Napsal: 10 led 2009 18:35
U mna je situácia rovnaká, pri voľnobehu motor vychladne a myslím ze je to normálny jav pri TD5.
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Rover píše:U 300Tdi mám vrtuli sundanou úplně, celoročně, přes zimu mám ještě zakrytou deklem z paddocku masku, a stejně se ten motor sotva zahřeje...
Kangaroo píše:Myslím, že tvůj problém je termostat. TD5 má sice velkou účinost a málo se zahřívá, ale ne tak málo aby to nechalo vychladnout motor se zavřeným termostatem. Problém s vrtulí to taky nebude, protože, když zavře termostat a ten by při teplotě kterou ukazuje tvůj teploměr zavřenej být měl, je úplně jedno jestli a jak se točí vrtule. Mě s toho jednoznačně plyne, že ti špatně zavírá termostat.
Pánové řešíte neřešitelnou vlastnost Defendera!!!!!Pama píše:Zdravím:
Mám Defa TD5 krátce, ale buď mám stejný problém, nebo je diskutovaný problém u tohoto motoru normální. Jezdím jako přizdis..., tzn. že motor točím za 5 tak do rychlosti 100km/h víc ne, i to mi připadá až dost, ale
motor se opravdu nezahřeje, alespoň podle teploměru.
... a ta viskozní spojka na větráku... vrtule se protáčí stále, ale více se roztočí až se zvýší teplota motoru, takže tu jsem chybu zatím nehledal,
jestli je info z termostatu správné, neumím říct.
...rád bych věděl, jestli mám na mém Defu stejnou chybu, nebo je vše O.K.....
presne ako vravis my sme tam pichly karton a je to paradaPama píše:....Takže rada jediná
hodit deku na Defina
přesněji na mřížku chladiče
jinak de teplo do p..ryč:-)
to jsem rád, že mám Definka f pořádkůůůůů
Tak, tak, dej tam dečku a je po problému. Mám stejné auto jako ty, na zimu dávám dečku, jezdím denně a tento problém, jsem nezaznamenal. Jediné, co jsem pozoroval je, že se pomaleji motor hřeje, ale ne nějak rapidně, abych to musel řešit.Pama píše:....Takže rada jediná
hodit deku na Defina
přesněji na mřížku chladiče
jinak de teplo do p..ryč:-)
to jsem rád, že mám Definka f pořádkůůůůů
Sory za offtop ale pouštíš topení současně při nastartovaném motoru? Při montáži mi pán říkal že by se nemělo pouštět při nastartovaném motoru. Jak to používáš ty?MOPADŽI píše:Tak, tak, dej tam dečku a je po problému. Mám stejné auto jako ty, na zimu dávám dečku, jezdím denně a tento problém, jsem nezaznamenal. Jediné, co jsem pozoroval je, že se pomaleji motor hřeje, ale ne nějak rapidně, abych to musel řešit.Pama píše:....Takže rada jediná
hodit deku na Defina
přesněji na mřížku chladiče
jinak de teplo do p..ryč:-)
to jsem rád, že mám Definka f pořádkůůůůů
A teplovodní webasto to je věc !
Mně to taky nechladne. Rikam spatnej termostatDanoDEF píše:...tak som dnes vyskusal... -5st Def TD5 stal som cca pol hodiny a ziadny pokles teploty motora vplyvom chladutia cez kurenie este som pustil ventilator na "plno"
Zítra objednávám termostat. Ještě, ten kdo nemá egr ventil ať se nediví, že se auto špatně ohřejváKangaroo píše:Mně to taky nechladne. Rikam spatnej termostatDanoDEF píše:...tak som dnes vyskusal... -5st Def TD5 stal som cca pol hodiny a ziadny pokles teploty motora vplyvom chladutia cez kurenie este som pustil ventilator na "plno"
...proc by se to melo kvuliva egr spatne ohrivat?Nevim co mas za rok ale vsimni si ze z vystupu z egru to jde do maleho vodniho chladice za vrtuli a zpet do turba se vraci jen cca 3cm roura.Tedy ty splodiny kvuli kterym tam egr je se vraci po shclazeni.Luboš M. píše:Zítra objednávám termostat. Ještě, ten kdo nemá egr ventil ať se nediví, že se auto špatně ohřejváKangaroo píše: Mně to taky nechladne. Rikam spatnej termostat
No já mám 2001 a funkce EGR ventilu je jednoduchá: Propojuje výfukové potrubí se sáním takovým způsobem, že část výfukových plynů se nasává do motoru zpět společně s filtrovaným vzduchem. Tímto se domnívám, že se motor hůře ohřeje.Jenda píše:...proc by se to melo kvuliva egr spatne ohrivat?Nevim co mas za rok ale vsimni si ze z vystupu z egru to jde do maleho vodniho chladice za vrtuli a zpet do turba se vraci jen cca 3cm roura.Tedy ty splodiny kvuli kterym tam egr je se vraci po shclazeni.Luboš M. píše: Zítra objednávám termostat. Ještě, ten kdo nemá egr ventil ať se nediví, že se auto špatně ohřejvá
Honza
Luboši, jelikož chodim do práce, každý den jinak (nemá smysl tedy programovat ovládání), probíhá to následovněLuboš M. píše:Sory za offtop ale pouštíš topení současně při nastartovaném motoru? Při montáži mi pán říkal že by se nemělo pouštět při nastartovaném motoru. Jak to používáš ty?MOPADŽI píše: Tak, tak, dej tam dečku a je po problému. Mám stejné auto jako ty, na zimu dávám dečku, jezdím denně a tento problém, jsem nezaznamenal. Jediné, co jsem pozoroval je, že se pomaleji motor hřeje, ale ne nějak rapidně, abych to musel řešit.
A teplovodní webasto to je věc !