tak už jsem taky pacient - HURÁ!

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od krrtek » 09 úno 2009 22:00

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) krrtek dne 17 bře 2009 16:00, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 135
Registrován: 20 srp 2007 15:28
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Ivo » 09 úno 2009 22:05

Ten vypadá pěkně 8)
Gratuluji
D II - elektrárna na měchách
LR S III, 109 STW ex hasič

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od krrtek » 09 úno 2009 22:09

děkuju za gratulace, doufám, že brzo povrčí...

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3252
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od 1960SeriesII » 10 úno 2009 08:19

Truck cab je prostě paráda, co se dá dělat - moc pěkný kousek, ať s ním najezdíš spoustu vydařených kilometrů :!: 8)
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od krrtek » 10 úno 2009 19:32

tak mě napadá co se do toho leje za benzín???

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Allik » 10 úno 2009 20:15

normalni natural a doplnujes aditiva, aby si nekonil ventilovy sedla, obvykle to jezdi jak na 91 tak i 95, nekdy to chce malinko postelovat predstih
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od krrtek » 10 úno 2009 20:33

aditiva? a to maj u pumpy? jako že doplnim chybějící olovo?

a taky by mě zajímalo jaký se vám osvědčili svíčky, rád bych dal nový a teď jsou tam NGK B7ES, tak jestli tam mám dát stejný?

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 816
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od Martin T » 10 úno 2009 21:26

Vyhledávej pumpy, kde maj červený special 91, ten je s aditivy nahrazujícími olovo. Má ho například benzina.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#29 Příspěvek od Rover » 10 úno 2009 22:53

95 oktanů mu moc nechutná... i když s tímhle benzinem 95 natural jsem odjel celou Anglii..., pravda s kartonem benaditů (nebo jak se to jmenuje, ten bazmek místo olova...) Ideální je jak píše MartinT 91 červený od Benziny...
Country boy...

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#30 Příspěvek od krrtek » 10 úno 2009 23:15

ok díky, dodneška jsem benzinu moc nemusel, tak holt změna je život...

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od bobes » 10 úno 2009 23:21

Tenkrát to bejval nějaký tetraethyl olova. Dneska je to prý zaručeně ekologický čistý sirník molybdeničitý. Oba mají podobnou mazací schopnost, ale ten první mě lepší odolnost proti klepání motoru. Prostě se s ním dohnaly oktany. Nejsem až tak chytrý , ale dcerka dělá jakousi chemickou VŠ nebo co, tak jí dávám záludné otázky. Když už jí to financuju, tak ať to má nějaký praktický užitek. :D
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Allik » 10 úno 2009 23:30

myslim, ze ho maj tu 91 s aditivy i u kazdyho globusu, tu 95 to zere v pohode, ale musi na to bejt nastavenej predstih..., jinak to muze bublat obcas spatne
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od krrtek » 10 úno 2009 23:47

dík a co ty svíce?

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Allik » 10 úno 2009 23:52

vim, ze kluci ublovic si desne pochvalujou svicky od NGK, dobry sou i origos championky, ale sou hur k dostani, na teploty se nejlepe optat u nich nebo u krytena, ve 101 treba jezdime na Brisky a taky beha paradne...

jinak original cisla svicek sou:
ERR3799
UN12Y
GSP131
RN12YC - champion
RN11YC - champion
GSP4382
RTC3570

jeste doplneni, ty NGK svicky co tam mas, odpovidaji teplotnimu stupni 14, coz je pomerne studena svicka a originalni svicky doporuceny vyrobcem maji teplotni stupen 17, myslim, ze to je tak, ze cim mensi kompresni pomer a vetsi objem, tim se dava studenejsi svicka, takze radsi pockej na vyjadreni dalsich zucastnenych, protoze si myslim, ze je vice moznosti spravne a kazdy ma tu svoji favorizovanou
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#35 Příspěvek od krrtek » 11 úno 2009 23:38

tak jsem ho dnes pokoušel nahodit...
nalil jsem benzín, chladící kapalinu, dal nový svíčky, novou baterku
a co jsem zjistil:
děravá nádrž, prasklá hadice topení
jiskra jest, startér točí, zablafal ale nenaskočil...
z karburátoru nechutně vytéká benzín od osičky táhla sytiče,
bez svíček při protočení startérem z druhého válce přímo tryská benzín (ale jen z toho druhýho)...
uf uf projíždka jen tak nebude...
ale motůrek topení běhá pěkně!!!

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#36 Příspěvek od krrtek » 13 úno 2009 22:45

shanim někoho takovýho kdo rozumí lanďákům (toho ležícího 8) ...)
Obrázek
Naposledy upravil(a) krrtek dne 13 úno 2009 22:53, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#37 Příspěvek od krrtek » 13 úno 2009 22:48

a aby uměl i řídit...
Obrázek

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

#38 Příspěvek od brudr » 13 úno 2009 22:52

Tak to hodne stestíííí,kdyz najdes dve tak dej vedet :lol:

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#39 Příspěvek od krrtek » 10 bře 2009 20:28

nutně sháním redukci karburátoru, viz obr. písmeno G
Obrázek

kdyby někdo měl budu štasten a moc vděčen!!!

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Zanzibar » 10 bře 2009 20:44

Mám , ale nevím , jestli ji nebudu potřebovat do mojeho fešáka.
Domluvím se s Krytenem a dám vědět .
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Odpovědět