Stránka 2 z 3
Napsal: 20 črc 2008 07:04
od RudaK
Napsal: 20 črc 2008 07:46
od ALF
Alfe vlastnictví LR je právě srdcová záležitost a devastuje auto jen ten kdo nevyužívá jeho schopností k tomu k čemu je určeno.Takže klidně si ho lešti dál a buď úplně v klidu protože já ti nezávidím, spíš tě lituji

[/quote]
Karle, stojí Ti to za to? Podívej, na ulici, kde mám kancelář mají dva sousedi LR (TD5 a D3)a je jim jedno jestli jezdí v tom, či onom autě. Do roka je stejně zase vymění za jiné. Na nějakou srdeční záležitost kašlou, do terénu nejezdí, koupili si LR jako robustní a bezpečný vůz. Ale máš trochu pravdu, mají LR do džungle, ale té naší silniční. Na závodech koní tady v OP, je možno každý rok vidět několik LR, které využívají k tahání přívěsů atd. Já osobně si pořídil prvního LR vyloženě proto, že jezdím často na hory. Srdeční záležitostí je angličák pro určitou skupinu lidí. Já osobně tak ortodoxní nejsem a ani jsem se tak neprezentoval. Nicméně značka je mi pořád sympatická. Jsem rád, žes mne Karle závěrečnou větou ujistil, že nepatříš mezi ty závistivce, kteří se starají o jiné, byť sami mají dost svých problémů. Takových je zvláště tady v Českocourkově dost, ale nelituji je.
Napsal: 20 črc 2008 08:08
od ALF
RudoK, pořád mám LR a možná s ním i umřu. Je pravda, že nejsem do auta zamilovaný, ale mám ho rád. To, že máš auto ze statisícové série Ti vadit opravdu nemusí, protože D3 je mezi 4x4 vyjímečná i tím že vypadá, jak velké auto na hraní a pro mnohé jím i je. Já měl na mysli jen vyjímečnost limitované série. kdy jsem nevyužil 2 nabídek na výměnu za TD 5 , ale i třeba BMW 3. Výměnu za D3 mi pochopiteně nikdo nenabídl.

Souhlasím s Tebou, že kolem LR se pohybuje dobrá a pohodová parta a každý rád poradí a pomůže, což se cení. Však jsi to sám zažil, třeba s tou nohou

Napsal: 20 črc 2008 08:33
od RudaK
Jasně.
Ti kterým je jedno s čím jezdí jsou uživatelé.Já se řadím mezi majitele a těm není jedno s čím jezdí.

A to nejezdim na hory

, ale do hor si dám říct.
Napsal: 20 črc 2008 09:45
od ALF
RudaK píše:Jasně.
Ti kterým je jedno s čím jezdí jsou uživatelé.Já se řadím mezi majitele a těm není jedno s čím jezdí.

A to nejezdim na hory

, ale do hor si dám říct.
Jsem rád, že můj postoj někdo i akceptuje a nelituje mne.
S Camelkou v zimě a tedy i na hory nejezdím, nechci ji brát do soli, pořád je to pro mne určitý klenot tím, jak je vyjímečně zachovalá a v limitované sérii. Camelek v takovém stavu už moc nejezdí, tak ji nechci poškodit v terénu i když je pro něj stavěná. Pokud ji někdo koupí a vyválí ji v blátě, bude mi to líto, ale nic s tím nenadělám.. Já na to srdce nemám, což snad dokládá, že k tomu autu vztah mám.
Také si vybírám v čem jezdím, některé značky, nebo konkrétní modely nemusím, ale jmenovat je nebudu, jiným se mohou zrovna taková líbit.
Napsal: 20 črc 2008 22:07
od RudaK
Alfe proto je zachovalá,páč bývalý majitel jak si psal omarodil a ty s ní jezdíš v létě po asfaltu.Tak že nemá být proč na ní něco vidět.Akorát to je jak ze sudem.Pokud ho nepoužíváš tak vyschne a teče - auto který nejezdí tak je na tom stejně jak ten sud.Dal bych to na špalky,nebo za chvíly budou bouchat kola.
Nebo dopadne jak moje noha.

Ale někdo to zas opraví,jak moji nohu.A zas to bude dobrý.
p.s. Pozor Disco nerezaví,ale koroduje.

