
L322 servo čerpadlo - prehrievanie
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Neviem sa nikde dostať k fotke toho ventilu, alebo čo to je aby som zistil ako to tam je upevnené. Nevie to niekto nájsť? Sú na tom tieto čísla. 01335905, a druhé číslo 0277/251
Nič iné.
Nič iné.
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
NO super. Díkes Lukasino. Ty si pán. Takže povoliť tie dva malé hviezdicové šrobiky. V mojom prípade dosť hrdzavé
Som zvedavý. No a tuto by mohol byť problém? ked je to elektronika - neukazovalo by to nejakú chybu?

- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Prodává se to, tak asi to i odchází, ale víc nevím
Jo dva malé torxy myslím, pak už to drží na o kroužku. Ale nevím jestli na tom něco uvidíš

Jo dva malé torxy myslím, pak už to drží na o kroužku. Ale nevím jestli na tom něco uvidíš
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
A nevieš mi prosím dať nejaké číslo toho dielu aby som to vedel niekde objednať? Prípadne nejaké hodnoty čo by sa na tom dali zmerať? Lebo ja stále neviem čo je zlé. Naštartoval som to, dolieval olej do nádržky - a ten na druhej strane vytekal z chladiča. A už v tedy sa tá trubka z servočerpadla zohrievala.
Naposledy upravil(a) vinicpp dne 11 bře 2020 17:32, celkem upraveno 1 x.
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Chceš objednávat nové? Můžu se podívat do katalogu na číslo
rok a motor?
Jak testovat netuším

Jak testovat netuším

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
rok 2004.. a motor je BMW 3.0TD.. R6... 130kw..
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
QFW500040
Do 2006 je pouze jedno, nezáleží jestli LHD/RHD, benzín, nafta
Do 2006 je pouze jedno, nezáleží jestli LHD/RHD, benzín, nafta
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Vybral som tu cievku. Mala by pasovat aj z bmw E65/66. Kamos mi poradil ju napojit na 12V a mala by cvakat. Moja necvaka. Takze mozno je zlá. ALE. Tiez hovoril ze ked tu cievku odpojim - mal by sice ist tazko volant ale to je vsetko. Mne tazko volant ide, ale system sa stale silno zahrieva od trubky veducej od servocerpadla. Takze je mozne ze je niekde upchaty holender alebo nieco.
Alebo proste to s tou cievkou súvisí tak ze sa to zohrieva.
Alebo proste to s tou cievkou súvisí tak ze sa to zohrieva.
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
.. a pán MIPR mi poradil že na tej cievke sa má dať namerať odpor do 100OHM.. resp. niečo okolo toho. Všetko v hodnete Kohm.. je moc a je to asi potom prerazené.
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Chlapci. Ani servo ani cievka. V zufalosti som odpojil hadicu - prvu od serva co ide a co sa najviac prehrieva. Tak som odpojil holender tejto hadice..vlastne vstup oleja. Nastartoval...sice mi oyebalo cely motor..ale z holendra vykukalo toto. Tak som to vytiahol celé. Vraj je to nejaky teflon - vystuha tej trubky..Takze tu je chyba. Nevie niekto pozriet cislo tej hadice? Alebo ci sa to da niekde objednat? Je to hadica..z servocerpadla trubka - potom hadica - potom nasleduje trubka v tvare "U" (pod vodnym chladicom) a nasledne hadica a koniec je trubka s holendrom. A dakujem.vsetkym co sa snazili pomoct.


Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Když něco hledám, kouknu i sem:
http://new.lrcat.com/#!/12119
http://new.lrcat.com/#!/12119
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Tak gratulace
Myslíš tu levou? QEP000361

Myslíš tu levou? QEP000361
- Přílohy
-
- Výstřižekx.JPG (36.68 KiB) Zobrazeno 4567 x
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Ano lukasino - to čo si napísal QEP000361. No a nemám to štartovať? teraz by tú hadicu roztrhalo alebo čo vlastne? Lebo hadici ako takej nič nie je, len teda henten sersám z toho vyliezol 
Samozrejme keby som toto vedel zo začiatku, nemusel som kupovať servo - ktoré bolo dobre ale zabil som ho, a nemusel som kupovať cievku - ale nasťastie to všetko nestálo ano 100e. Len teda.. klobúk dole pred každým čo sa tomu rozumie, je to fakt ako detektívna práca.
Ja už som bol zmierený s tým, že idem zmontovať servoriadenie. Len teda najprv ma napadla prvá vec - skúsiť dať dole iba túto hadicu, no a podarilo sa. Len dúfať, že sa z toho nič neodtrhlo a niekde v systéme to niečo neupchá.

