Jirka píše:Po osmi letech rustiny a peti nemciny
Nojo, ale zkrátka máš anglické auto. Mohl sis koupit Nivu nebo Gelenďáka; k těm by informace byly v ruštině/němčině
MartinMM píše: s jara ty mechy vymenim , ta cena je slusna v AMt chteli za jeden normalni mech 9000 bez dph , To ze kdyz RR sedne na bricho ze se mechy jeste dofoknou jsem nevedel
- souhlas, já je časem koupím také, ale teď halt mám důležitější věci a zdroje peněz nejsou bezedné

- cena je skutečně slušná, avšak není obecně příliš rozumné vycházet z cen AMT. Paměť-li mne nešálí, stojí měch v Anglii kolem 100 liber
- bez manuálu to musí být docela divočina

, takové věci jako "jak nastavit automatické sklápění zrcátek" nebo "jak synchronizovat klíčenku či třeba jen okna po odpojení baterie" nebo, jsme-li již u měchů, "jak aktivovat režim 'crawl'" asi musejí dát dost práce zjistit prostým experimentováním
BTW, takhle z hlavy mne napadají tyto poměrně podstatné informace, jež bez manuálu možná nevíš, a jež se mohou občas hodit:
- při výměně kola je
vždy nutné použít blok na druhé straně (protože Range nemá parkovací brzdu na kolech ale na rozvodu, takže jinak kliďánko sjede s heveru);
- také je více než doporučeníhodné nechat přitom otevřené některé dveře (jinak by se v průběhu heverování mohla ECU rozhodnout měnit světlou výšku);
- přední gumy se foukají na 1.9 (28 psi), zadní na 2.6 (38 psi, možná je to pro někoho, samozřejmé, ale mne ten nepoměr hodně překvapil);
- netahat auto bez přepnutí redukčky na neutrál (to se dělá tak, že to vypneš, dáš do posice #11 pod sedadlem pojistku 5A či víc, zapneš).
No, určitě jsem zapomněl na spoustu ještě mnohem důležitějších věcí, míši to z hlavy a mám chvat
