Stránka 2 z 4
Napsal: 10 čer 2008 08:07
od Stavros
come up ma 59 cm na papire, ale doopravdy ma tak 61,5cm a uz tam nedas ani zadnej material a ani srouby. Neveslo by se to ani, kdyby mel tech 59cm.
Napsal: 10 čer 2008 08:26
od RudaK
Come Up to je dobrý,až na ty selenoidy,který mě vypekly.

Na D III jak dělaný.

Napsal: 10 čer 2008 14:48
od Land Jirka
Všechno jde, ale víc se nadřeš při výrobě.
Já jsem ho tam dostal, ale navařoval jsem jiný úchyty nárazníku na rám.
Napsal: 10 čer 2008 16:46
od RudaK
Land Jirka píše:Všechno jde, ale víc se nadřeš při výrobě.
Já jsem ho tam dostal, ale navařoval jsem jiný úchyty nárazníku na rám.
Zlatý český ( co povidám "MORAVSKÝ" ) ručičky.
Napsal: 11 čer 2008 10:24
od Stavros
aha, tak to je mozny, ja jsem nic predelavat nechtel, uz tak jsem s tim mel prace nad hlavu.
Napsal: 03 črc 2008 15:11
od Land Jirka
Tak Atol už má taky...
Napsal: 04 črc 2008 21:49
od ATOL
je super...perfektní práce...Jirka je šikula...
Napsal: 09 črc 2008 16:33
od dobrezetak
Výborná práce!
Napsal: 09 črc 2008 20:48
od MOPADŽI
Land Jirko, nemám co dodat. Paráda řemeslo a jistě i paráda funkčnost

Napsal: 09 črc 2008 23:24
od DjALF
Super.Moooc pekna prace.Hold sikovny ruce.
Napsal: 15 črc 2008 15:53
od hynek
Chlapi...hloupej dotaz...co to udělá s airbagama?????

Napsal: 15 črc 2008 16:08
od karel
hynek píše:Chlapi...hloupej dotaz...co to udělá s airbagama?????

Tím že se zruší deformační zóna tak se neaktivují, ale je to otázka priorit, kde chování v terénu vítězí.Já po ježdění v Sosnové a rozbitém pravém předním blinkru jsem rozhodnut jít taktéž do pevnostního

Napsal: 15 črc 2008 16:21
od RudaK
karel píše:hynek píše:Chlapi...hloupej dotaz...co to udělá s airbagama?????

Tím že se zruší deformační zóna tak se neaktivují, ale je to otázka priorit, kde chování v terénu vítězí.Já po ježdění v Sosnové a rozbitém pravém předním blinkru jsem rozhodnut jít taktéž do pevnostního

Bylo na čase Karle.Discovera si to zaslouží.

A V8 obzvlášť.

Napsal: 15 črc 2008 17:21
od Land Jirka
Už se rodí další kousek.
Napsal: 15 črc 2008 18:02
od hynek
otázka priorit......

souhlasím.....

Napsal: 15 črc 2008 22:17
od ATOL
čoveče ty to ale valíš.....

Napsal: 16 črc 2008 01:00
od DjALF
Karle my trefily Toykou s pevnostakem (na predek) strom a prasklo hl.svetlo a trosku to nacechralo blatnik

nepochopil jsem jak je to mozne

Napsal: 16 črc 2008 06:26
od karel
DjALF píše:Karle my trefily Toykou s pevnostakem (na predek) strom a prasklo hl.svetlo a trosku to nacechralo blatnik

nepochopil jsem jak je to mozne

Zkuste to příště s origo nárazníkem a možná pochopíš

Nic není nemožné TOYOTA

Napsal: 16 črc 2008 07:26
od Land Jirka
K těm airbagům,
Trocha teorie:
Nafouknutí airbagu je řízeno řídící jednotkou a většinou má s nárazníkem málo společného. Aby se odpálil vak tak musí vůz zpomalit, nebo zrychlit rychlostí větší než 10-15km/s. Toto zpomalení snímá magnet v řídící jednotce, který klouže po cívce a indukuje napětí. Jestliže toto napětí překročí určitou mez je dán impulz k odpálení airbagu.
Jestli vystřelí airbag s pevnostním nárazníkem nevím.
Je potřeba nějakej dobrovolník.
Pevnostní nárazník, jakožto i další nehomologované doplňky (větší kola, liftové sady, kryty podvozku, šnorchly, zahrádky atd) stejně na autě nemají bejt, protože se tím porušují předpisy.

Napsal: 16 črc 2008 07:27
od RudaK