
detroit uzávěrky
Moderátor: Acon
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Tatare, neplaš se, já budu jezdit taky na 10 spline a vůbec se toho nebojím, Camel trophy jezdily taky ne 10 spline 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Tak, tak ARB jsou vyzkoušený. Taky bych asi nelaboroval.OME píše:Proč vymýšlíte kraviny,když ARB jsou vyzkoušený,a můžu potvrdit,že dokonalý.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Osobně mám taky obě ARB, ale ve volbě Detroitu nevidím nejmenší problém, není to laborování, ale jiná alternativa uzávěrky, a pevnost origo poloos může být problém vždy,zkrátka urvat se dá všechno v kombinaci bezmozek , málá dva a plnýMOPADŽI píše:Tak, tak ARB jsou vyzkoušený. Taky bych asi nelaboroval.OME píše:Proč vymýšlíte kraviny,když ARB jsou vyzkoušený,a můžu potvrdit,že dokonalý.

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Detroid
Už se to tu probíralo aspoň 3x třeba tu
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3500
Miloš II
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3500
Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Chápeš to správně Low, jediná nevýhoda je že se nedá použít do přední nápravy, jinak není co řešitlow píše:to je sice pekny ze se to tu probiralo, ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka, tedy klasicka automaticka a nikoliv nahrazka. nebavim se o tom zda je lepsi nebo horsi jak ARB

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
DanoDEF píše:je ale rozhoduje sa sama za seba bez tvojej ucasti.low píše: ... ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka
Dano a je na tom něco špatného ? Já jsem na to z D III zvyklej.Taky se to moc nedá ovlivnit,kromě volení mexických kaktusů ap.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
... netvrdim, ze je to zle... len to neovladas. ... navolis "kaktus" a ides.RudaK píše:DanoDEF píše: je ale rozhoduje sa sama za seba bez tvojej ucasti.
Dano a je na tom něco špatného ? Já jsem na to z D III zvyklej.Taky se to moc nedá ovlivnit,kromě volení mexických kaktusů ap.


LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Už jsem to někde psal.Problém není při uzavřeném dif.to je v pořádku.Problém je při normální jízdě,protože klasický diferenciál,který rozděluje krout.moment na jednotlivá kola si vyhodil a nahradil ho v podstatě zubovou spojkou.Tady máš dif.buď 100% zamčený,nebo ti zabírá jedno kolo(to pomalejší).Ale jsou věci, na který musí přijít každý sám.low píše:to je sice pekny ze se to tu probiralo, ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka, tedy klasicka automaticka a nikoliv nahrazka. nebavim se o tom zda je lepsi nebo horsi jak ARB