Stránka 2 z 4

Napsal: 26 úno 2009 19:23
od Keram
Libor.S píše:když budeš měnit píchlou gumu ,tak auto se nějak zablokovat taky musí. :wink:
Přimo v kufru jsou na to ty dvě skládací zarážky za kola :idea:

Napsal: 26 úno 2009 19:45
od Libor.S
No tak to je hustý..já nemám D 3 ale D1..hm..tak oni angl.ing..dávaj do auta dvě zarážky ,aby si nenašel auto pod kopcem...dobrý... :lol: Takže s tímto případem asi počítaj...

Napsal: 26 úno 2009 20:04
od RudaK
Libor.S píše:No tak to je hustý..já nemám D 3 ale D1..hm..tak oni angl.ing..dávaj do auta dvě zarážky ,aby si nenašel auto pod kopcem...dobrý... :lol: Takže s tímto případem asi počítaj...


Na tydle zakládací klíny bych nevsadil ani zlámanou grešli. Mám je v kufru,ale sem je eště nikdy nepoužil.Raději bych dal pod kolo kameň. :wink:

Napsal: 26 úno 2009 20:06
od Libor.S
Já je nikdy neviděl.....ale vlastně taky jeden bych měl mít v autě...,ale vyhodil sem ho..zbytečnosti nevozim.. :shock:

Napsal: 26 úno 2009 20:09
od RudaK
Je to jen ohlý plech myslím 1 - 1,5 mm silný.

Napsal: 26 úno 2009 20:21
od Libor.S
Ty máš na tý D1 asi taky zvedanej podvozek vid...a dával si tam exentrický silembloky do předních ramen?..Já že mi to trochu plave od tý doby..a hlavně se hůř vrací volant po vyjetí ze zatáčky..je to záklonem čepu..kterej se změnil...,teda nejspíš....chystam se je tam dát jen co je seženu

Napsal: 26 úno 2009 21:01
od Land Jirka
S Rudem to teďka řešíme a asi převrtáme koule. :wink:

Napsal: 26 úno 2009 22:10
od erik
Tak ted mi je jasne, ze jsem mel stat minimalne na brzde, kdyz ten mechanik zacal zvedat auto. Kliny by rozhodne nepomohly...plechy fakt 1mm , ktere lezi na betonu? Tech 2.5tuny by to prejelo... Ja bezne necham, treba na chalupe, auto ve svahu 45° a du se podivat , jak pojedu. No, jestli existuje variant, ze jedno predni kolo zacne klouzat a ono se to odbrzdi? Tak s Bohom...

Napsal: 26 úno 2009 22:36
od Libor.S
Jirka -land....můžeš mi popsat jak budeš převrtávat ty koule?A proč to vlastně budeš dělat?exentricky silentblokyx nepomohly?je to málo?

Napsal: 27 úno 2009 06:52
od Land Jirka
Libor.S píše:Jirka -land....můžeš mi popsat jak budeš převrtávat ty koule?A proč to vlastně budeš dělat?exentricky silentblokyx nepomohly?je to málo?
Koule se budou převrtávat u odborníka (strojař) na mašině.
Důvod: Ruda to má moc zvedlé a když tam dáš excentry, nebo jiná speciální ramena nemusel by to už pobrat kardan (byl by moz zlomenej).
Musel by se tam dát asi dvojkříž.

Napsal: 27 úno 2009 06:55
od RudaK
Libor.S píše:Jirka -land....můžeš mi popsat jak budeš převrtávat ty koule?A proč to vlastně budeš dělat?exentricky silentblokyx nepomohly?je to málo?


