Napsal: 31 říj 2008 09:18
Takže Tatare, cca to bude kilo 

Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Tak, tak ARB jsou vyzkoušený. Taky bych asi nelaboroval.OME píše:Proč vymýšlíte kraviny,když ARB jsou vyzkoušený,a můžu potvrdit,že dokonalý.
Osobně mám taky obě ARB, ale ve volbě Detroitu nevidím nejmenší problém, není to laborování, ale jiná alternativa uzávěrky, a pevnost origo poloos může být problém vždy,zkrátka urvat se dá všechno v kombinaci bezmozek , málá dva a plnýMOPADŽI píše:Tak, tak ARB jsou vyzkoušený. Taky bych asi nelaboroval.OME píše:Proč vymýšlíte kraviny,když ARB jsou vyzkoušený,a můžu potvrdit,že dokonalý.
Přesně jak píšeš provede se jen výměna koše a nic dál nemusíš řešitRudaK píše:Tak tak,Detroid nepotřebuje vzduch a zapínání néééé.
Je to náhražka,není to klasická UZAVERKA diferenciálu.Ale už jsem o tom tady někde psal.low píše:OME, proc kraviny???? jezdi s tim spousta aut a zda, ze bez probelmu
Chápeš to správně Low, jediná nevýhoda je že se nedá použít do přední nápravy, jinak není co řešitlow píše:to je sice pekny ze se to tu probiralo, ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka, tedy klasicka automaticka a nikoliv nahrazka. nebavim se o tom zda je lepsi nebo horsi jak ARB
je ale rozhoduje sa sama za seba bez tvojej ucasti.low píše: ... ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka
DanoDEF píše:je ale rozhoduje sa sama za seba bez tvojej ucasti.low píše: ... ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka
... netvrdim, ze je to zle... len to neovladas. ... navolis "kaktus" a ides.RudaK píše:DanoDEF píše: je ale rozhoduje sa sama za seba bez tvojej ucasti.
Dano a je na tom něco špatného ? Já jsem na to z D III zvyklej.Taky se to moc nedá ovlivnit,kromě volení mexických kaktusů ap.
no v tvojom aute ina moznost nie je.RudaK píše:Já se zatím podřizuju.
DanoDEF píše:no v tvojom aute ina moznost nie je.RudaK píše:Já se zatím podřizuju.
Už jsem to někde psal.Problém není při uzavřeném dif.to je v pořádku.Problém je při normální jízdě,protože klasický diferenciál,který rozděluje krout.moment na jednotlivá kola si vyhodil a nahradil ho v podstatě zubovou spojkou.Tady máš dif.buď 100% zamčený,nebo ti zabírá jedno kolo(to pomalejší).Ale jsou věci, na který musí přijít každý sám.low píše:to je sice pekny ze se to tu probiralo, ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka, tedy klasicka automaticka a nikoliv nahrazka. nebavim se o tom zda je lepsi nebo horsi jak ARB