Napsal: 25 zář 2008 09:39
Umíte někdo srovnat ze všech pohledů (motor, interiér, hlučnost, spolehlivost atd, atd.) De Feeka TDi, TD5 a TD4? Určitě by srovnání uvítali nejen Ti, kteří o De Fu uvažují.
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
ALF píše:Umíte někdo srovnat ze všech pohledů (motor, interiér, hlučnost, spolehlivost atd, atd.) De Feeka TDi, TD5 a TD4? Určitě by srovnání uvítali nejen Ti, kteří o De Fu uvažují.
Vybírám srdcem, tak to chvíli trvá. Zase 3 LR, které jsem měl o něčem svědčí. Bych si nekupoval další, pokud bych nehledal ten pravý a DeFa jsem ještě neměl. Mám rád jednoduché věci, tak třeba De Fík bude to pravé vořechové.RudaK píše:ALF píše:Umíte někdo srovnat ze všech pohledů (motor, interiér, hlučnost, spolehlivost atd, atd.) De Feeka TDi, TD5 a TD4? Určitě by srovnání uvítali nejen Ti, kteří o De Fu uvažují.
Vše to je jak se říká " 1A ".Ty seš Alfe hodně nerozhodnej.LR je srdcovka.Pokud mě založíš finančně,tak já mám už vybráno.
ALF píše:Vybírám srdcem, tak to chvíli trvá. Zase 3 LR, které jsem měl o něčem svědčí. Bych si nekupoval další, pokud bych nehledal ten pravý a DeFa jsem ještě neměl. Mám rád jednoduché věci, tak třeba De Fík bude to pravé vořechové.RudaK píše:
Vše to je jak se říká " 1A ".Ty seš Alfe hodně nerozhodnej.LR je srdcovka.Pokud mě založíš finančně,tak já mám už vybráno.
Cez vikend som mal zapozicanu D110 TD4 zanovnu a zaroven som jazdil nasu D90 TD5ku r. 2000. TD5ka chodila tichsie a pruznejsie (chvilu som si myslel ze je nacipovana, ale nie je). Interier je v TD4ke krajsi a este aj kuri. Blbe sezeni vlavo na skle vsak anglansky inzenyri neodstranili! Nasa TD5ka ja tak zachovala, ze je ako nova. Takze ked zrovnam co som mal cez vikend, pre mna ziadny zasadny rozdiel.ALF píše:Umíte někdo srovnat ze všech pohledů (motor, interiér, hlučnost, spolehlivost atd, atd.) De Feeka TDi, TD5 a TD4? Určitě by srovnání uvítali nejen Ti, kteří o De Fu uvažují.
Dík Jendo, taky mne to napadlo a asi máš pravdu. Psal jsem dotaz s vědomím, že se jedná o De Fa a s takovými melodickými zvuky se počítá. Zkoušel jsem lupání při pomalém zatáčení a dělá to slaběji, ale zámek volantu by to neměl být. Ostatně ani nevím, jestli Def nějaký má. Pokud ne, tak je to jasný.Jenda píše:..jestli je to takovy prasknuti,tak to je vracecka blynkru.Zni to jako kdyz se lame plast a to je normal.To je def![]()
Honza
Dík Kene, mám rád sebe víc, tak asi to teplovzdušné. Kolik vyjde nové a kolik cca montáž?Ken píše:Zámek volantu defík (teda alespoň ten můj) má.
Webasto si tam určitě pořiď, jinak zmrzneš. Začni tím teplovzdušným...i když v Tvém případě, pokud máš auto raději než sebe, můžeš uvažovat i o teplovodním. Mám obě, bez toho druhého bych se určitě obešel, bez prvního dnes už ne.
Raději si připlatím za ověřenou kvalitu. V Ostravě mají zastoupení, tak jim zavolám a zjistím podrobnosti. Dík.Ken píše:Nevím jak teď, ale před rokem jsem ho měl i s montáží něco kolem 30 tis. Pokud nebudeš lpět na značce webasto, dá se pořídit i levnější, rozdíl může činit až 10 tis.
Na ten zámek volantu kouknu, u Camelky stačilo kousek pootočit a zaskočil, tady jsem půl otáčky napravo i nalevo a nic. Pokud tomu dobře rozumím, tak teplovzdušný je vlastně bufík a teplovodní je takový, který mi předehřeje motor, odmlží okna atd. Teplovzušný lze taky spustit na dálku, tak že vlezu v zimě do auta a mám zatopeno?Jenda píše:Zamek volantu def samozrejme ma.
Topeni je fajn a vlastne nutnost.Ja mam teplovzdusny webasto vzadu pod sedackou s kolenem smerem dopredu a je to super.Vodni je fajn ale argument ze mas ohraty motor a muzes mazat me moc nesedi.Stejne musis brat ohled na prevodovku a ostani,navic takova klada jako na aljasce tu zas neni.Urcite to ale svoje klady ma.
Honza
Nejezdím pravidelně jedním autem, proto je pro mne vhodnější okamžitý pokyn dálkovým. Bych věčně přelaďoval hodiny. Stojí sice o 6 tis. míň než dálkový, ale pro mne nepoužitelný.Jenda píše:Webasto je standard s hodinama.Takze naridis zapnuti a vypnuti.2xna den a 7xdni v tydnu.Pokud vis f kolik vstavas ovsem![]()
Honza