Je to další varianta.
1. varianta - exentrické silendbloky
2. varianta - korekční ramena ( 2" nebo 4" )
3. varianta - koupit koule s jinýma dírama
4. varianta - převrtat díry na kouli
5. varianta - doktor Chocholoušek..... :D


Psal o tom Ivan ( dal foto o tom jak to dělají druzí ),když popisoval jeho úpravy D 90.Zkusíme a uvidíme.Já Disco 1 nemám na běžné ježdění a zvedlé je to dost. :wink: ( cca 4" )

Napsal: 27 úno 2009 12:14
od PavelU
erik píše:Tak ted mi je jasne, ze jsem mel stat minimalne na brzde, kdyz ten mechanik zacal zvedat auto. Kliny by rozhodne nepomohly...plechy fakt 1mm , ktere lezi na betonu? Tech 2.5tuny by to prejelo... Ja bezne necham, treba na chalupe, auto ve svahu 45° a du se podivat , jak pojedu. No, jestli existuje variant, ze jedno predni kolo zacne klouzat a ono se to odbrzdi? Tak s Bohom...
Eriku teď jsi mě vyděsil, sice mám DII, ale taky automat a taky nechávám auto stát ve svahu a jdu za zatáčku kontrolovat závěje a přitom se spoléhám na polohu "P" na řadičce protože mi přestala fungovat ručka ... :roll:

No nic půjdu otestovat jestli se auto pohne, když odlehčím kolo. Nebo raději opravím tu ručku, naštěstí je mechanická.

Napsal: 27 úno 2009 13:12
od erik
PavelU píše:
erik píše:Tak ted mi je jasne, ze jsem mel stat minimalne na brzde, kdyz ten mechanik zacal zvedat auto. Kliny by rozhodne nepomohly...plechy fakt 1mm , ktere lezi na betonu? Tech 2.5tuny by to prejelo... Ja bezne necham, treba na chalupe, auto ve svahu 45° a du se podivat , jak pojedu. No, jestli existuje variant, ze jedno predni kolo zacne klouzat a ono se to odbrzdi? Tak s Bohom...
Eriku teď jsi mě vyděsil, sice mám DII, ale taky automat a taky nechávám auto stát ve svahu a jdu za zatáčku kontrolovat závěje a přitom se spoléhám na polohu "P" na řadičce protože mi přestala fungovat ručka ... :roll:

No nic půjdu otestovat jestli se auto pohne, když odlehčím kolo. Nebo raději opravím tu ručku, naštěstí je mechanická.
Vydesil? :D
To asi jo. Kdyz si to promitam, jak kolem mne to auto proletelo...Chudak pneuservista ma pobourany barak... vzal 5 euro za vymenu kola a dalsi 3 hodky se 2ma zamestnanci rovnal panty...
a kdo by to rek, ze kdyz je ovladaci paka v parkovaci poloze, tak to auto nebrzdi vsemi koly. Ze? Nezda se to divne?

Napsal: 27 úno 2009 13:33
od PavelU
No spíš tím, že automat s pákou v poloze P se sám vydá na průzkum ...

Napsal: 27 úno 2009 13:42
od PavelU
erik píše: jak kolem mne to auto proletelo...
Tak to si umím živě představit, co si neumím představit, jaká by byla moje reakce :o :shock: :?:

Napsal: 01 bře 2009 20:28
od papavel.k
...tak jsem zde, jak jsem slíbil...konec napínání...jsem rád, že toto téma rozpoutalo debatu a přineslo sdělení zkušeností..nechť jsou využívány hojně a pomohou před problémy... :)
LIBOR.S...díky za nabídku pokud jsi v okolí rád se zajedu podívat (pokud máš diagnostiku DIII bude to asi hodně brzo :D )...
ELIOT...sice nepsal, ale tam zajedu asi zítra...moc děkuji za zjištění závady, za věnování času ....a už si konečně tu diagnostiku pořiď :wink: jezdit přes 120km tam je trochu z ruky ...já vím vše postupně... :wink:
RUDA.K....čudlik poslouchá už nebrzdím a NEBUDU...raději prašule dám do spodku než za novou parkovačku (až opět našetřím:cry:)....
ERIK...taky dobrý...2,5tuny nezastavíš..to tvrdím pořád...pokud tvá škoda byla minimální, tak je vše v pohodě :) ....zajímavý úkaz, leč mám pocit ne nevysvětlitelný... :roll:..pokud i takto funguje "parkovací automaticky odblokovávací brzda" u mého manuálu, tak děkuju hatatitlovi, že jsem v kopci nemusel vyměňovat kolo :roll: ...

