245/75R16 čo nie je ani ani 31 a už je to na môj vkus príliš rýchle.Keď budem mať nahodený podvozok a 32 pneumatiky tak o zmene prevodu budem tvrdo uvažovať .Hlavne keď auto používam denne a drvivú vačšinu km urobím po ceste.V teréne je to jedno redukcia je dosť silná.

Napsal: 24 kvě 2008 16:40
od DanoDEF
marcel píše:OK Dano lenže defík na 285/75R16 /33/ je sprevodovaný približne ako sériová diskoška.disko na 32 je sprevodovaná ako defík na 35 približne.Mám 245/75R16 čo nie je ani ani 31 a už je to na môj vkus príliš rýchle.Keď budem mať nahodený podvozok a 32 pneumatiky tak o zmene prevodu budem tvrdo uvažovať .Hlavne keď auto používam denne a drvivú vačšinu km urobím po ceste.V teréne je to jedno redukcia je dosť silná.

...no ciastocne mas a nemas pravdu...podla toho ktory Defik

ak nerobis celkovu prestavbu tak je jednoduchsia varianta vymena redukcnej prevodovky

Napsal: 24 kvě 2008 19:46
od Karolcom
Uz v tom mam jasnejsie :roll: , dik Karle..

Napsal: 25 kvě 2008 08:05
od jezbera ivan
DanoDEF píše: ak nerobis celkovu prestavbu tak je jednoduchsia varianta vymena redukcnej prevodovky
Ano, jednoduchsia je ale nie je to to iste! Vymenou red. prevodovky sa riesia len rychle prevody, redukcie ti zostavaju posunute i po vymene.

Napsal: 25 kvě 2008 10:35
od Karolcom
Bol by problem keby som jazdil na 235/70 s 3.9.1..?
Lebo tie 235/85 MT prezujem ked pojdem do terenu.. co sa stava tak raz za tyzden.. a to ked sa snazim :(
Ci sa mi to oplati zhanat tie 3.9.1..?
Dik