Stránka 2 z 6

Napsal: 25 zář 2008 09:39
od ALF
Umíte někdo srovnat ze všech pohledů (motor, interiér, hlučnost, spolehlivost atd, atd.) De Feeka TDi, TD5 a TD4? Určitě by srovnání uvítali nejen Ti, kteří o De Fu uvažují.

Napsal: 25 zář 2008 09:55
od RudaK
ALF píše:Umíte někdo srovnat ze všech pohledů (motor, interiér, hlučnost, spolehlivost atd, atd.) De Feeka TDi, TD5 a TD4? Určitě by srovnání uvítali nejen Ti, kteří o De Fu uvažují.

Vše to je jak se říká " 1A ".Ty seš Alfe hodně nerozhodnej.LR je srdcovka.Pokud mě založíš finančně,tak já mám už vybráno. :!:

Napsal: 25 zář 2008 10:46
od ALF
RudaK píše:
ALF píše:Umíte někdo srovnat ze všech pohledů (motor, interiér, hlučnost, spolehlivost atd, atd.) De Feeka TDi, TD5 a TD4? Určitě by srovnání uvítali nejen Ti, kteří o De Fu uvažují.

Vše to je jak se říká " 1A ".Ty seš Alfe hodně nerozhodnej.LR je srdcovka.Pokud mě založíš finančně,tak já mám už vybráno. :!:
Vybírám srdcem, tak to chvíli trvá. Zase 3 LR, které jsem měl o něčem svědčí. Bych si nekupoval další, pokud bych nehledal ten pravý a DeFa jsem ještě neměl. Mám rád jednoduché věci, tak třeba De Fík bude to pravé vořechové.

Napsal: 25 zář 2008 11:05
od RudaK
ALF píše:
RudaK píše:
Vše to je jak se říká " 1A ".Ty seš Alfe hodně nerozhodnej.LR je srdcovka.Pokud mě založíš finančně,tak já mám už vybráno. :!:
Vybírám srdcem, tak to chvíli trvá. Zase 3 LR, které jsem měl o něčem svědčí. Bych si nekupoval další, pokud bych nehledal ten pravý a DeFa jsem ještě neměl. Mám rád jednoduché věci, tak třeba De Fík bude to pravé vořechové.

Tak D III je taky jednoduchá.Sedneš a jedeš.A když to nejede,tak zavoláš servis.V 21 století i mobilním telefónem. :lol: Poku jseš ovšem na signálu. :!:

Napsal: 25 zář 2008 13:15
od jezbera ivan
ALF píše:Umíte někdo srovnat ze všech pohledů (motor, interiér, hlučnost, spolehlivost atd, atd.) De Feeka TDi, TD5 a TD4? Určitě by srovnání uvítali nejen Ti, kteří o De Fu uvažují.
Cez vikend som mal zapozicanu D110 TD4 zanovnu a zaroven som jazdil nasu D90 TD5ku r. 2000. TD5ka chodila tichsie a pruznejsie (chvilu som si myslel ze je nacipovana, ale nie je). Interier je v TD4ke krajsi a este aj kuri. Blbe sezeni vlavo na skle vsak anglansky inzenyri neodstranili! Nasa TD5ka ja tak zachovala, ze je ako nova. Takze ked zrovnam co som mal cez vikend, pre mna ziadny zasadny rozdiel.

Napsal: 25 zář 2008 19:02
od syncro
ALF: Měl jsem možnost řídit Defy 110 s motory 300TDi, TD5 a sám jezdím v TD4. Rozdíl mezi 300TDi a TD5 mi přišel větší, než mezi TD5 a TD4. Osobně mi nejkultivovanější přijde TD4, ale to je možná tím, že ten můj je nový. TD5 mi motoricky vyhovovalo, ale u TD4 je velkou výhodou přesný šestikvalt. Celková úroveň hlučnosti je zdaleka nejnižší u TD4 a celkový komfort jízdy a interiér u mě taky vyhrává TD4.

PS: Puristický názor respektuji, ano TD4 má v sobě elektroniku a je moc komfortní 8-)

Napsal: 26 zář 2008 16:48
od ALF
Vše to je jak se říká " 1A ".Ty seš Alfe hodně nerozhodnej.LR je srdcovka.Pokud mě založíš finančně,tak já mám už vybráno. :!:[/quote]

No, zrovna Tebe RudoK založit? Ty bys mohl dělat sponzora mi. Já budu mít možná DeFa a kde se hrabu na DIII.

Napsal: 06 říj 2008 15:47
od ALF
Nechci zakládat nový vlákno, proto dotaz vetkám tady. Dnes jsem jel poprvé s De Feekem delší trasu a při zatáčení na parkoviště, mi po každé otočce volantu cvaklo někde v místech, kde se volant zamyká. Co otáčka, to pravidelné cvaknutí,zvuk, který jsem znal z Camelky, když se po otočení zamkl volant.. Raději se chci s někým poradit, nerad bych zjistil, že se mi za jízdy volant zamkl. Pro úplnost uvádím, že když zaparkuji a vytáhnu klíček ze spínačky, pokývám volantem, tak se neuzamkne. U Camelky stačilo kousek pootočit. Možná to je normální stav,nemám z Defem zkušenosti. Dík.

