Stránka 2 z 2

Napsal: 16 úno 2009 16:17
od HamrDol
Tak Podle šémátek záhada odhalena,nicméně se do toho budu muset pustit i fizicky.Někdo tam totiž přitáhl proud na přímo,ale jen na jeden větrák.Tak jsem ho odstříhl a zjistil že mi neběhají větráky z důvodu nesepnutejch relátek v pojistkách za baterkou. :evil: No a ovládání těch relátek je kdesi pod palubkou,takže do toho stejně musim vlézt a hledat. :Ale fuuj: TAK mám ještě jeden dotaz? Je normální že zapnu klíček a ventilátory běžej na první polohu? A co ten malinkej ventilátor pod hodinama na palubce?Ten asi chladí ty hodiny NÉ? Aby se jim nehřály osičky a ručičky :idea: :lol:

Napsal: 17 úno 2009 09:17
od BeerRudolf
U Freelandera chladí malej ventilátor řídící jednotku motoru. Je to vedený v gumovejch hadicích z palubky do kastlíku s ŘJ v motorovém prostoru. Tady to bude asi podobný.

Napsal: 17 úno 2009 16:01
od HamrDol
Aha to může bejt,jak jsem už psal někdo se v tom vrtal a je pravda že tam jsou hadičky nepřipojené tak je tam zkusim

Napsal: 17 úno 2009 16:53
od OC
HamrDol píše:A co ten malinkej ventilátor pod hodinama na palubce?Ten asi chladí ty hodiny NÉ? Aby se jim nehřály osičky a ručičky :idea: :lol:
:)

Ten je spřažený s teploměrem, a fouká na něj vzduch z kabiny, aby měl teploměr vůbec nějaké ponětí o tom, jak je uvnitř teplo/zima.

Napsal: 18 úno 2009 12:19
od HamrDol
Tak Tak žádné hadičky!Díky za info. A stím zapnutím ventilátorů to máš jak?Zapneš klíček a hned běží na min.otáčky? Nebo jdou uplně vypnout.Jinak musim hledat zase něco co tam někdo zprasil. :evil: Jo a nevíš náhodou jestli se prodává PR.a LE moter ventilátoru? Zaměnit jdou,ale je mi divný že se oba točej stejně.Pravej byl určitě měněnej našel jsem na chladiči klima kusy vrtule.Díky HamrDol