Stránka 2 z 5
Napsal: 16 kvě 2008 00:54
od motohanz
default píše:Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
to jsi tech poslednich 200 km ale tlacil.....
Napsal: 16 kvě 2008 06:16
od RudaK
Jak mám na tacho cca 650 km ( po silnici,jinak dřív ),tak mě to tlačí na benzinku.Ještě,že mám malou nádrž ( 82 l ),tak spotřeba dobrý.

Napsal: 16 kvě 2008 07:46
od karel
RudaK píše:Jak mám na tacho cca 650 km ( po silnici,jinak dřív ),tak mě to tlačí na benzinku.Ještě,že mám malou nádrž ( 82 l ),tak spotřeba dobrý.

Taky o tom uvažuji Rudo, dám menší nádrž a ať si klidně zdražují, mě nenaserou

V-diesel
Napsal: 16 kvě 2008 08:14
od BeerRudolf
Do svého Free pouze V-diesel. Oni helmuti mají ty motory dost ve švýcarským stylu tak ho raději hýčkám. Když už jsem investoval ty prachy do auta tak kvalitní palivo. Je pravda, že to co se teď děje s cenama nafty u pump lze označit za zločinné spolčení.
Napsal: 16 kvě 2008 08:20
od Hunter
default píše:Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
Tak to jsme na tom podobne, s tim rozdilem, ze ja tam vzdy nacpu max. tak 55l a ujedu na to tak 700km

A na co jezdim, no jako Ty, a vo tom asi je

Napsal: 16 kvě 2008 08:47
od Stavros
to s tim V-power dieselem je trochu blaznovina, ne? to auto musi sezrat temer cokoliv, jak kazdej strasi s kvalitou nafty je totalni blbost, prece si nemuzu nechat delat rozbory pred kazdym tankovanim. V maroku jsme brali naftu nejdriv u Shellu, jako ze budem sazet na kvalitu. Z auta litaly saze jak ze staryho zetoru a pri nalejvani nafty z kanystru prohodil Ruda neco o repkovym oleji a stejne to D3 s osmi ridicima jednotkama sezrala.
Napsal: 16 kvě 2008 08:59
od Hunter
Tak k te kvalite asi tolik, ze kdyz jsem pred casem bral u male OMV pupmy, tak po cca 2 mesicich mi zacal kolisat volnobeh, po ujeti asi trech nadrzi SHELL to bylo zase OK. A kdyz jsem mel jeste jineho naftaka, jsem mel zase od jedne pumpy hned plny filtr vody. Jinak netvrdim, ze vsechny jine pumpy prodavaji spatnou naftu, ale v nasi mile vlasti nehodlam a nemuzu spolehat na poctivost najemcu. Take spatnou naftu pry nema Benzina. Jinak, kdyz mi jeden zamestnanec nejmenovane pumpy rikal, co s naftou delaji treba v zime, tak si o ALPIN nafte nedelam zadne iluze

A obecne je zname, ze motory s CR jsou na kvalitu nafty velmi citlive.
Napsal: 16 kvě 2008 09:11
od Stavros
Ja vim, ale prose nelze poznat, zda tam lejes naftu kvalitni nebo ne. To, ze je na stojanu napsano Shell nebo Agip neznamena, ze ta nafta je lepsi nez na stojanu z Tesca. Proste to nelze nijak poznat, stejne vsichni berou naftu podle ceny na vstupu.
Napsal: 16 kvě 2008 09:25
od Hunter
To mas pravdu, ale kazdy ma jina aditiva, a v tom se prave lisi ta nafta u ruznych prdejcu. Az najdu odkaz, tak na strankach oleje.cz tam je popsano, jak to ma prave Shell. Az budu mit chviku, tak dopatram a hodim to sem.
Napsal: 16 kvě 2008 09:28
od Stavros
OK
nafta
Napsal: 16 kvě 2008 09:32
od Neklan
Moje D3 jezdí na každou naftu stejně, jenom na V-power mám trochu lepší spotřebu. Ale stejně se nedostanu moc hluboko pod údaj 80 litrů / 800km, zatímco s běžnou naftou a citlivou nohou jedu za 80 litrů na 790km

. V -power má údajně motor pročistit a zvýšit výkon, to první dejme tomu, že když tam každou desátou nádrž to drahé svinstvo naleju, tak budu mít dobrý pocit, že se o svůj motor dobře starám, to druhé kravina a reklamní trik.
Jinak jak výše uvedeno - nafta od Shell nebo Tesca nebo no-name čerpací stanice v nějaké chorvatské horní-dolní a Discovera mi jela vždycky stejně.
Napsal: 16 kvě 2008 14:24
od Hunter
Tak tady to nekdo trochu popisuje
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... c&start=60
Jinak netvrdim, ze ta od Shellu zvedne vykon, to ne, spise mi to nekdy prijde obracene, ale zarucene to dobre cisti (to mam vyzkousene) a to je pro CR podle me dulezite. Jinak taknovat jinde ano, ale kde je velka vytocnost, a osetrit aditivem sam, to je podle me dnes dulezite, samotna nafta uz tak moc nemaze (problem cerpadla) a navic uz v ni je nejaka ta zluta ropa, tak to chce i cistit, zase ale jenom muj nazor, treba hloupej

Napsal: 21 kvě 2008 00:13
od default
Luboš M. píše:Tak to nevěřím. Moje lehká noha na DII je 95l = 750km

auto je na firmu ucty za naftu a kniha jizd k dispozici ver nebo ne posledni dojezd na jednu nadrz je 1064km

Napsal: 21 kvě 2008 07:08
od svíťa
dotaz trošku mimo mísu, kolik litrů má nádrž u DiscoI 2,5TDi rv.1997
Napsal: 21 kvě 2008 17:24
od RudaK
Napsal: 21 kvě 2008 19:11
od karel
svíťa píše:dotaz trošku mimo mísu, kolik litrů má nádrž u DiscoI 2,5TDi rv.1997
Věř tomu, že 89 litrů

Stejnou má i V8 a někdy by se hodila i větší

Napsal: 21 kvě 2008 20:52
od erik
Panove. Jezdete pokud je nafta levna...
Moji rodice jednoho casu slibovali, ze kdyz zdrazili benzin na 5 korun, tak toho Moskvice postavi na spalky.
A ja jsem si zazil plnou nadrz do Pinyra za 10 korun...
Tak si prosim, uzijte dnesnich cen PHM a az budete v nasich letech, tak si budete rikat, jak to v tom 2008 bylo ssuper levne .

Napsal: 21 kvě 2008 21:07
od Marťas
Dneska uz by bylo levnejsi jezdit na plzensky pivo.

Platit takovy prachy za nejakou nechutnou horlavinu je hovadina, lec nutna.
Napsal: 21 kvě 2008 21:28
od ALF
No já myslím, že Abu Al Alí Mustafa si ještě potřebuje vysázet brilianty celou Saharu tak mu to musíme zaplatit.
Napsal: 21 kvě 2008 22:12
od Miloš II
ALF píše:No já myslím, že Abu Al Alí Mustafa si ještě potřebuje vysázet brilianty celou Saharu tak mu to musíme zaplatit.
A nebo se mu zachtělo lyžování v Alpách a staví si novou sjezdovku kousek od Er Chebi:roll: Miloš II