Stránka 2 z 3

Napsal: 20 lis 2008 17:39
od Reverend
Ahoj, nekoupils auto nahodou v nejakym bazarku jakoby na vyjezdu z budejovic smer jih ? Nechybely mu sterace svetlometu a nebylo utrzene jedno ocelove lanko drzici spodni cast patych dveri ????

Napsal: 20 lis 2008 19:35
od Mirek 1234.cz
Sard píše:
ben píše:Diky george :wink:
To mirek 1234.cz: No jak se chova...jak jsem vyse popsal :lol: Ja uz se totiz ani netroufnu nekam s tim jet... :cry: zrovna vcera jsem chtel jet natankovat abych zitra alespon dojel do servisu a napumpovat gumy, ale musel jsem po 200m otocit a zajet zpatky dom... Jak jsem psal, auto mam 6 mesicu a je z Rakouska...koupeno v Ceskych Budejovicich. Hele ani nejsi tak daleko, Praha 6-Roztoky u prahy :wink: No a jede to jakoby sikmo...

PS: Neprodaval si mi nahodou 3 mesice zpatky mlhovku :?: :lol: :lol: A mas takovy celkem zajimave auto :lol:
Promiň že ti píšu do tvéhop topicu ale ta souhra náhod...

Mám RR 96 2,5DSE
Kupoval jsem jej v začátkem léta v Č.Budějovicích dovoz z Rakouska
a jediný rozdíl je že já najel něco málo přes 8000 Km

pak nastala porucha
a doteť přetrvává auto nejde zničeho nic nastartovat...
po vystřídání 3 servisů jsem se trochu v autě vrtal a našel jsem spálenýho svába v ŘJ
nevíte kdo umí opravit ŘJ??

za každou radu budu velice vděčný nebo pokud máte někdo žaludek a jste šikovný rád auto dovezu a nechám opravit...třeba to řj nebude ale
vzhledem k tomu že motor lze mechanicky nastartovat a řj nedává impulzy do čerpadla tak mě moc možností nenapadá

vyměnil jsem celé čerpadlo,otáčkové čidlo proměřen plynový ppedál,
auto bylo skusmo zablokováno a znovu dekodováno přes kod co se zadává zámkem ve dveřích

pří otočení klíčku na zapnuté kontrolky
se sepne naftové čerpadlo v nádrži,otevře se stop ventil ale
v hlavním čerpadle se nepohne el ovladač plinu a nejde z čerpadla nafta...
pokud ručně pohnu s plinem v čerpadle a otočím kílček do polohy start motor okamžite naskočí...bohužel nadále neráguje nijak na polohu plynováho pedálu (pokud bych dal lanko k čerpadlu a tahal zaněj tak muzu jezdit :) ale takovou prasarnu stvořit nehodlám

jsem už s rozumem v koncích .....
Bohužel sice prasárna, ale nejlevnější a jistá :)

Napsal: 20 lis 2008 20:03
od Reverend
U plynoveho pedalu je pry nejakej potenciometr, nebo snimac jeho polohy, je otazka jestli by nestacilo ho prolejt kontaktolem nebo vycistit

Napsal: 21 lis 2008 09:02
od Sard
Reverend píše:Ahoj, nekoupils auto nahodou v nejakym bazarku jakoby na vyjezdu z budejovic smer jih ? Nechybely mu sterace svetlometu a nebylo utrzene jedno ocelove lanko drzici spodni cast patych dveri ????
sice to bylo smerem z budejc ale spiz na západ a auto bylo kompletní...

mno vcera mi volal elektrikář a prej mám řj v pořádku a ten šváb je černej proto že ho někdo menil....ale oznámil my že přijede a auto mi dá do pořádku že si myslí že ví čím to je ....mno pokud to nezvládne tak jedu pro čerpadlo z 2,4 TD BMV a neseru ho tam i s pedálem a na nějakou elektriku se vyseru....sice prasarna ale fakt vyhodi za auto 200K a pak se na něj jen dívat ....tak zase takovej fanda RR nejsem.

dám pak vědět jak jsem dopad...

