Stránka 2 z 4
Napsal: 31 říj 2006 14:15
od Admin
Není divu. Když je klec nová tak je docela pevná, ale postupem času a asi i působením teploty není už tak pružná.
Napsal: 31 říj 2006 15:09
od DanoDEF
Admin píše:Není divu. Když je klec nová tak je docela pevná, ale postupem času a asi i působením teploty není už tak pružná.
Ale dali sme mu novu a je OK.
Inac minule sme menili rozdelovaciu prevodovku na Free.... tak povodna narobila masaker az obal roztrhlo....
Napsal: 01 lis 2006 15:13
od erik
Stavros píše:DAno, co teda s tou uzaverkou, mam na ni setrit?
Ja mam ARB a nikdy nebyl problem. Libi se mi, ze ARB uzaverku zapinam ja a ne neco jineho-pripad Detroit. Poloosy urcite zesilit- treba MAXDRIVE .
A s tou D3 to neprehanej. Ja ji mam v automatu , s mechy a se zadni uzaverou. Ta sepina v terenu podle disleje na neuveritelnych mistech, kde bych ARB vubec nezapinal...
Ty mechy , dobre ti radim , vyhod . V terenu se prodrou.
A jeste jedna rada- podle mne ma nejlip upravenou D2 TD 5 Radek Zilka od nas z clubu. Bydli v HK a upravoval ho Mejznar...
Napsal: 02 lis 2006 07:58
od Stavros
S Radkem jsem mluvil po telefonu, je to fajn kluk. Chtel jsem se zeptat Eriku, ted nemam moc financi, ale premyslim, ze auto trosku prizvednu, staci mi, kdyz k originalnim tlumicum koupim jenom vyssi OME pruziny, nebo to nebude fungovat? Vyslo by me to asi na 8500,-, coz je cena pro me ted vyhodna. Nebo radsi koupit pod mechy podlozky a dopredu pruziny?
Napsal: 02 lis 2006 07:59
od Stavros
sorry, nejak me to zlobi.
Napsal: 02 lis 2006 08:17
od DanoDEF
Stavros píše:S Radkem jsem mluvil po telefonu, je to fajn kluk. Chtel jsem se zeptat Eriku, ted nemam moc financi, ale premyslim, ze auto trosku prizvednu, staci mi, kdyz k originalnim tlumicum koupim jenom vyssi OME pruziny, nebo to nebude fungovat? Vyslo by me to asi na 8500,-, coz je cena pro me ted vyhodna. Nebo radsi koupit pod mechy podlozky a dopredu pruziny?
Kazdopadne ak das OME pruziny tak tie su vyssie a budes musiet predlzit origo tlmice....predlzit ich mozes upravou alebo vymenou za dlhsie.
Napsal: 02 lis 2006 08:36
od Stavros
Ja jsem koukal vsude mozne v Anglii a lift kit sady se na DII moc nedelaj, musel bych koupit OME, ktera prida jenom 3,5cm, sezenu ji za 430L. Kamarad ma tedko prave nekoho v Anglii, takze musim vymyslet rychle.
Napsal: 02 lis 2006 09:43
od Admin
Osobně bych tam dal všechno najednou. Když nakombinuješ OME pružiny s origo tlumičema nemusí být výsledek ideální ba naopak, aby se nepřidali ještě další starosti.

