Napsal: 20 lis 2008 17:39
Ahoj, nekoupils auto nahodou v nejakym bazarku jakoby na vyjezdu z budejovic smer jih ? Nechybely mu sterace svetlometu a nebylo utrzene jedno ocelove lanko drzici spodni cast patych dveri ????
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Bohužel sice prasárna, ale nejlevnější a jistáSard píše:Promiň že ti píšu do tvéhop topicu ale ta souhra náhod...ben píše:Diky george![]()
To mirek 1234.cz: No jak se chova...jak jsem vyse popsalJa uz se totiz ani netroufnu nekam s tim jet...
zrovna vcera jsem chtel jet natankovat abych zitra alespon dojel do servisu a napumpovat gumy, ale musel jsem po 200m otocit a zajet zpatky dom... Jak jsem psal, auto mam 6 mesicu a je z Rakouska...koupeno v Ceskych Budejovicich. Hele ani nejsi tak daleko, Praha 6-Roztoky u prahy
No a jede to jakoby sikmo...
PS: Neprodaval si mi nahodou 3 mesice zpatky mlhovku![]()
![]()
A mas takovy celkem zajimave auto
Mám RR 96 2,5DSE
Kupoval jsem jej v začátkem léta v Č.Budějovicích dovoz z Rakouska
a jediný rozdíl je že já najel něco málo přes 8000 Km
pak nastala porucha
a doteť přetrvává auto nejde zničeho nic nastartovat...
po vystřídání 3 servisů jsem se trochu v autě vrtal a našel jsem spálenýho svába v ŘJ
nevíte kdo umí opravit ŘJ??
za každou radu budu velice vděčný nebo pokud máte někdo žaludek a jste šikovný rád auto dovezu a nechám opravit...třeba to řj nebude ale
vzhledem k tomu že motor lze mechanicky nastartovat a řj nedává impulzy do čerpadla tak mě moc možností nenapadá
vyměnil jsem celé čerpadlo,otáčkové čidlo proměřen plynový ppedál,
auto bylo skusmo zablokováno a znovu dekodováno přes kod co se zadává zámkem ve dveřích
pří otočení klíčku na zapnuté kontrolky
se sepne naftové čerpadlo v nádrži,otevře se stop ventil ale
v hlavním čerpadle se nepohne el ovladač plinu a nejde z čerpadla nafta...
pokud ručně pohnu s plinem v čerpadle a otočím kílček do polohy start motor okamžite naskočí...bohužel nadále neráguje nijak na polohu plynováho pedálu (pokud bych dal lanko k čerpadlu a tahal zaněj tak muzu jezditale takovou prasarnu stvořit nehodlám
jsem už s rozumem v koncích .....
sice to bylo smerem z budejc ale spiz na západ a auto bylo kompletní...Reverend píše:Ahoj, nekoupils auto nahodou v nejakym bazarku jakoby na vyjezdu z budejovic smer jih ? Nechybely mu sterace svetlometu a nebylo utrzene jedno ocelove lanko drzici spodni cast patych dveri ????
dal sem na vzduch přední a zadní nápravy téčka a ventilky, vozím kompresor, foukám ručně a mám klidJose píše:Tak ty problémy ty si taky užívám,každý měsíc sednu s autem na pr... a skočí mi eas fault takže už mám za sebou 5krát diag. a výmas.A to mám nový měchy a druhej ventilovej blok a kdo ví co všechno cca to auto už sežralo 30 000 k.Ale k tomu tvýmu problému jak ti to plave,nechci dělat chytrýho,ale skoušel si se kouknot na tlumiče?
ale tys tam mel novej kompresor s blokem ne?Tatar píše:dal sem na vzduch přední a zadní nápravy téčka a ventilky, vozím kompresor, foukám ručně a mám klidJose píše:Tak ty problémy ty si taky užívám,každý měsíc sednu s autem na pr... a skočí mi eas fault takže už mám za sebou 5krát diag. a výmas.A to mám nový měchy a druhej ventilovej blok a kdo ví co všechno cca to auto už sežralo 30 000 k.Ale k tomu tvýmu problému jak ti to plave,nechci dělat chytrýho,ale skoušel si se kouknot na tlumiče?
aha jasny takze mi ten puvodni majitel kecal ve vice vecech.....Tatar píše:kompresor byl po generálce a blok nevim
Jednou mi přivezl jeden majitel RR všechny komponenty EAS v kýblu a foukal do hadiček přez ventilky, a rozchodili jsme to, tak proč to neřešíš, zas taková věda to není.Tatar píše:dal sem na vzduch přední a zadní nápravy téčka a ventilky, vozím kompresor, foukám ručně a mám klidJose píše:Tak ty problémy ty si taky užívám,každý měsíc sednu s autem na pr... a skočí mi eas fault takže už mám za sebou 5krát diag. a výmas.A to mám nový měchy a druhej ventilovej blok a kdo ví co všechno cca to auto už sežralo 30 000 k.Ale k tomu tvýmu problému jak ti to plave,nechci dělat chytrýho,ale skoušel si se kouknot na tlumiče?
to by me taky stvaloMešky píše:Jednou mi přivezl jeden majitel RR všechny komponenty EAS v kýblu a foukal do hadiček přez ventilky, a rozchodili jsme to, tak proč to neřešíš, zas taková věda to není.Tatar píše: dal sem na vzduch přední a zadní nápravy téčka a ventilky, vozím kompresor, foukám ručně a mám klid
Nono, je pravda že opravuju často, ale nic nenormálního. Vzpomeň si od koho jsi auto koupil, tam bych hledal problémSard píše: ale po mé skušenosti s RR to určitě nebude ono...
u tohodle auta normální poruchy s normálním řešením snad neexistují
mno ale prodejce může být svyně to neříkám a zatajit skutečnosti o autěeliott píše:Nono, je pravda že opravuju často, ale nic nenormálního. Vzpomeň si od koho jsi auto koupil, tam bych hledal problémSard píše: ale po mé skušenosti s RR to určitě nebude ono...
u tohodle auta normální poruchy s normálním řešením snad neexistují