Napsal: 21 lis 2008 10:47
od Jose
8) Tak ty problémy ty si taky užívám,každý měsíc sednu s autem na pr... a skočí mi eas fault takže už mám za sebou 5krát diag. a výmas.A to mám nový měchy a druhej ventilovej blok a kdo ví co všechno cca to auto už sežralo 30 000 k.Ale k tomu tvýmu problému jak ti to plave,nechci dělat chytrýho,ale skoušel si se kouknot na tlumiče?

Napsal: 22 lis 2008 06:33
od Tatar
Jose píše:8) Tak ty problémy ty si taky užívám,každý měsíc sednu s autem na pr... a skočí mi eas fault takže už mám za sebou 5krát diag. a výmas.A to mám nový měchy a druhej ventilovej blok a kdo ví co všechno cca to auto už sežralo 30 000 k.Ale k tomu tvýmu problému jak ti to plave,nechci dělat chytrýho,ale skoušel si se kouknot na tlumiče?
dal sem na vzduch přední a zadní nápravy téčka a ventilky, vozím kompresor, foukám ručně a mám klid

Napsal: 22 lis 2008 19:20
od motohanz
Tatar píše:
Jose píše:8) Tak ty problémy ty si taky užívám,každý měsíc sednu s autem na pr... a skočí mi eas fault takže už mám za sebou 5krát diag. a výmas.A to mám nový měchy a druhej ventilovej blok a kdo ví co všechno cca to auto už sežralo 30 000 k.Ale k tomu tvýmu problému jak ti to plave,nechci dělat chytrýho,ale skoušel si se kouknot na tlumiče?
dal sem na vzduch přední a zadní nápravy téčka a ventilky, vozím kompresor, foukám ručně a mám klid
ale tys tam mel novej kompresor s blokem ne?

Napsal: 23 lis 2008 15:21
od Tatar
kompresor byl po generálce a blok nevim

Napsal: 23 lis 2008 18:29
od motohanz
Tatar píše:kompresor byl po generálce a blok nevim
aha jasny takze mi ten puvodni majitel kecal ve vice vecech..... :)

Napsal: 24 lis 2008 09:17
od scooty
tak ja se taky pridavam do party - od patku RR odmita nastartovat - po otoceni klicku vse ok vcetne nazhaveni, ale uz je slyset, jakoby slabla baterka - kdyz otocim na posledni pozici, probehne jeden marny pokus o protoceni doprovozeny kratkym zatroubenim klaksonu (?nevim proc) a pak uz jen "engine disabled".. baterka (95Ah, nova pred 4mi mesici) je cerstve nabita, promerena na zatezovem meraku.. ma nekdo pro me nejakou radu, nez zavolam do Boskovic?

Napsal: 24 lis 2008 13:19
od Sard
mno první bych se podíval jestli kabel co kostří motor ke karoserii neni zoxidovanej na tabak...
pak bych skusil vyndat starter estli nema v pr.. uhlíky,nebo vůli v ložiscích ta by mohla způsobovat že se startér kříží a nedokáže se přetočit

ale po mé skušenosti s RR to určitě nebude ono...
u tohodle auta normální poruchy s normálním řešením snad neexistují

Napsal: 24 lis 2008 16:17
od George
Ale jo ten startér to dokáže zcela hravě.Měl jsem vyběhané ložisko na straně pastorku a tím pádem i poškozený pastorek.Vždycky se to opřelo o ten kryt kolem pastorku a šprajclo se to,ale proč to houká to ví jen svatej Rover.
George :roll:

Napsal: 27 lis 2008 21:03
od scooty
3x HURA, nakonec je to baterkou - sice na zatezaku problem nevykazuje, ale po pripojeni okamzite klesa napeti.. druha baterka a je vyreseno :)

