Stránka 2 z 3
Re: Názory RR L322
Napsal: 02 říj 2009 16:17
od mikihran
Tak jestli to mýníš vážně s RR tak pár faktů,co bude stát sarvis!Upřednostni benzín od r.06/2005 v každén servise ti řeknou oba diferáky repas 2x80tis,celkem brzy,po 1oo tis.km lambda plus kat dalších 100tis.Kč.DO 2005 výrobní závady,pak měnili výrobce.Vzít jedině benzín,dá se jezdit s lehoučkou nohou za 13,5l,několikrát přeměřeno.Pokud je sleduješ tak se momentálně prodávaj dvě 05 v ČR kolem 500 bez DPH.Nevím odkud jseš,ale pokud nejsi do 100km od Pešlíka,tak tě servisy sežerou.
Re: Názory RR L322
Napsal: 02 říj 2009 20:28
od Neklan
Land Rover je všeobecně vnímána jako značka poruchových aut ať se nám to líbí nebo ne. Proto jsme nadšenci do green oval, abychom to těm našim autům odpouštěli. Pokud máš Merline spolehlivou D3, tak ti gratuluji, ta moje byla v začátcích poruchová dost. Vyjezdila se až když jsem ji přestal používat v terénu. Jako kupec bych vždycky bral v terénu neježděné nebo málo ježděné auto i kdyby to byl Def, to dá přece rozum. A RR L322 je většina v terénu nejetých, tak proč by si Mopadži měl kupovat v terénu jeté auto. Nemám nic proti elektrárnám, sám jsem ve finále byl docela spokojeným uživatelem D3 - kolik funkcí dohromady to auto dokáže skloubit, je fakt úžasné, nicméně navzdory excelentním schopnostem v terénu, si myslím, že na podobné hrátky je trochu poddimenzovaná a dost věcí pak odchází.
Re: Názory RR L322
Napsal: 02 říj 2009 21:47
od merlin
nevím jestli jsem v tom sám (elektrárny ozvěte se

),
ale ještě jsem neměl závadu. (klepu na zuby...)
Samozřejmě, ruplej homokineťák když jsem tahal, ohnutý nášlapy, který jsem nakonec sundal a oprava čelního skla a laku, když jsem dostal dubovou větví. To ale neberu jako závady auta,
to je moje blbost a neschopnost.
(ale asi to není tak zlý, neboť jsem vše projel, nebyl tahanej ... naopak už několikrát jsem pomáhal i Tuaregům, čekal až zresetujou vyvěšený kola ...)
Re: Názory RR L322
Napsal: 23 srp 2010 23:10
od merlin
tak cca po roce navazuji na toto téma. Moje D3 šla do světa, ale vzpomínám na ni jenom v dobrém. Hubený výdělky a dluhy mě na pár měsíců postavily do role čumila. Pořád jsem pokukoval po L322. A teď je doma!!! L322 4,4i V8. Bohužel není nová, ale už teď je to "můj rendžík" Můžu tedy postupně sdělovat mé zkušenosti. Pravda první posaz ve mě vyvolal vzpomínky 15 let zpět na BMW7 4.0i v úpravě Hammann. LCD panel, ovládání TV navigace, čudlíky, zvuk, převodovka a hlavně nedostižný sedadla na dlouhý cesty jsou BMW. Dokonce při prvním posazu jsem mimoděk automaticky nastavil mojí polohu na půjčený klíček. Čekal jsem to posunutý na nový level, ale i tak je to zapasovaný docela dobře do ikony LR.
Zatím poslouchám a hledám co je potřeba.
Je-li tu někdo s L322, rád se připojím s novou zkušeností. Jo a mám tam BRC a nevím co mi to počítač vlastně ukazuje za spotřebu, jestli BA a nebo LPG, ale čísla jsou to vcelku neuvěřitelná.
Re: Názory RR L322
Napsal: 11 zář 2010 20:39
od Hanz RR VOGUE
Mám L322 TDV6 Vogue - najdete me zde:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=11468" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak pro merlina: kamarád má taky L322 4,4V8 LPG, průběžně servisuje co je potřeba a vždycky když jej potkám RR, tak má spokojený výraz... No posuď sám na tomto videu, který jsem natočil za jednoho offroudovýho svítání:
http://www.youtube.com/watch?v=MUgM3QdZ77g
L322 nás baví
Re: Názory RR L322
Napsal: 11 zář 2010 21:00
od PavelU
Re: Názory RR L322
Napsal: 11 zář 2010 22:10
od yorkin
Re: Názory RR L322
Napsal: 11 zář 2010 22:17
od Acon
sorry, ale to je prasa za volantom. Chudák majiteľ tej zrasovanej lúky. A ak aj nie je súkromná, tak vodičov vzťah k prírode dúfam nemajú všetci majitelia zeleného oválu. Odhliadnuc od faktu, že ten človek to z volantom veľmi nevie. Aspoň to teda nevyzeralo, že to auto ide tam, kde chce vodič.
takže

