Stránka 2 z 3

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 25 bře 2019 16:38
od ThomasSK
Vladicek píše: 25 bře 2019 12:01 Omlouvám se za neznalost, ale trochu mi uniká, proč to vozíte tak zvednutý. To kolo přece není větší o 55mm, nebo jo? Já měl zato, že tam je nějaká rezerva, takže třeba 265/65r18 se tam vejde bez omezení. No a Vy máte 275/65r18 a vozíte to o 55mm výš.
Je to jen o pocitu, nebo nutnost?
A v terénu to ještě zvednete, nebo jezdíte prostě pořád nastejno?

Díky, těmhle přepočtům prostě moc nerozumím :)
Nie je to nutnosť, ale vyzerá to dosť zvláštne, keďže je to koleso o dosť väčšie, tak je ako keby utopené a ano, v teréne to zdvíham, ale iba ak je to potreba - kvôli kĺbom.

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 25 bře 2019 23:25
od Vladicek
Tak všem moc díky, nakonec tedy nahodím na kola Compomotive (až přijdou z Anglie) Coopery STT PRO, teď jen kde je koupit, máte někdo dobrého dodavatele?

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 25 bře 2019 23:28
od Vladicek
Benjamin píše: 25 bře 2019 12:28 Třeba pomůže: viewtopic.php?p=396878#p396878

Jezdím 265/65-R18 na standardních LR D3 discích + 30mm podložky. Drhlo to kousek o výstupky na rámu v zadní části předního podběhu (zaříznuto, zavařeno - ale mám MY2010, tedy předfacelift - ty po faceliftu to mají tuším už trochu jinak) a o jeden šroub, který drží plasty, v přední časti předního podběhu.
Jezdím ve standardní výšce. Zvedám pouze v terénu. Když umře kompresor, sedne si to na plastové podběhy a dře to o ně při jízdě.

Benjamin :Pohoda:
Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošel :), je super. Jen jsem si upřímně nebyl jistý, jestli u Tebe nedělají rozdíl ty podložky = já budu mít 18" bez podložek, tak to mě trochu zmátlo.

No jdu shánět Cooper STT PRO :heart

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 25 bře 2019 23:38
od Vladicek
Poslední dotaz - do velkého techničáku jste to asi nikdo nedávali, co?

A měl už někdo tu smůlu, že by na takových kolech boural a řešil pojišťovnu?

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 00:17
od ThomasSK
Vladicek píše: 25 bře 2019 23:38 Poslední dotaz - do velkého techničáku jste to asi nikdo nedávali, co?

A měl už někdo tu smůlu, že by na takových kolech boural a řešil pojišťovnu?
nie a nie :grin:

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 00:18
od ThomasSK

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 00:24
od Vladicek
ThomasSK píše: 26 bře 2019 00:18 skús www.oponeo.cz
Díky moc

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 07:39
od patrik

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 09:12
od Vladicek
patrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264
Taky jsem na ně koukal, mají vyšší rychlostní index a ještě jsou levnější. Na fóru jsem zkušenosti nenašel :(

Našel jsem nějaké hodnocení na netu:
https://www.youtube.com/watch?v=ucjHG--evxw
https://www.youtube.com/watch?v=bHyVco3Df1I

Kluci v americe je dost chválí, poměr cena výkon pro ně ideální

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 09:51
od ThomasSK
patrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264
Mám ich na Forde a sú do terénu bezkonkurenčné. Nevýhoda je väčšia hlučnosť. Oproti nim sú STT tiché ako vánok :D

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 10:12
od pojir
Se priznam, ze vic nez jako MT mi pripadaji podobne na T3.

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 12:16
od Vladicek
ThomasSK píše: 26 bře 2019 09:51
patrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264
Mám ich na Forde a sú do terénu bezkonkurenčné. Nevýhoda je väčšia hlučnosť. Oproti nim sú STT tiché ako vánok :D
A co na mokru třeba? Nebo na sněhu/ledu? Chápu, že MT na ledu nebude nikdy ideální, ale zase Ty máš super výhodu, že to můžeš porovnat :). Který jsou pro Tebe lepší?

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 19:10
od xxx
Vladicek píše: 25 bře 2019 23:28
Benjamin píše: 25 bře 2019 12:28 Třeba pomůže: viewtopic.php?p=396878#p396878

Jezdím 265/65-R18 na standardních LR D3 discích + 30mm podložky. Drhlo to kousek o výstupky na rámu v zadní části předního podběhu (zaříznuto, zavařeno - ale mám MY2010, tedy předfacelift - ty po faceliftu to mají tuším už trochu jinak) a o jeden šroub, který drží plasty, v přední časti předního podběhu.
Jezdím ve standardní výšce. Zvedám pouze v terénu. Když umře kompresor, sedne si to na plastové podběhy a dře to o ně při jízdě.