Napsal: 01 pro 2008 09:43
od Reverend
...a pak ze je t chyba RR :-) Ja jsem si prosel celou anabazi poruch, ale celkem se da rict, ze ted az na jednu ( se kterou jsem se naucil zit ) je vse ok. Po koupeni auta jsem s nim bohuzel musel bez jakekoliv kontroli hned absolvovat asi 14ti denni pracovni cestu po severskych zemich, po navratu: vymeny vsech filtru a oleje, v lednu SUSPENSION v haji ( kdyz se prezouvalo tak to frajeri zvedli na normalnim zvedaku a jeden tlumic ( nebyl 100%ní ) vytrhli = výměna tlumičů, posléze i výměna kompresoru. V květnu se mi odporoučela spojka, v září vodní pumpa ( cena 300,- ), ale s odtahem z brněnské dálnice skoro za 6000,- :-(¨
Porucha přídavné skříně - vytahaný řetěz.... Co zůstalo ? vadné vynutí motorku větráčku v kabině ( ten co nasává vzduch pod hodinama ), někdy mu prostě musim pomoct a někdy se roztočí sám, no a mám slabší palivový čerpadlo... no ale na druhou stranu i přes tohle všechno si říkám, že jsem s tim počítal, neni to nový auto... nebo se tim chlacholim ??? jezdí ale dobře...

Napsal: 04 pro 2008 08:57
od scooty
Pekne, Reverende... Hlavne ta prvni cesta te mohla prijit draho :)

Na co je vlastne ten vetracek v kabine?

Napsal: 04 pro 2008 20:45
od Reverend
je pod hodinama a nasava vzduch z kabiny a smeruje ho na nejaky cidlo teploty v interieru a podle toho topi, kdyz nefunguje tak se cidlo ohreje od zarovek v palubce a mysli si to, ze je v kabine teplo... a netopi pochopitelne :-)

Napsal: 04 pro 2008 23:56
od Mešky
Tatar píše:
Jose píše:8) Tak ty problémy ty si taky užívám,každý měsíc sednu s autem na pr... a skočí mi eas fault takže už mám za sebou 5krát diag. a výmas.A to mám nový měchy a druhej ventilovej blok a kdo ví co všechno cca to auto už sežralo 30 000 k.Ale k tomu tvýmu problému jak ti to plave,nechci dělat chytrýho,ale skoušel si se kouknot na tlumiče?
dal sem na vzduch přední a zadní nápravy téčka a ventilky, vozím kompresor, foukám ručně a mám klid
Jednou mi přivezl jeden majitel RR všechny komponenty EAS v kýblu a foukal do hadiček přez ventilky, a rozchodili jsme to, tak proč to neřešíš, zas taková věda to není. :roll:

Napsal: 05 pro 2008 11:37
od motohanz
Mešky píše:
Tatar píše: dal sem na vzduch přední a zadní nápravy téčka a ventilky, vozím kompresor, foukám ručně a mám klid
Jednou mi přivezl jeden majitel RR všechny komponenty EAS v kýblu a foukal do hadiček přez ventilky, a rozchodili jsme to, tak proč to neřešíš, zas taková věda to není. :roll:
to by me taky stvalo

Napsal: 05 pro 2008 21:48
od eliott
Sard píše: ale po mé skušenosti s RR to určitě nebude ono...
u tohodle auta normální poruchy s normálním řešením snad neexistují
Nono, je pravda že opravuju často, ale nic nenormálního. Vzpomeň si od koho jsi auto koupil, tam bych hledal problém :wink:

Napsal: 08 pro 2008 14:52
od Sard
eliott píše:
Sard píše: ale po mé skušenosti s RR to určitě nebude ono...
u tohodle auta normální poruchy s normálním řešením snad neexistují
Nono, je pravda že opravuju často, ale nic nenormálního. Vzpomeň si od koho jsi auto koupil, tam bych hledal problém :wink:
mno ale prodejce může být svyně to neříkám a zatajit skutečnosti o autě
ale auto je stroj a stroj se dá věčinou opravit až na můj RR!
nad tím už se jen kroutí hlavou... a bohužel neni to otázka peněz co ta oprava bude stát ono totiž nikdo etě neví co stím autem je....
snad jen to že je rozbytý :twisted:

ale pokud by tě něco napadlo tak mi dej vědět
rady typu polejt naftou a zapálit nepotřebuju