Samozrejme keby som toto vedel zo začiatku, nemusel som kupovať servo - ktoré bolo dobre ale zabil som ho, a nemusel som kupovať cievku - ale nasťastie to všetko nestálo ano 100e. Len teda.. klobúk dole pred každým čo sa tomu rozumie, je to fakt ako detektívna práca.
Ja už som bol zmierený s tým, že idem zmontovať servoriadenie. Len teda najprv ma napadla prvá vec - skúsiť dať dole iba túto hadicu, no a podarilo sa. Len dúfať, že sa z toho nič neodtrhlo a niekde v systéme to niečo neupchá.
Naposledy upravil(a) vinicpp dne 12 bře 2020 17:02, celkem upraveno 1 x.
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Jestli už to máš všechno od oleje, tak to asi nastartovat můžeš, přinejhorším praskne 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie


Lebo jako zmontujem hadicu a zanesiem ju 10km do vedlajšej dediny - kde sa zaoberajú výrobou hadic.. do hydraulických strojov.. kde je trochu iný tlak ako 127bar.. a proste mi vyrobia novú. Len teda na čo je tam ten plastový onýý.. slamka do kofoly.
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
NO. Zložil som to, naštartoval, dolial olej.. skúšobná jazda.. všetko ok. VOlant ľahko.. trubka primerane teplá - proste normálna, servo ktoré predtým hučalo ide potichu, proste všetko ok. DOKONCA - dávnejšie som vám písal, že mi pri 80-100km rýchlosti na 5st.. trasie auto - tak skončilo aj toto. Proste auto ide uplne kľudne. neviem či by to servočerpadlo - ako sa snažilo cez ten "štupel" tlačiť - či by išlo ťažšie a ten odpor prenášalo aj do auta.. No proste neviem aký súvis to má, ale prestalo aj to trasenie. Lebo tráslo to proste vždy. Ale prestalo to od dnes. Dúfam že niečo ďalšie neumrie
Každopádne ma čaká výmena tej hadice, lebo asi bez tej výstuhy nevydrží dlho.. či?
A ešte jedna vec: čím umývate motor? ja som takto zasraný motor od oleja ešte nemal, tak to s niečím napatlem a wapkou vystriekať?
A fakt dakujem všetkým za rady, myslím že aj moja skúsenosť môže niekomu pomôcť.

Každopádne ma čaká výmena tej hadice, lebo asi bez tej výstuhy nevydrží dlho.. či?
A ešte jedna vec: čím umývate motor? ja som takto zasraný motor od oleja ešte nemal, tak to s niečím napatlem a wapkou vystriekať?
A fakt dakujem všetkým za rady, myslím že aj moja skúsenosť môže niekomu pomôcť.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
Na motor je dobrá horká wapka s nějakým saponátem, ale to mají málo kde, a ještě méně kde vůbec umožňují takového umývání motoru. Takže nejdřív začni tím kde, a potom až řeš čím. A k tom oblitému motoru oleje - dej si bacha, ať to někde nesteče na výfuk, aby ti to ještě nechytlo. Mastná trubka nevadí, ale víc oleje už může. A s wapkou taky opatrně, ať něco nepoškubeš, neurazíš tlakem vody nebo nenatlačíš vodu kam nemáš - do elektroniky, konektorů, ...
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: L322 servo čerpadlo - prehrievanie
madtom - mám veľký pozemok doma ALE smola.. mám síce garáž, ale auto do nej vojde iba tak že už prd na nom spravíš. Nemám jamu.. dvihák nič. Som vybavený čo sa týka techniky, jednoduché veci si viem spraviť.. a aj sa snažím si spraviť. Ja si toto auto chcem nechať so všetkým čo k nemu patrí, teda aj s problémami. A priebežne ich riešim s vašou pomocou. Takže mám kde umývať.. a mám aj wapku, alebo proste len prúd vody. Ja nie som nejaký zástanca toho aby som špliechal na motor a okolité veci. Lenže takto to nemôžem nechať. Keby som sa previezol po suchej poľnej ceste - tak hotovo. Na ten olej nachytám toľko prachu že sa budem hanbiť otvoriť kapotu. Takže to musím nejako opatrne dať dole. Takže problém s miestom nie je.
Niekedy bol tuším motopur.. či ako sa to volalo. Napatlal som to s kefkou na mastné miesta a umyl. A fungovalo to.
Niekedy bol tuším motopur.. či ako sa to volalo. Napatlal som to s kefkou na mastné miesta a umyl. A fungovalo to.