Stránka 2 z 4
Napsal: 13 srp 2008 09:16
od eliott
Vidíš, že jsi neřekl, vnucovali mi v anglii LT77 s krátkou fremou a já ohrnoval nos...
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 10 úno 2011 22:13
od Neklan
Tak jsem po hodně dlouhé odmlce zase zpátky v sekci Series LRs. Jak už asi víte z jiného vlákna, záchrana překulence se konečně hýbe dopředu, ale úplně jinak, než jsem měl v plánu. Ukázalo se, že zástavba V8 + LT77 do S2A a kompletní rekonstrukce překuleného Dědka je nad mé síly. Proto jsem pořídil tuhle krásnou SIII, která je z hlediska koroze ve výborném stavu. Dneska jsem lezl pod ní s kladívkem v ruce a věřte nebo ne, kromě jednoho outrigeru (toho, který drží nádrž), je šasi úplně vpořádku. Stejně jako bulkhead, bude potřebovat jenom pořádně umýt, nechat vyschnout a nakonzervovat. Nápravy s odpružením přehodím z překulence a můžu jezdit. Jenom interier bude potřeba trochu poladit, ale není to nic, z čeho bych měl být zklamaný. To auto je super. Je to original Station Wagon švýcarské specifikace s Deluxe čalouněním (které bude potřeba vyměnit), rok 1979, 2,25 benzin.
Příští týden chci dát s Krytenem dohromady soupis dílů, které budou na prodej. Určitě 3,5 V8, 88" šasi v excelentním stavu, 5-ti kvalt LT77, obě nápravy z SIII, hardtop bouda, zahrádka atd. Konečnou nabídku dám do sekce bazar.
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 10 úno 2011 22:29
od McPet
Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky...

Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 10 úno 2011 22:33
od cyril
Gratuluju....

) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu

. Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí.

Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas?

Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 10 úno 2011 22:44
od Martin T
Pěkný

. Můžeš mu zatím říkat třeba Nekulenec. To odpružení budou paraboliky?
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 10 úno 2011 22:50
od Allik
Fenix opet povstava

, vitej mezi zivymi
paraboliky tam byly urcite, pokud je tedy po te nehode nevyhodil

Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 07:58
od 1960SeriesII
Tak honem, ať je na BBW hotový

Ten cyrilův byl na vloni sraze jako leštěnka, Nekulenec také nevypadá zle. Doufám, že zase nebudeš chtít na poli všem to odpružení ukázat zlbízka
McPet píše:Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky...

Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?
Doufám, že jsem zase něco nepřehlédl, ale přijedeš na BBW?

Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 08:14
od McPet
1960SeriesII píše:Tak honem, ať je na BBW hotový

Ten cyrilův byl na vloni sraze jako leštěnka, Nekulenec také nevypadá zle. Doufám, že zase nebudeš chtít na poli všem to odpružení ukázat zlbízka
McPet píše:Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky...

Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?
Doufám, že jsem zase něco nepřehlédl, ale přijedeš na BBW?

Nepřehlédl

Promiň, Honzo, ještě jsem se nenahlásil, tak bych to rád tímto napravil: Chci se zúčastnit BBW, vypadá to, že sobota je jistá...zbytek (neděle) se uvidí, chatku ZATÍM NEBERU. Díky!

Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 08:34
od Neklan
cyril píše:Gratuluju....

) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu

. Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí.

Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas?

Nazdar brácho

, jasně, že je někdy vyfotíme společně. Koukal jsem, že i ten stěrač na zadních dveřích a zrcátka jsou stejné. Taky jsi tam měl vzdušník a v motoru řemenem poháněný kompresor na vzducho - tlakové brzdy přívěsu? Jinak u mě je ten kompresor dead, tak to půjde ven.
Deluxe sedadla mám z překulence a dveřní čalounění stojí 15 liber za kus, takže to koupím a vyměním. Čalounění stropu je úplně vpořádku, ale podlaha je celá zabahněná a obložení tunelu převodovky značně nechutné, tak uvidím, co s tím. Molitan a koženku použiju na vrchní desku přístrojovky.
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 08:39
od Neklan
Martin T píše:Pěkný

