Stránka 2 z 3
Napsal: 31 pro 2008 19:32
od Jan Kucera
A asi naroubování celýho mechanizmu treba z DI asi nikdo jeste nezkousel, nebo jo ? Asi taky lehnu pod abych se kouknul....
Napsal: 01 led 2009 23:06
od Jarys
Koupil jsem kit na vyvedení od Ashcrofta a úplná spokojenost. Mechanik říkal, že zapojení byla hračka.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/part_17.html
Ale stále to tam zdražují. Možná právě pro obrovský zájem z české strany.
Napsal: 02 led 2009 16:06
od RobsonXR
Jan Kucera píše:A asi naroubování celýho mechanizmu treba z DI asi nikdo jeste nezkousel, nebo jo ? Asi taky lehnu pod abych se kouknul....
jeden kamarád to zrovna řeší u Pešla, na D2 to udajeně Pešl namontuje z D1, uplně tomu sice nerozumim ale jak to bude mít hotovy tak se ho vyptám a nabonzuju to jak je to vyšpekulovaný

Napsal: 02 led 2009 16:31
od Jan Kucera
[quote="Jarys"]Koupil jsem kit na vyvedení od Ashcrofta a úplná spokojenost. Mechanik říkal, že zapojení byla hračka.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/part_17.html
Ale stále to tam zdražují. Možná právě pro obrovský zájem z české strany.
Hele jako 245 se mi zase nezda taková strašná oblož jak jsem zvyklej -zvlast kdyz to tedkot letí dolu-a hlavne je to doooooost dobrý
To Robson: taktak, hned podej hlášení, rychlej a teplej bonz=dobrej bonz

Napsal: 02 led 2009 16:56
od Miloš II
Před dvouma rokama stál ten bazmek něco kolem sta liber

Miloš II
Napsal: 02 led 2009 17:06
od Jan Kucera
ty woe, ty snad sledujou kurz koruny
Napsal: 02 led 2009 20:49
od zbynek
Mam ještě otázku: s tím čepem lze otáčet do leva i do prava vždy cca 45 stupňů (zkoušel jsem pomocí klíče) je to správně ?? Předpokládám že k uzavření dojde v každém případě.
To že se mi nerozsvítí kontrolka, svádím na kontakty a kabely, nebo je tam jiný problém ??
Jinak 7500 Kč mi příjde za kus bovdenu docela dost, myslím že to půjde řešit odost levněji, ale chápu že někdo si tím nechce lámat hlavu.
Napsal: 02 led 2009 21:22
od eliott
Zřejmě jste nečetli stránku
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/part_17.html pozorně... CURRENTLY OUT OF STOCK, WE ARE WORKING ON AN ALTERNATIVE v překladu: Momentálně není skladem, pracujeme na alternativě. To tam je už půl roku...
Napsal: 05 led 2009 23:48
od Jarys
no jo, tak to je spatný...
a proto jsem psal, že zdražují, protože já kupoval ještě tuším za 130,-
Napsal: 06 led 2009 00:06
od patrik
Zbynek levnejsi to mam poriesene ja - cca350sk
Napsal: 06 led 2009 08:26
od zbynek
patrik píše:Zbynek levnejsi to mam poriesene ja - cca350sk
Jasně, tvé řešení s pružným dílem gola sady je jednoduché a levné. Funkci to splňuje a to je duležité, koukal jsem na to a určitě se tím budu inspirovat.
Napsal: 13 led 2009 21:29
od keso
Vcera som robil ovladanie redukcie "na patrikov" sposob. naklady 300 sk, trvanie cca 4 hodinky vratane demontaze a montaze stredoveho tunela.
Ovladanie plne funkcne, jednoduche. Vdaka Patrik

Napsal: 13 led 2009 22:44
od patrik
som rad ze ti to funguje a si spokojny.

Napsal: 14 led 2009 07:36
od Land Jirka
patrik píše:som rad ze ti to funguje a si spokojny.

Kluci dejte sem nějaký fotky, jak to máte udělané. Budu to za čtrnáct dní jednomu pacientovi dělat, tak ať nevymýšlím vymyšlené.
Napsal: 14 led 2009 11:47
od keso
Jirko, fotky z prvej verzie od Patrika najdes na
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... c&start=60.
Tu su moje dve fotky

Napsal: 14 led 2009 13:27
od zbynek
Jakou máte zkušenost ? ten čep na boxu se otáčí na obě strany o cca 45 stupňů. Znamená to že se to uzavře ať otočím do leva nebo doprava ?
Napsal: 14 led 2009 14:54
od -buri-
Land Jirka píše:patrik píše:som rad ze ti to funguje a si spokojny.

Kluci dejte sem nějaký fotky, jak to máte udělané. Budu to za čtrnáct dní jednomu pacientovi dělat, tak ať nevymýšlím vymyšlené.
Pokud si tim pacosem nemyslel mne, tak se hlasim taky do klubu.
Napsal: 14 led 2009 15:23
od keso
zbynek píše:Jakou máte zkušenost ? ten čep na boxu se otáčí na obě strany o cca 45 stupňů. Znamená to že se to uzavře ať otočím do leva nebo doprava ?
čap sa otáča o cca 45 stupnov do prava zatvoris uzavierku, do lava otvoris.
Ak to ju zamknes pri vypnutom zapalovani po zapnuti auto zisti ze ma uzavierky zamknutu a odstavy ABS a TC.
Napsal: 14 led 2009 20:16
od zbynek
Díky, možná jsem na tvrdlej, ale čep mam jakoby v přímé pozici a lze s ním otáčet 45 stupňů na obě strany. Když říkáš, že do prava zapnu a do leva vypnu, myslíš tím do leva návrat do střední polohy ??
Možná hloupá otázka, proč tam je i poloha doleva ??
Když odstaví ABS a CT rozsvítí se kontrolky těchto systémů????
Ptám se protože mam chuť si s tím pohrát a naistalovat to na páku redučky.
Napsal: 14 led 2009 20:21
od keso
zbynek píše:Díky, možná jsem na tvrdlej, ale čep mam jakoby v přímé pozici a lze s ním otáčet 45 stupňů na obě strany. Když říkáš, že do prava zapnu a do leva vypnu, myslíš tím do leva návrat do střední polohy ??
v priamej polohe je otvorena uzavierka, u mna sa do prava o 45 stupnov zatvara. Uprimne Ci sa mi da potocit aj o 45stupnov do lava alebo nie si teraz niesom isty.
zbynek píše:Když odstaví ABS a CT rozsvítí se kontrolky těchto systémů????
Ptám se protože mam chuť si s tím pohrát a naistalovat to na páku redučky.
Ano, obe kontrolky svietia na oranzovo.