ARB RD 56 air lock a dalsi problem
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
S tym kompresorom to je fakt tak ako pisete. Ja som s tym vacsim od ARB dofukoval sem-tam pneu na stvorkolke a samozrejme, ze ani to nevydrzal. Ked som ho potom rozobral, zistil som, ze to ani vydrzat nemoze, lebo z vnutra to je tak trochu "china"
Jeden nemazany piest s teflonovym kruzkom, jedno lozisko a elektromotor. Na pneu treba mat seriozny a hlavne iny kompresor!
Jeden nemazany piest s teflonovym kruzkom, jedno lozisko a elektromotor. Na pneu treba mat seriozny a hlavne iny kompresor!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Auto stalo teraz pre zmenu den vonku a teraz zase ARB nechce zopnut uzavierku - len fuci a fuci - som z toho magor.patrik píše:tiez si mislym ze bude problem v tom to. ten kruzok co drzi gumicky bude trochu mimo osi difu a tim padom nebudokonale pritlacat gumicku po celom obvode.
Patrik - kto Ti to bude rozoberat ked budes riesit tie prevody?
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Mám skladem, ale pokud budeš rozebírat, je třeba spec. přípravek pro nastavení předpětí ložisek, bez jeho použití ložiska brzy odejdou.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Tak už taky patřím mezi "náfuky".
Sehnal jsem si v GB nové ARB na obě nápravy a protože
jsem chtěl mít vše perfekt, nechal jsem si je namontovat
ve značkovém servise.Bohužel i přední i zadní uzávěry
fučí....
Teď shání (servis) info,jak to dát dohromady.Dřívější
bezmezné nadšení se mění v bezmeznou nasr......
Polemika k reparaci uzávěrek byla o závislosti zadní
a přední uzávěrky.
Znalci prosím, je zadek ARB spřažen s předkem
nebo se dá předek uzavřít nezávisle,bez zapnutí
předku?(mám za to, že ano,ale prý to tak není).
Sehnal jsem si v GB nové ARB na obě nápravy a protože
jsem chtěl mít vše perfekt, nechal jsem si je namontovat
ve značkovém servise.Bohužel i přední i zadní uzávěry
fučí....

Teď shání (servis) info,jak to dát dohromady.Dřívější
bezmezné nadšení se mění v bezmeznou nasr......
Polemika k reparaci uzávěrek byla o závislosti zadní
a přední uzávěrky.
Znalci prosím, je zadek ARB spřažen s předkem
nebo se dá předek uzavřít nezávisle,bez zapnutí
předku?(mám za to, že ano,ale prý to tak není).
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
NEZAVISLE.Kdo ti to delal?????
Honza
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Jenda Zaslal: út únor 17, 2009 12:07 am Předmět:
--------------------------------------------------------------------------------
NEZAVISLE.Kdo ti to delal?????
Honza
...Nechci je jmenovat, protože by to na ně dobré světlo
nevrhalo a doufám, že neprávem.(zatím s nimi bylo
vše vždy o.k.,jsou to ale origo "Lendoši".
--------------------------------------------------------------------------------
NEZAVISLE.Kdo ti to delal?????
Honza
...Nechci je jmenovat, protože by to na ně dobré světlo
nevrhalo a doufám, že neprávem.(zatím s nimi bylo
vše vždy o.k.,jsou to ale origo "Lendoši".
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
low Zaslal: út únor 17, 2009 12:11 am Předmět:
--------------------------------------------------------------------------------
Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
Díky Low za dobrou zprávu,tvrdili mi to samý a já jim nevěřil,
(nepřišlo mi logický,svazovat obě uzávěrky do závislosti).
Pokud měli pravdu v tomhle,určitě zvládnou i nápravu

--------------------------------------------------------------------------------
Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
Díky Low za dobrou zprávu,tvrdili mi to samý a já jim nevěřil,
(nepřišlo mi logický,svazovat obě uzávěrky do závislosti).
Pokud měli pravdu v tomhle,určitě zvládnou i nápravu