Vím že je to velký attak na peněženku. Zkusit ještě chvíli s výměnou počkat a koupit příští rok vše najednou.
Napsal: 07 lis 2006 22:38
od kudrnac
Doporučuji udělat vše najednou jinak nastanou problémy, a ty podložky taky nejsou zadarmo. Já mám disco zdvihnuté o dva palce a je to v pohodě chce to potom jenom větší kola. A nezapomeň uklidit řídící jednotku.
Napsal: 09 lis 2006 10:33
od Admin
Pokud nemáš šnorchl, tak stačí jednotku zatěsnit silikonem. Pokud máš šnorchl tak potom je přemýstění jednotky tou správnou volbou.
Ještě bych zmýnil vyvedení oddychu z diferáku a redučky do šnorchlu.
Napsal: 09 lis 2006 10:47
od Stavros
Kdyz vidim, ze by me auto financne sezralo, tak snad radsi necham Discoveru na obcasny kraveni a koupim nejakou rozbusku na kraveni. Jak si to myslel s tou ridici jednotkou a snorchlem?
Napsal: 09 lis 2006 11:44
od karel
Myslel to asi tak, že se šnorchlem, si troufneš do větší hloubky, proto musíš stěhovat jednotku někam výš do sucha, pokud ho nemáš stačí jen zasilikonovat, protože stejně nubudeš brodit extrém a pro případné lehké brodění by to mělo stačit.
Napsal: 09 lis 2006 11:46
od karel
Admin píše:.
Ještě bych zmýnil vyvedení oddychu z diferáku a redučky do šnorchlu.
Diferáky mám odvětrány přímo do šnorchlu, ale na redučce jsem žádné odvětrání nenašel, kde tam je na Disco 200 TDi?Díky, ideálně sem dej foto
Napsal: 09 lis 2006 12:30
od Stavros
Aha, jsem nejakej natvrdlej. Minule jsem jezdil takovej malej brod a stejne mam pocit, ze si auto pres sani cuclo. Sani je nad kolem.
Napsal: 14 led 2007 15:56
od Jarys
Eriku, kdo je prosim Radek Zilka? Rád bych se ho poptal co s autem D II vyváděl, jestli říkáš, že to má pěkně udělaný od Mejznara? Jsem z Broumova, takže ve vašem kraji. Jakej tam v Hradci máte klub? Jsem nováček na LR, tak bých rád někdy poklábosil. Včera jsem auto potrápil ve skalách a na louce a rozhodně bych potřeboval vysvětlit tu funkci MEZINÁPRAVOVÁ UZÁVĚRKA? Já myslel, že kupuju plnohodnotnou čtyřkolkui a teď se mi každý kolo točí jinak ETC a já st tím houby nadělám. Toť možná otázka na admina. Je nějaká sada pružiny, zadní uzávěrka plus ty poloosy (jak řikáš Maxis)?Měchy nemám. Jo ale stále s tím autem musím jezdit po dálnici do práce, takže úplný traktor co neprojde technickou z toho taky nechci udělat. Docela rád bych také zakryl diferák a řízení, nebo co všechno dole vykukuje. To abych si asi připravil peníze jak na další auto co?
Napsal: 18 led 2007 20:33
od erik
Jarys píše:Eriku, kdo je prosim Radek Zilka? Rád bych se ho poptal co s autem D II vyváděl, jestli říkáš, že to má pěkně udělaný od Mejznara? Jsem z Broumova, takže ve vašem kraji. Jakej tam v Hradci máte klub? Jsem nováček na LR, tak bých rád někdy poklábosil. Včera jsem auto potrápil ve skalách a na louce a rozhodně bych potřeboval vysvětlit tu funkci MEZINÁPRAVOVÁ UZÁVĚRKA? Já myslel, že kupuju plnohodnotnou čtyřkolkui a teď se mi každý kolo točí jinak ETC a já st tím houby nadělám. Toť možná otázka na admina. Je nějaká sada pružiny, zadní uzávěrka plus ty poloosy (jak řikáš Maxis)?Měchy nemám. Jo ale stále s tím autem musím jezdit po dálnici do práce, takže úplný traktor co neprojde technickou z toho taky nechci udělat. Docela rád bych také zakryl diferák a řízení, nebo co všechno dole vykukuje. To abych si asi připravil peníze jak na další auto co?
Ja jsem ze Skalice na Slovensku a nas
www.LandRoverClub.cz je vsude

Radkuv telefon nerozdavam, ale e mail je tu
R.zilka@raal.cz
A mezinapravu treba potrebujes tehdy, kdyz ustrihnes poloosu

. Tak ji zavres a muzes ject dal. Az utrhnes dalsi poloosu, tak ti pomohou spery

Jak, je to v te pisnicce: U kanoonu staal...
Napsal: 21 led 2007 23:36
od Jarys
karel píše:Tak uzávěrku od ARB jsem před časem poptával a dovoz z Anglie by vyšel na cca 24 tisíc bez kompresoru.Ten se dá použít i Hadex, který stojí asi 1500,-.Origo je zbytečně drahý.
Nakonec jsem si pořídil Detroit Truetrac a mám klid.
Tak mi to chlapy někdo vysvětlete. Mám auto s redukčkou ale bez mezinápravové uzávěrky CDL, tedy bez levé polohy řadící páčky. Bylo by tedy pro mně řešením ARB nebo Truetrack a nebo stačí vymněnit redukční převodovku za převodovku s CDL dodělat panel řadící páky a mám stejný výsledný efekt jako s těma uzávěrkama???
Napsal: 22 led 2007 06:45
od karel
Rozhodně bych začal uzávěrkou CDL 100% mechanickou a pak pokračoval zadním a posléze i předním diferákem.To jestli se rozhodneš pro ARB nebo jiný způsob( třeba Truetrac) je v tuto chvíli vedlejší, ale bez mezinápravy(CDL) je užitečnost nápravových uzávěrek nejistá.
Ještě jeden dotaz máš kontrolu prokluzu ETC?
CDL kit Disco II Diff lock
Napsal: 22 led 2007 08:50
od Miloš II
Jarys píše:karel píše:Tak uzávěrku od ARB jsem před časem poptával a dovoz z Anglie by vyšel na cca 24 tisíc bez kompresoru.Ten se dá použít i Hadex, který stojí asi 1500,-.Origo je zbytečně drahý.
Nakonec jsem si pořídil Detroit Truetrac a mám klid.
Tak mi to chlapy někdo vysvětlete. Mám auto s redukčkou ale bez mezinápravové uzávěrky CDL, tedy bez levé polohy řadící páčky. Bylo by tedy pro mně řešením ARB nebo Truetrack a nebo stačí vymněnit redukční převodovku za převodovku s CDL dodělat panel řadící páky a mám stejný výsledný efekt jako s těma uzávěrkama???
Já řeším zrovna tohle co ty. Diff lock už mám na cestě a to od
www.ashcroft-transmissions.co.uk a to za 195lib. nebo ho mají ještě na
www.discoparts.com. Loupežníci v AMT ho mají za lanovod za 2400.- a řadící páku za 9400.- Zdraví Miloš II
Napsal: 22 led 2007 10:07
od discover
Aho, Miloši, rozumím tomu dobře, že jsi si objednal celý kit na dodělání CDL?
Tj. páčku s kulisou pro diff lock a táhlo s lankem. Jak vypadá celá sada? Mě
se to líbí a rád bych si to taky udělal. Díky Standa