Stránka 2 z 7
Napsal: 05 lis 2006 20:49
od erik
DanoDEF píše:kudrnac píše:U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Tak ta tu vytam....Kudrnac a co tak sa zaregistrovat.
vidis Dano, bol som o minutu rychjsi. Ty na tom webe tiez spis

Napsal: 05 lis 2006 20:51
od DanoDEF
erik píše:DanoDEF píše:
Tak ta tu vytam....Kudrnac a co tak sa zaregistrovat.
vidis Dano, bol som o minutu rychjsi. Ty na tom webe tiez spis

neboj nespim.....kudrnac sa uz registroval....je najnovsim clenom fora.
Napsal: 06 lis 2006 14:44
od Admin
U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Chvíli to vydrží, ale ty tři vstřiky mít vháji to jsem ještě neviděl.

Napsal: 06 lis 2006 19:55
od erik
Admin píše:U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Chvíli to vydrží, ale ty tři vstřiky mít vháji to jsem ještě neviděl.

Ja si neco myslim, ale dokazat to nemuzu....

Napsal: 09 lis 2006 11:06
od Admin
A co? Jen povídej, přeháněj

Napsal: 10 lis 2006 21:45
od kudrnac

už je to tady, jsem se přihlásil
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 12 lis 2006 14:18
od Návštěvník
DanoDEF píše:erik píše:
Poruchy pri otackach nad 2000 , kdyz snizil otacky, tak to zdechlo... Ocistil kontakty ridici jednotky a klid. Podle mne je to systemova porucha.
eriku ja som to preskumal a problem je, ze niekto nieco blbo navrhol....bohuzial nezmenime to. mozme sa tomu iba prisposobit. ja uz na to mam sposob.
Miloš z Olomouce si s tím problémem již poradil a má návod jak to jednou provždy opravit viz stránkyhttp://
www.terenaky.cz/foto/displayimage.php?a ... 0022&pos=0
Olej v řídící jednotce
Napsal: 20 led 2008 21:25
od MOPADŽI
Tento problém jsem měl také. V servisu u Admina mě vyměnili svazek za nový a zatím je klid. Uvidíme dále, zda se to zase po čase neprojeví. Potom by se to zřejmě udělalo jako to má u Diska Miloš II. Někde to tady už popisoval

, nevím ale už kde

...
Konečně rada.
Napsal: 03 lis 2008 19:43
od Shadow.j
Pánové díky díky díky. Tři měsíce řeším nepravidelný chod TD5 a ejhle po výměně svazku vše jak má být. LR zdar Defenderům zvláště

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 21:27
od Acon
Ako som už spomínal vo vlákne
o blbnúcej aut. prevodovke po výmene oleja, problém bude asi v kábloch. Keď som odpojil konektor na prechodke pod vekom ventilov, bol plný oleja. Vystriekal som ho čističom, ale po zohriati motora zasa vypadával 1-3 valce. Vystriekanie konektora nepomôže ani dočasne? A potom tu všetci spomínajú konektor k riadiacej jednotke, ale ja tam na blízku žiadnu RJ nevidím. To akože sa ten olej dostane po kábloch aj za ten konektor až k RJ?
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 21:28
od DanoDEF
Acon píše:To akože sa ten olej dostane po kábloch aj za ten konektor až k RJ?
... chapes to spravne.
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 21:31
od Acon
DanoDEF píše:Acon píše:To akože sa ten olej dostane po kábloch aj za ten konektor až k RJ?
... chapes to spravne.
Ď. A kde nájdem RJ? Aby som nerozobral kvôli tomu 1/2 auta.
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 22:31
od PavelU
RJ je ta krabice vedle heveru, je na ni cerveny a cerny konektor.
Ja jsem mel olej i v RJ.
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 22:35
od PavelU
Ted jsem si vsiml, ze je to v sekci Defender, ale ja psal kde je RJ v DII.
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 22:47
od Acon
PavelU píše:Ted jsem si vsiml, ze je to v sekci Defender, ale ja psal kde je RJ v DII.
OK, ja mám DII len tento problém je popisovaný iba v sekcii o Defendroch. Som sa aj niečo nahladal, kým som to našiel. Takže ďakujem, zajtra sa na to pozriem. Ale:
1/Ak vyčistím konektor RJ malo by sa to aspoň dočasne prejaviť?
2/Je RJ rozoberateľná?
3/ je potrebný nejaký zásah - čistenie aj kabeláže od konektra na zväzku od vstrekovačov po konektor na RJ? Ak áno ako?
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 22:52
od PavelU
Cistim sprejem na cisteni kontaktu a RJ se da rozebrat.
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 22:58
od Acon
PavelU píše:Cistim sprejem na cisteni kontaktu a RJ se da rozebrat.
som medzičasom doplnil svoj príspevok, ale chápem to tak, že stačí vystriekať konektory a vymeniť zvezok od vstrekovačov.
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 23:06
od PavelU
Presne tak, ale i po vycisteni konektoru by se to melo zlepsit. Potom nasleduje vymena kabelu a ten je nejlepsi upravit tak, jak tu nekde popisuje DanoDef.
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 22 kvě 2009 23:08
od Acon
PavelU píše:Presne tak, ale i po vycisteni konektoru by se to melo zlepsit. Potom nasleduje vymena kabelu a ten je nejlepsi upravit jak tu nekde popisuje DanoDef.
No, ak mi ten nový vydrží ďalších 160 000km tak to riešiť nebudem. Ak ešte budem mať toto auto, tak zasa vymením kábel.
Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky
Napsal: 23 kvě 2009 08:48
od DanoDEF
Acon píše:PavelU píše:Presne tak, ale i po vycisteni konektoru by se to melo zlepsit. Potom nasleduje vymena kabelu a ten je nejlepsi upravit jak tu nekde popisuje DanoDef.
No, ak mi ten nový vydrží ďalších 160 000km tak to riešiť nebudem. Ak ešte budem mať toto auto, tak zasa vymením kábel.
... ide o to, ze olej ti ostane v kabloch medzi konektorom riadiacej jednotky a konektorom na hlave. Ten olej ti pomalicky este bude vytekat dalej ale nic zvlastne... Disko tie kable ma podstatne kratsie ako Def.