Re: Názory RR L322
Napsal: 11 zář 2010 22:18
od yorkin
Jo, teprve teď mi došlo, ono to

asi bylo na video, ne na L322, tak to

, to máš, Pavle (a Acone) pravdu! I když je to třeba jeho louka...
Re: Názory RR L322
Napsal: 11 zář 2010 22:45
od Acon
yorkin píše:Jo, teprve teď mi došlo, ono to

asi bylo na video, ne na L322, tak to

, to máš, Pavle (a Acone) pravdu! I když je to třeba jeho louka...
No stále sa tak choval k autu. Ani si nezaslúži, aby bolo spolahlivé.
Re: Názory RR L322
Napsal: 23 úno 2012 22:22
od MOPADŽI
Tak to trochu ozivme

L322 Tdv8 je doma ! Dlouho jsem vnitrne bojoval s DIII, ale tohle je skutecne jina liga
Jizda v tomto aute, se neda ani popsat, je to proste takove "pluti". Nastupovani a vystupovani pro me starnouci a sesroubovane kosti, je naprosto dokonale.
Vykon je opravdu dostatecny, spotreba 13-14,5 pri smisenem provozu a 2000km co jsem s tim zatim najel.
Displeje ukazuji jak maji, vsechno funguje jak ma, takze uvidime.
Budu tedy rad, kdyz si s Merlinem, Libundou a ostatnimi, budeme vymenovat zkusenosti, jak o pouzivani auta, tak o servisu.
Re: Názory RR L322
Napsal: 23 úno 2012 22:28
od merlin
Mopadži, gratuluju k rozhodnutí. Ať ti dělá jen radost, je to úžasný auto...
Ještě nějaký foto
Re: Názory RR L322
Napsal: 23 úno 2012 22:58
od MOPADŽI
Dikas

foto dam, az to trochu vykuryruji. Ted jak u nas taje, je na silnicich takova spina

Vcera jsem byl v tej Praze a fakt jsem mel nejspinavejsi auto.
U tohohle auta me to nejak vadi

Re: Názory RR L322
Napsal: 01 bře 2012 23:03
od MOPADŽI
A uz si budeme vymenovat zkusenosti i s Meskym

L322 nam pekne pribyva

Re: Názory RR L322
Napsal: 02 bře 2012 13:55
od Mešky
Já ho mám jako studijní materiál, nemůžeš přece rozebírat auto zákazníkovi a učit se na něm, je třeba se to naučit na vlastním a na zákazníkovo se vrhnout už jako znalý věci.

Re: Názory RR L322
Napsal: 05 bře 2012 22:35
od MOPADŽI
Spravny postup

Takze cekej telefony s dotazy, az neco nekde zasviti atd.

Re: Názory RR L322
Napsal: 06 bře 2012 05:46
od MadTom
To je sice chválihodnej postup, ale úplně špatnej. Klidně se můžeš učit na cizím autě, ale majitel auta se to nesmí dozvědět.

Takže mlžit a protahovat a podobně. Přece nebudeš dávat konkurenci výhodu tím, že si stejné auto nejdřív koupíš a budou ti v tom ležet peníze.

To by jsi se choval jako zodpovědný řemeslník a to se dneska přece nenosí.

Re: Názory RR L322
Napsal: 06 bře 2012 13:46
od MOPADŽI
MadTom píše:To je sice chválihodnej postup, ale úplně špatnej. Klidně se můžeš učit na cizím autě, ale majitel auta se to nesmí dozvědět.

Takže mlžit a protahovat a podobně. Přece nebudeš dávat konkurenci výhodu tím, že si stejné auto nejdřív koupíš a budou ti v tom ležet peníze.

To by jsi se choval jako zodpovědný řemeslník a to se dneska přece nenosí.

" Klidně se můžeš učit na cizím autě, ale majitel auta se to nesmí dozvědět ".
Škoda, že takto se chová většina servismenů i značkových servisů napříč všemi značkami

Re: Názory RR L322
Napsal: 10 bře 2012 22:17
od eliott
Mešky píše:Já ho mám jako studijní materiál, nemůžeš přece rozebírat auto zákazníkovi a učit se na něm, je třeba se to naučit na vlastním a na zákazníkovo se vrhnout už jako znalý věci.

Mám to stejně, a po dnešku budu studovat ABS, posledních pár dní při rozjezdu bezdůvodně přibržďovalo TC, dnes se rosvítili 3 amigos

Re: Názory RR L322
Napsal: 13 bře 2012 07:29
od Kokesek
Zkresluje signal z nektereho kola. osciloskop a posledovat vsechny kola. Na dignoze se tohle neulozi jako chyba, protoze nedojde k uplnemu vypadku.