Za rozbitý pacoše Ruda

Napsal: 21 črc 2008 07:43
od ALF
RudaK píše:Alfe proto je zachovalá,páč bývalý majitel jak si psal omarodil a ty s ní jezdíš v létě po asfaltu.Tak že nemá být proč na ní něco vidět.Akorát to je jak ze sudem.Pokud ho nepoužíváš tak vyschne a teče - auto který nejezdí tak je na tom stejně jak ten sud.Dal bych to na špalky,nebo za chvíly budou bouchat kola.
Nebo dopadne jak moje noha.

Ale někdo to zas opraví,jak moji nohu.A zas to bude dobrý.
p.s. Pozor Disco nerezaví,ale koroduje.

Za rozbitý pacoše Ruda

Nestojí na špalcích, jezdím i v zimě, když není sníh. V průběhu roku minim. 1 x týdně jede. To dobře vím, že co se nepoužívá čert bere 2x rychleji. Mnoho jiných používá takový auto jen o víkendu. Důležitý aby nestálo delší dobu. Minulý majitel ji v NL neměl ani přihlášenu a já ji tady registroval na značky po 5ti letech a 7 dnech. Ale první vlastník najel za počátečních 5 let 102000 km.
Napsal: 21 črc 2008 14:41
od RudaK
Podle toho už stojí dost dlouho!!!Ještě že ji občas vyvětráš.Jinak by klesala na ceně víc než klesá.
Čerpám s toho co tady píšeš.Bývalý chtěl jet,ale zdraví mu to nedovolilo.Tak že je vizuelně zachovalá.Akorát s ní nikdo nikam nechce.Aby nestratila na ceně.

Napsal: 21 črc 2008 20:33
od ALF
RudaK píše:Podle toho už stojí dost dlouho!!!Ještě že ji občas vyvětráš.Jinak by klesala na ceně víc než klesá.
Čerpám s toho co tady píšeš.Bývalý chtěl jet,ale zdraví mu to nedovolilo.Tak že je vizuelně zachovalá.Akorát s ní nikdo nikam nechce.Aby nestratila na ceně.

Jo, na co Tobě stačilo ohniště on potřeboval crossku Hold i bývalý mistr Holandska v motokrosu se někdy utne.Nedomnívám se, že s ní nikdo nikam nechce. Naopak si myslím , že by se našla spousta zájemců, kteří by Camelku rádi projeli v pořádném terénu nebo jeli na expedici. Jezdím do terénu s Hiluxovou, ale Karel mne do SOSnové s Toyotou nepřipustil.
Napsal: 21 črc 2008 21:10
od karel
Dobře víš proč Alfe, přijel jsi sice Camelkou, ale nic sis neprojel,dokonce jsi nejel ani tam, kde si troufli kluci s freelošem.Já vím budeš se teď omlouvat, že jsi musel nenadále odjed a bla bla bla, ale ono každé auto,které se "zašpiní" od bahna se dá bez větších problémů umýt.Zkrátka sraz bez poježdění není sraz

Napsal: 21 črc 2008 23:30
od cyril
S mým nákupem autíčka to už začíná nabírat konkrétní podobu. Chci 1998 Discovery I, typ 300 v automatu, diesel 122ps s klimou, jdu po stavu. Pokud neuspěju u dovozců, přivezu si to sám. Dnes jsem byl na "školení" v Budějovicích, (díky Eliotte.... ) tak proto tohle rozhodnutí. Nechybělo moc a málem jsem koupil krásnýho Defendera 110 v suprovým stavu.....naštěstí mě odradila moje lakomost, hrozný sedačky pro ty úplně zadní pasažéry...absence klimy a rámus v málo odhlučněný kabině...na to nejsem zvyklej...
Byl to moc pěknej den...Teď jen sehnat to auto....

