Jasně...píšete to všichni podobně. Jde o převahu povrchu po kterým se pohybujeme. Na silniční provoz mám výhradně zimáky. Kvůli minimalizaci pravděpodobnosti naprostého pocitu bezmoci třeba na dálnici D1 při 150km/h kdy to začne před bouračkou najednou všechno bzdit (zažívám několikrát za rok...vždy v levém pruhu

) Na rekreační offík a občasnou silnici stačí M+S nebo AT, no a na blbnutí do terénu MT a pro přesuny ve sněhu řetězy. Myslím, že to je hlavně o osobní odpovědnosti. Pokud si díky úspoře pár tisíc korun nabijeme držku sami, je to naše blbost. Ale pokud někoho zmrzačíme nebo zabijeme, je to moc špatný. A každý víme, že v autě který má 2 tuny je riziko že zraníme ty okolo sebe dříve než sebe vždycky větší. Proto přezouvám, i když jsem línej a je to opruz. Za pocit, že jsem udělal maximum proto, abych třeba nerozmajznul děti na procházce někde na přechodu u mateřský školky, když mi tam vjede opilec na kole...mi to stojí. Myslím u toho i na ty svoje.....
Kua sem se nějak rozkecal...

Se tady vlastně píše co se dá s jakými gumami vyjet...sorry
