Stránka 2 z 4
Napsal: 09 úno 2009 22:00
od krrtek
Napsal: 09 úno 2009 22:05
od Ivo
Ten vypadá pěkně
Gratuluji
Napsal: 09 úno 2009 22:09
od krrtek
děkuju za gratulace, doufám, že brzo povrčí...
Napsal: 10 úno 2009 08:19
od 1960SeriesII
Truck cab je prostě paráda, co se dá dělat - moc pěkný kousek, ať s ním najezdíš spoustu vydařených kilometrů

Napsal: 10 úno 2009 19:32
od krrtek
tak mě napadá co se do toho leje za benzín???
Napsal: 10 úno 2009 20:15
od Allik
normalni natural a doplnujes aditiva, aby si nekonil ventilovy sedla, obvykle to jezdi jak na 91 tak i 95, nekdy to chce malinko postelovat predstih
Napsal: 10 úno 2009 20:33
od krrtek
aditiva? a to maj u pumpy? jako že doplnim chybějící olovo?
a taky by mě zajímalo jaký se vám osvědčili svíčky, rád bych dal nový a teď jsou tam NGK B7ES, tak jestli tam mám dát stejný?
Napsal: 10 úno 2009 21:26
od Martin T
Vyhledávej pumpy, kde maj červený special 91, ten je s aditivy nahrazujícími olovo. Má ho například benzina.
Napsal: 10 úno 2009 22:53
od Rover
95 oktanů mu moc nechutná... i když s tímhle benzinem 95 natural jsem odjel celou Anglii..., pravda s kartonem benaditů (nebo jak se to jmenuje, ten bazmek místo olova...) Ideální je jak píše MartinT 91 červený od Benziny...
Napsal: 10 úno 2009 23:15
od krrtek
ok díky, dodneška jsem benzinu moc nemusel, tak holt změna je život...
Napsal: 10 úno 2009 23:21
od bobes
Tenkrát to bejval nějaký tetraethyl olova. Dneska je to prý zaručeně ekologický čistý sirník molybdeničitý. Oba mají podobnou mazací schopnost, ale ten první mě lepší odolnost proti klepání motoru. Prostě se s ním dohnaly oktany. Nejsem až tak chytrý , ale dcerka dělá jakousi chemickou VŠ nebo co, tak jí dávám záludné otázky. Když už jí to financuju, tak ať to má nějaký praktický užitek.

Napsal: 10 úno 2009 23:30
od Allik
myslim, ze ho maj tu 91 s aditivy i u kazdyho globusu, tu 95 to zere v pohode, ale musi na to bejt nastavenej predstih..., jinak to muze bublat obcas spatne
Napsal: 10 úno 2009 23:47
od krrtek
dík a co ty svíce?
Napsal: 10 úno 2009 23:52
od Allik
vim, ze kluci ublovic si desne pochvalujou svicky od NGK, dobry sou i origos championky, ale sou hur k dostani, na teploty se nejlepe optat u nich nebo u krytena, ve 101 treba jezdime na Brisky a taky beha paradne...
jinak original cisla svicek sou:
ERR3799
UN12Y
GSP131
RN12YC - champion
RN11YC - champion
GSP4382
RTC3570
jeste doplneni, ty NGK svicky co tam mas, odpovidaji teplotnimu stupni 14, coz je pomerne studena svicka a originalni svicky doporuceny vyrobcem maji teplotni stupen 17, myslim, ze to je tak, ze cim mensi kompresni pomer a vetsi objem, tim se dava studenejsi svicka, takze radsi pockej na vyjadreni dalsich zucastnenych, protoze si myslim, ze je vice moznosti spravne a kazdy ma tu svoji favorizovanou
Napsal: 11 úno 2009 23:38
od krrtek
tak jsem ho dnes pokoušel nahodit...
nalil jsem benzín, chladící kapalinu, dal nový svíčky, novou baterku
a co jsem zjistil:
děravá nádrž, prasklá hadice topení
jiskra jest, startér točí, zablafal ale nenaskočil...
z karburátoru nechutně vytéká benzín od osičky táhla sytiče,
bez svíček při protočení startérem z druhého válce přímo tryská benzín (ale jen z toho druhýho)...
uf uf projíždka jen tak nebude...
ale motůrek topení běhá pěkně!!!
Napsal: 13 úno 2009 22:45
od krrtek
shanim někoho takovýho kdo rozumí lanďákům (toho ležícího

...)

Napsal: 13 úno 2009 22:48
od krrtek
a aby uměl i řídit...

Napsal: 13 úno 2009 22:52
od brudr
Tak to hodne stestíííí,kdyz najdes dve tak dej vedet

Napsal: 10 bře 2009 20:28
od krrtek
nutně sháním redukci karburátoru, viz obr. písmeno G
kdyby někdo měl budu štasten a moc vděčen!!!
Napsal: 10 bře 2009 20:44
od Zanzibar
Mám , ale nevím , jestli ji nebudu potřebovat do mojeho fešáka.
Domluvím se s Krytenem a dám vědět .