Napsal: 06 říj 2008 17:10
od Jenda
..jestli je to takovy prasknuti,tak to je vracecka blynkru.Zni to jako kdyz se lame plast a to je normal.To je def :D
Honza

Napsal: 06 říj 2008 17:54
od ALF
Jenda píše:..jestli je to takovy prasknuti,tak to je vracecka blynkru.Zni to jako kdyz se lame plast a to je normal.To je def :D
Honza
Dík Jendo, taky mne to napadlo a asi máš pravdu. Psal jsem dotaz s vědomím, že se jedná o De Fa a s takovými melodickými zvuky se počítá. Zkoušel jsem lupání při pomalém zatáčení a dělá to slaběji, ale zámek volantu by to neměl být. Ostatně ani nevím, jestli Def nějaký má. Pokud ne, tak je to jasný.

To All, topení asi nebude silná stránka De Feeka TD5. Máte někdo zkušenosti s Webastem? I když ani nevím, jestli webasto funguje i jako topení, nebo jen předehřev.

Napsal: 06 říj 2008 18:29
od Ken
Zámek volantu defík (teda alespoň ten můj) má.

Webasto si tam určitě pořiď, jinak zmrzneš. Začni tím teplovzdušným...i když v Tvém případě, pokud máš auto raději než sebe, můžeš uvažovat i o teplovodním. Mám obě, bez toho druhého bych se určitě obešel, bez prvního dnes už ne.

Napsal: 06 říj 2008 18:37
od ALF
Ken píše:Zámek volantu defík (teda alespoň ten můj) má.

Webasto si tam určitě pořiď, jinak zmrzneš. Začni tím teplovzdušným...i když v Tvém případě, pokud máš auto raději než sebe, můžeš uvažovat i o teplovodním. Mám obě, bez toho druhého bych se určitě obešel, bez prvního dnes už ne.
Dík Kene, mám rád sebe víc, tak asi to teplovzdušné. Kolik vyjde nové a kolik cca montáž?

Napsal: 06 říj 2008 18:40
od Ken
Nevím jak teď, ale před rokem jsem ho měl i s montáží něco kolem 30 tis. Pokud nebudeš lpět na značce webasto, dá se pořídit i levnější, rozdíl může činit až 10 tis.

Napsal: 06 říj 2008 22:16
od ALF
Ken píše:Nevím jak teď, ale před rokem jsem ho měl i s montáží něco kolem 30 tis. Pokud nebudeš lpět na značce webasto, dá se pořídit i levnější, rozdíl může činit až 10 tis.
Raději si připlatím za ověřenou kvalitu. V Ostravě mají zastoupení, tak jim zavolám a zjistím podrobnosti. Dík.

Napsal: 06 říj 2008 22:20
od Jenda
Zamek volantu def samozrejme ma.
Topeni je fajn a vlastne nutnost.Ja mam teplovzdusny webasto vzadu pod sedackou s kolenem smerem dopredu a je to super.Vodni je fajn ale argument ze mas ohraty motor a muzes mazat me moc nesedi.Stejne musis brat ohled na prevodovku a ostani,navic takova klada jako na aljasce tu zas neni.Urcite to ale svoje klady ma.
Honza

Napsal: 06 říj 2008 22:26
od ALF
Jenda píše:Zamek volantu def samozrejme ma.
Topeni je fajn a vlastne nutnost.Ja mam teplovzdusny webasto vzadu pod sedackou s kolenem smerem dopredu a je to super.Vodni je fajn ale argument ze mas ohraty motor a muzes mazat me moc nesedi.Stejne musis brat ohled na prevodovku a ostani,navic takova klada jako na aljasce tu zas neni.Urcite to ale svoje klady ma.
Honza
Na ten zámek volantu kouknu, u Camelky stačilo kousek pootočit a zaskočil, tady jsem půl otáčky napravo i nalevo a nic. Pokud tomu dobře rozumím, tak teplovzdušný je vlastně bufík a teplovodní je takový, který mi předehřeje motor, odmlží okna atd. Teplovzušný lze taky spustit na dálku, tak že vlezu v zimě do auta a mám zatopeno?

Napsal: 06 říj 2008 22:36
od ALF
Jsem koukal, že nezávislý topení webasto typ P pro dodávky, offroudy apod. stojí cca 26000+DPH, dálkový7000+ DPH a + montáž. Tak to vidím na nějakých cca 40 tis. +DPH. Začínám uvažovat o kožichu z ledního medvěda. :lol:

Napsal: 06 říj 2008 22:52
od Jenda
Webasto je standard s hodinama.Takze naridis zapnuti a vypnuti.2xna den a 7xdni v tydnu.Pokud vis f kolik vstavas ovsem :lol:
Honza

Napsal: 06 říj 2008 22:59
od ALF
Jenda píše:Webasto je standard s hodinama.Takze naridis zapnuti a vypnuti.2xna den a 7xdni v tydnu.Pokud vis f kolik vstavas ovsem :lol:
Honza
Nejezdím pravidelně jedním autem, proto je pro mne vhodnější okamžitý pokyn dálkovým. Bych věčně přelaďoval hodiny. Stojí sice o 6 tis. míň než dálkový, ale pro mne nepoužitelný.

Napsal: 07 říj 2008 09:26
od JYRYK
Kamarád koupil auto na ND, je v tom vodní bufík. Je tedy možnost, když bude zájemce chtít si to vyzkoušet. Zdá se, že je to kompletní a cena 2-3tic nebo dohoda. Jinak nevim jak to napsat, jo Klatovy. Ale mi to nezkoušeli je to jen info a měl by to zkoušet ten kdo o tom něco ví. A aby ho nemlátil když bude nějaký problem. JYRYK