#24
Příspěvek
od Acon » 10 úno 2009 15:59
jezbera ivan píše:Acon píše:Santana niekedy veľmi dávno vlastnil fabriku Land Rover. Defender vznikol vlastne zo Santany. Neskôr sa utomobilky zasa rozdelili. IVECO kúpilo Santanu a Masif je vlastne Santana. Keď ho IVECO uvádzalo na trh, ešte som bol zamestnancom IVECOa a zúčastnil som sa v Tatrách veľkej porovnávačky s Defenderom. Reálne sa nedá povedať, že by niektoré z nich bolo lepšie. Napriek histórii je Defender slávneší a známejší, Iveco má dosť dobrý motor so skvelým priebehom Nm čo sa o Defendrovi nedá povedať. Inak veľmi vyrovnané. Rozdiely obhájiteľné iba ak marketingovými kecami.
Civilnejšia verzia pre komerčný predaj prevzala označenie z Fiatu a volá sa Iveco Campagnola. Identické, len interiér menej pracovný.
Z tototo je pravda snad len to, ze si robil v Iveco. Jedine tam ta mohli totiz nakrmit takymi kravinami.
Pravda je všetko až na to, že Santana mal naozaj v Rovery len 23% z čoho samozrejme vyplýva, že Def bol prvý. A samozrejme súhlasím, že vinuté pružiny a pod. sú lepšie. Hlavne to rešpektujem, pretože s off mám len malé skúsenosti.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.