. Můžeš mu zatím říkat třeba Nekulenec. To odpružení budou paraboliky?
S tím Nekulencem je to dobrý nápad
Paraboliky od RM s tlumiči ProComp budu přehazovat s celými nápravami z překulence včetně předních kotoučových brzd od RM. Nápravy mi totiž Kryten dělal, vpředu jsou nové koule a vzadu repasovaný diferencial s Detroit Lockerem, nikde nic neteče, takže je škoda jich nepoužít, když na nich bylo uděláno tolik práce.
Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 08:49
od eliott
Neklan píše:Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Myslím, že je Kryten nepustí

Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 11:53
od Rover
Gratulace Neklanovi, mám za Tebe radost... a jseš zpátky...
Napadá mně citace z Red Dwarf, kde v páté sérii říká Kryten: "Jsem zpátky a zlobivej..., samozřejmě v rámci určitých nastavených parametrů..."
Tak přeju ať máš parametry nastavené tak, že nebude žádné koulení a podobné adrenalinové záležitosti...

Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 14:38
od MIROFF
Neklan paráda

.Pôjdeš s ním do Polska, alebo ostaneš verný RRC ?
Miro
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 15:39
od PavelU
Neklane ta Serie je pěkná, těším se až ji třeba na Valachách uvidím...
Jinak se tu nenechávej nikým ovlivňovat a buď svůj, tak jak tě znám.
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 16:26
od cyril
Neklan píše:cyril píše:Gratuluju....

) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu

. Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí.

Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas?

Nazdar brácho

, jasně, že je někdy vyfotíme společně. Koukal jsem, že i ten stěrač na zadních dveřích a zrcátka jsou stejné. Taky jsi tam měl vzdušník a v motoru řemenem poháněný kompresor na vzducho - tlakové brzdy přívěsu? Jinak u mě je ten kompresor dead, tak to půjde ven.
Deluxe sedadla mám z překulence a dveřní čalounění stojí 15 liber za kus, takže to koupím a vyměním. Čalounění stropu je úplně vpořádku, ale podlaha je celá zabahněná a obložení tunelu převodovky značně nechutné, tak uvidím, co s tím. Molitan a koženku použiju na vrchní desku přístrojovky.
Supeer!!!
Žádnej kompresor jsem tam něměl. To bude teda asi jedinej rozdíl....
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 16:41
od kryten
eliott píše:Neklan píše:Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Myslím, že je Kryten nepustí

Si piš
Jen upozorním Neklana na to,že dvojkové nápravy jsou RHD,budeme muset předělat páku řízení
k.
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 11 úno 2011 16:56
od Neklan
No jo, vidíš, dobrá poznámka, tak uvidíme, co bude jednodušší, jestli zrepasovat trojkovou LHD nápravu nebo přestavět RHD nápravu na LHD z dvojky. Skoro si říkám, že v té trojce je o 10 let mladší diferenciál, navíc je to zesílená náprava, tak asi bude lepší na ni přehodit věci z překulence a použít ji. Uvidíme.
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 12 úno 2011 08:32
od bobes
Je pěknej. Vyfoť mi prosím tě jak tam máš daný bezp. pasy. Tedy pokud tam máš samonavíjecí. Stačí mi uchycení toho navíječe dole u sedačky, Dík
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 12 úno 2011 08:49
od tulda
Na ex hasiči co tu kdysi byl na prodej byly taky samonavíjecí pásy, ale to byla 109 a 2.6 některé fotky si ukládám, jinak jestli to je nanic, tak se omlouvám.
Re: Záchrana překulence II.
Napsal: 12 úno 2011 20:01
od bobes
Já mám 88 a tam jsou vedle sedačky. Akorát ať dumám a měřím jak chci musím je tam dát obráceně tj. ten plast co kreje navíjecí váleček směrem k sedačce a při otevření dveří koukat na tu pásovinu na které je to uchyceno. Sundaval jsem to, ale už si to nepamatuju. Levý a pravý jsem si označil. Jinak moc dík za snahu!