Benjamin :Pohoda:
Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošel :), je super. Jen jsem si upřímně nebyl jistý, jestli u Tebe nedělají rozdíl ty podložky = já budu mít 18" bez podložek, tak to mě trochu zmátlo.

No jdu shánět Cooper STT PRO :heart
Nevím, jak ty tvoje compy, ale ty raidy nejdou s podložkami vůbec Vláďo použít, protože aby nedrhly, mají v mistě brzdiče udělaný prolis

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 21:47
od maniac
Vladicek píše: 24 bře 2019 17:09
Rennie píše: 24 bře 2019 16:38 Problém se senzory je to nejmenší bych řekl ale když ti prdne mech někde v divočině tak dojet s vetsi pneu někde k cestě může být velký problem
No ideální by bylo, aby X lifter nafoukal zbylé měchy na maximum, to by trochu pomohlo. Jinak senzory - pokud tomu rozumíš a máš diagnostiku, tak to asi není velký problém, ale pro neznalého když Ti auto spadne na dorazy a zahlásí chybu, tak můžeš být zbytečně v pytli. Což by X-Lifter mohl řešit.

Zpátky k tématu - pokud měch prdne Tobě, tak se k cestě dostaneš nebo ne?
Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 21:51
od Rennie
maniac píše:
Vladicek píše: 24 bře 2019 17:09 No ideální by bylo, aby X lifter nafoukal zbylé měchy na maximum, to by trochu pomohlo. Jinak senzory - pokud tomu rozumíš a máš diagnostiku, tak to asi není velký problém, ale pro neznalého když Ti auto spadne na dorazy a zahlásí chybu, tak můžeš být zbytečně v pytli. Což by X-Lifter mohl řešit.

Zpátky k tématu - pokud měch prdne Tobě, tak se k cestě dostaneš nebo ne?
Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.
No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 22:06
od maniac
Rennie píše: 26 bře 2019 21:51
maniac píše:
Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.
No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky ) 😂

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 23:17
od Vladicek
xxx píše: 26 bře 2019 19:10
Vladicek píše: 25 bře 2019 23:28

Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošel :), je super. Jen jsem si upřímně nebyl jistý, jestli u Tebe nedělají rozdíl ty podložky = já budu mít 18" bez podložek, tak to mě trochu zmátlo.

No jdu shánět Cooper STT PRO :heart
Nevím, jak ty tvoje compy, ale ty raidy nejdou s podložkami vůbec Vláďo použít, protože aby nedrhly, mají v mistě brzdiče udělaný prolis
Myslím, že ani ty moje compy nejdou použít s podložkami, to máš Jirko asi pravdu. Já jsem chtěl jen říct, že jsem si nebyl jistý jak Benjiho zkušenost bude právě pro mě přenositelná = jak ty jeho podložky ovlivňují, kde to škrtá a kde ne :).

Půjdu asi do STT PRO, tak pak sem hodím nějaký fotky, jak to vypadá na compomotive. Ale až koncem dubna, anglánům to trvá poslat :sleep

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 26 bře 2019 23:21
od ThomasSK
maniac píše: 26 bře 2019 22:06
Rennie píše: 26 bře 2019 21:51 No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky ) 😂
Mám podobnú skúsenosť a nakoniec pomohlo auto trochu pridvihnúť vpredu a vzadu zdvihákom a nafúklo sa.

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 27 bře 2019 05:36
od Rennie
maniac píše:
Rennie píše: 26 bře 2019 21:51 No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky ) [emoji23]
Tak to jsem špatně pobral. Mě když to párkrát spadlo do nouze stačilo zdechnout a znovu nastartovat. Tenhle případ si musim zapamatovat kdyby náhodou

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Napsal: 27 bře 2019 09:44
od Benjamin
Vladicek píše: 26 bře 2019 23:17 .. Já jsem chtěl jen říct, že jsem si nebyl jistý jak Benjiho zkušenost bude právě pro mě přenositelná = jak ty jeho podložky ovlivňují, kde to škrtá a kde ne :).
To by chtělo porovnat ET Compomotivů a ET mých orig disků + 30mm podložky...nicméně na 95% mají compomotivy nižší ET než moje disky v kombinaci s podložkami = jsou "více dovnitř" = budou méně dřít o podběhy, když auto úplně spadne (protože mně to dře trochu u lemů na vnější straně podběhů) ale zase možná budou v rejdu o to více dřít o výstupek na rámu..