Napsal: 01 bře 2009 21:20
od papavel.k
...tak a teď k tomu mému problému...
1. v JIhlavě vyměnily kotouče (bubny parkovačky jsou součástí zadku), seřídili, opravili nahlášenou závadu (P) zkalibrováním...
2. třetí den po opravě jsem navštívil ELIOTA a protože z dřívějších zkušeností s ručkama na předešlých vozítkách jsem vždy kontroloval stav bubnů, nezdálo se mi seřízení (barva na bubnech byla pryč, ale bubny jsem horké nikdy nepřistihl, tajnosagentosukrytos))...poradil - odbrzdi a strč do toho - pokud se pohne nebrzdí, pokud by drhly nepohneš s tím...odbrzdil pohlo se tam i zpět ani nevrzly...tak mne to uklidnilo...opakoval jsem ještě párkrát až mne lenivci to přestalo bavit...
3. ani ne měsíc - rána - neoblíbený zvuk - kouzelná hůlčička - hlášení parkovačka mimo provoz...
4. návštěva u ELIOTA..........doporučení k zjištění závady v JIhlavě (ne z důvodu, že by eliot nechtěl, opak je pravdou!!!, ale vypadalo to na zásadní reklamaci)...díky moc, věděl jsem a bylo to k dobru věci...eliot ví o co jde...
5. Jihlava poprvé - zjištění absence obložení čelistí na levé zadní+zničený buben (nový), pravá zadní načaté obložení, buben tak nějak v pohodě - výměna paken, seřízení, zkalibrování - třetí použití parkovací brzdy ještě na zdviži - tři kolem běhali a snažili se uvolnit (opak ERIKova případu...) - po hodině poslední možnost - rozbrus a lanko = 3vteřiny - resumé = modul v prdeli....
6. po týdnu modul připraven - 3 hodiny práce, seřízení atd...
V Jihlavě se chovali velice korektně, snažili se pomoci...co se týkalo reklamace vyřídili jsme vše 1:1, a k oboustranné spokojenosti...těžko dokazovat, že všeho je vinen modul, nebo opomenutí pracovníka (opravdu se věnovali)...
...a konec pohádky?...dnes je 4tý den po opravě a parkovačka začala skřípat až se lidi otáčejí...ač jsem začudlikoval jenom párkrát, kdy jsem se učil ji vyřadit z provozu při vytažení klíčku..........co nejdříve jedu na nejbližší zdviž, nebo doufám, že se usadí....ale mám obavy, že pakny se nevracejí jak mají a celého problému bude konec, pokud jsou uvnitř unavené pružinky, či jiná pitomost...nové obložení, nové bubny mají na lecos nárok...tak jsem zvědafffff....ale toto????...
ps. modul mám v krabici v kufru a bude pitva!!!!...kde soudrzi vývojáři udělali chybu...pro informaci, nejsem zdaleka jediný kdo měnil v JH modul (týká se i RR!!!!)...
Takže hodně štěstí pro všechny :)

Napsal: 01 bře 2009 21:42
od Stavros
diagnoza je jasna a kazdy je s tim srozumen: LR

Napsal: 01 bře 2009 21:56
od papavel.k
LR jako kazde jine kolo...akorat s tim rozdílem, že na LR nedám dopustit...všechny kola vyvíjí a krafe určitě nejchytřejší člověk na světě (jenom neví, že má taky určitou kapacitu mozku, nebo nechce vědět..)...a bohužel do hodně krafou prachy - daň za stále "civilízovanější" svět...
...si nevybereš STAVROS...

Napsal: 01 bře 2009 22:12
od Stavros
je to tak, bohuzel D3 je natolik vyborne auto, ze ja bych ji ty drobnosti klidne odpustil. Ty jeji celkovy kvality jsou totiz neopomenutelny.