-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Jsou situace, kdy je to proti logice...popisu...low píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
Jedes do doliku temer po vrstevnici. Dolik je zpusoben abrazi vody, cesta je naklonena smerem ze svahu, cesta v doliku je zuzena na min jak 2 metry, prudky vyjezd za dolikem. Ba prudky vyjezd, ktery je v pricnem naklonu ti bezesporu pomuze predni spera... Co bude delat auto.. pred sjezdem do doliku zaradis spery a vznikne problem, ze zadek ti bude ujizdet. No zaradit je az v doliku neni cas, protoze nebezpecim ze ti spadne zadek do rokle je velke... reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano def
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4202
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nerekl jsem, ze je to dogma, jen ze je to doporucene, samozrejme jsou pripadi (ne nespletl jsem si y), kteri to maji tak jak pises pro tebou popsane situace, ale maji tomu uzpusoben i zbytek. ale obecne se doporucuje to tak nemit, bo jinak proste mas vic nez slusnou sanci ze poloosu chrupnes (viz dano nejen v nove sedlici).erik píše:J reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano deflow píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Já je mám také do série, jak uvádí low. Má to tak prý být. Nicméně, to co popisuje erik a o čem jsme se již parkrát bavili...chtěl bych je mít také zapojené nezávisle na sobě, připadá mně to i logičtější...erik píše:Jsou situace, kdy je to proti logice...popisu...low píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
Jedes do doliku temer po vrstevnici. Dolik je zpusoben abrazi vody, cesta je naklonena smerem ze svahu, cesta v doliku je zuzena na min jak 2 metry, prudky vyjezd za dolikem. Ba prudky vyjezd, ktery je v pricnem naklonu ti bezesporu pomuze predni spera... Co bude delat auto.. pred sjezdem do doliku zaradis spery a vznikne problem, ze zadek ti bude ujizdet. No zaradit je az v doliku neni cas, protoze nebezpecim ze ti spadne zadek do rokle je velke... reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano def
Takže asi někdy...to nechám předělat.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm... odpusť blbou otázku, ale nějak naprosto nevidím, z čeho by mělo plynout, že potenciální zatížení poloosy když je vepředu zamčeno bude menší, když je zamčeno i vzadu? Co přesně přehlížím?
(Pokud snad by mělo jít pouze o to, že když je zamčeno i vzadu, je poněkud lepší šance, že zadek zabere a předek to nepotáhne sám, pak by snad bylo bezpečnější tu náhradní poloosu vozit furt, protože to je dost spoléhání na milost Boží
)
A mimochodem, copak ony jsou zadní poloosy silnější než přední? Domníval bych se, že budou všechny stejně silné, ale o tomhle vím dreck.....
(Pokud snad by mělo jít pouze o to, že když je zamčeno i vzadu, je poněkud lepší šance, že zadek zabere a předek to nepotáhne sám, pak by snad bylo bezpečnější tu náhradní poloosu vozit furt, protože to je dost spoléhání na milost Boží

A mimochodem, copak ony jsou zadní poloosy silnější než přední? Domníval bych se, že budou všechny stejně silné, ale o tomhle vím dreck.....
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
... to si myslis, ze ti nieco prdne hbed ako to zapne...low píše:ja bych to nedelal, max pres nejakej separatni spinac, bo predstava, ze mlada nekde bude premylset co muze zapnout a nemuze a zrovna se netrefi je desiva

... popripade to mozes dat na snimac otlacku prsta
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Jsem taky zastánce toho, že řidič má rozhodovat co kdy a v jakém pořadí zapne, navíc uzávěra snižuje pravdělodobnost poškození diferáku, což zrovna v tvém případě, Low, je dost častý problém
. A jejikoš většina co má Defy, mají 110ky a ty mají vzadu Salisbury , hlavní nebezpečí hrozí vepředu 


Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com