Napsal: 22 črc 2008 06:34
od karel
Pokud chceš model 300 s 83 kW tak chceš Discovery I a to ti schvaluji

Napsal: 22 črc 2008 06:43
od Land Jirka
cyril píše: Chci 1998 Discovery II, typ 300 v automatu, diesel 83kW s klimou, jdu po stavu.
V roce 1998 typ300 to bude Discovery 1
typ 300 v automatu rv1998 má EDC a výkon 90 kW

Napsal: 22 črc 2008 07:33
od ALF
karel píše:Dobře víš proč Alfe, přijel jsi sice Camelkou, ale nic sis neprojel,dokonce jsi nejel ani tam, kde si troufli kluci s freelošem.Já vím budeš se teď omlouvat, že jsi musel nenadále odjed a bla bla bla, ale ono každé auto,které se "zašpiní" od bahna se dá bez větších problémů umýt.Zkrátka sraz bez poježdění není sraz

Dobře víš proč Karle, jsem psal, že ji postavím někde na kopec, kde nebude zacákná od bláta. Dobře si pamatuji, když si sám ma minisrazu u Olomouce, když si ji viděl poprvé, prohlásil, že pod 400 tis.Kč ji nemám prodávat a že chápeš, proč ji do terénu netahám. Také se jednalo o sraz a poježdění. Nechápu, proč najednou měníš názor. Také mně u Tebe trochu mrzelo, žes někomu povolil dojet s Mitsubishi ale já s Toyotou nemohl, byť si dobře věděl, že LR do bláta nevytáhnu. Měl si mi napsat, ať s Camelkou nejezdím, že bez poježfění nebudu na srazu. Opravdu jsem musel bla bla bla odjet, protože se moje a známého děcka vracela z Řecka a vykládka byla v Brně. Já je do Brna vezl, on je měl dovézt. V pátek večer se ožral a musel jsem to řešit já. Sice to tady na fórum nepatří, ale bla bla bla vypadalo trochu jinak. Chtěl jsem zůstat v SOSnové do neděle.
Napsal: 22 črc 2008 07:36
od RudaK
. Nechybělo moc a málem jsem koupil krásnýho Defendera 110 v suprovým stavu.....naštěstí mě odradila moje lakomost, hrozný sedačky pro ty úplně zadní pasažéry...absence klimy a rámus v málo odhlučněný kabině...
Toto se u Defa cení - rámus + pohodlí

Napsal: 22 črc 2008 07:46
od ALF
Toto se u Defa cení - rámus + pohodlí

[/quote]
A hlavně nadčasový tvar dědečka ze kterého vznikl.
Napsal: 22 črc 2008 09:00
od karel
To ALF:
Můj názor je pořád stejný a pokud jde o setkání v Horce, tak všichni uznali, že je auto zachovalé, ale za ty peníze normálně neprodejné, bez ohledu na limitovanou sérii.Mešky nemohl přijet do Sosnové s LR, ale je to člověk,který se točí dost dlouho okolo LR a chtělo ho poznat více lidí, tak by mohl přijet třeba i na kole.Ostatně ty kdyby jsi přijel Toykou nikdo by tě nevyhazoval,jen by se na tebe většina lidí dívala divně.
Tohle beru jako poslední příspěvek k tvojí Camelce, víc se vyjadřovat nebudu, což ostatní jistě ocení

Napsal: 22 črc 2008 09:12
od RudaK
Napsal: 22 črc 2008 11:03
od ALF
karel píše:To ALF:
Můj názor je pořád stejný a pokud jde o setkání v Horce, tak všichni uznali, že je auto zachovalé, ale za ty peníze normálně neprodejné, bez ohledu na limitovanou sérii.Mešky nemohl přijet do Sosnové s LR, ale je to člověk,který se točí dost dlouho okolo LR a chtělo ho poznat více lidí, tak by mohl přijet třeba i na kole.Ostatně ty kdyby jsi přijel Toykou nikdo by tě nevyhazoval,jen by se na tebe většina lidí dívala divně.
Tohle beru jako poslední příspěvek k tvojí Camelce, víc se vyjadřovat nebudu, což ostatní jistě ocení

To Karel :
Můj názor znáš. Je škoda, že si nepamatuješ cos říkal, možná by ses měl zeptat Libora. Ani já Karle nechci řešit žabo-myší spory.
Napsal: 26 črc 2008 02:10
od cyril
Už jsem to omylem napsal i do jinýho vlákna....ale s radostí hlásím, Discovery I je doma. Dovezl jsem si to z berlína a zatím jsem s tím moc spokojenej. (Nic jinýho mi ani nezbývá....

) Pár drobností, který se budou opravovat to určitě má, ale je to automat, klima-funkční, tedy bez kompromisu přesně to co jsem si usmyslel....