Stránka 2 z 3
Napsal: 26 dub 2007 23:46
od VOGUE
CHLAPY CHLAPY CHLAPY, RANGE ROVER SE KUPUJE SRDCEM RANGE ROVER SE TANKUJE SRDCEM, A TEN KDO HO TANKUJE PENĚŽENKOU MOC DOBŘE VÍ ŽE RENČ JE EKONOMICKEJ NESMYSL, TAKŽE RANGE ROVER MUSÍ BÝT SRDCOVÁ ZÁLEŽITOST. VŠECHNY DIESEL AGREGATY CO KDY LANDROVER NAMONTOVAL DO RENČE AT UŽ TO TDS ČÍ TD6 JSOU Z NOUZE CNOST. JINAK DOBRÉ MOTORY ALE V JEJICH DOBU A NÉ KONCEPČNĚ STARÝ A JEŠTĚ K TOMU VE 2 A 1/2 TUNOVÉM RENČI. SPÍŠ SE PTEJTE PROČ MINULÝ MAJITEL BMW MONTOVAL TD6 KDYŽ KLIDNĚ MOHL POUŽÍT TU JEJICH 3.9 V8 /JAKO DÁVAL DO SEDMIČKY 740D/ ALE ON SI PŘECE NEBUDE DĚLAT KONKURENCI, ASI UŽ V TÉ DOBĚ MYSLEL NA ZADNÍ KOLEČKA. A DNES TDV8??? SMUTNÉ NA TOM JE ŽE AT VŽ MB 400CDI I TEN DIESEL OD BMW JSOU PŘED A TO MĚ ŠTVE, ANO TDV8 SI MAŽE OPRAVDU PĚKNĚ ALE NESMÍTE POTKAT ANI GÉČKO 400CDI ANI X5 A STAČÍ ABY MĚLA TEN ŠESTIVÁLEC. RANČE JE RENČ A JESTLI MU FORD PONECHÁ TU JEHO IMAGE KTEROU SI RANGE NESE TU DLOUHOU DOBU JÁ BUDU SPOKOJENEJ. A KLIDNĚ AT SI TO TADY TY JAPONCI CELÉ POHLTĚJ. JO A AŽ BUDETE CHTÍT SLYŠET OPRAVDU INGENIEERING BY JAPAN DOPORUČUJI SVEZENÍ HONDA AKORD 2.2 CTDI, NEBO NOVOU RAVKU D4D A VUBEC NEMLUVIM O LEXUS IS220D. MOJE RADA??? VUBEC DO TOHO NESEDAT!!!! TA JEJICH 14HODINOVÁ PRACOVNÍ DOBA A TEN JEJICH ZÁPAL JE OPRAVDU HROZIVÝ, PŘED 30LETY NETUŠEJ CO JE AUTO A DNES TRUMFNOU GM, PTEJME SE CO BUDE ZA 10LET, TA EVROPA MÁ OPRAVDOVÝ STRACH A NÉ ŽE NÉ! PROTOŽE TEN STRACH JE VÁŽNNĚ NA MÍSTĚ!!!! JO A JEŠTĚ ZKUSTE TEN HYBRID PRIUS TO BYLO I NA MĚ UŽ MOC!!! AUTO KTERÉMU SE DÍVÁTE DO MOTORU A PŘITOM JEDINÉ CO SLYŠÍTE JE JEN VRZNUTÍ KOLEČKA U KOČÁRKU KOLEMJDOUCÍ MAMINY. CHCETE SE ROVNAT?? JISTĚ ŽE TO JDE, ALE U VAŠEHO AUTA MUSÍTE VYNDAT KLÍČEK ZE SPÍNACÍ SKŘÍNKY. A JEŠTĚ PŘÍKLAD??? 4.6HSE VERSUS PRIUS 1.7VVTI PO STO METRECH JSEM SLEDOVAL UŽ POUZE JEHO SPZ A TO ŠOKUJÍCÍ?? PÁNOVÉ A UŽ TOMU JE DVA ROKY ZPĚT!!! A SPOTŘEBA? RENČ 18LITRU PETROL, PRIUS 3.7LITRU PETROL! TAŽE ZNOVU OPAKUJI RANGE ROVER JE SRDCE JINAK HO ANI KOUPIT NELZE!!!! KDYŽ VEMU 3.7LITRU JAKO 4LITRY TAK 4KRÁT 4 JE 16 ALE NIKOLI 18 NEBO 20 NEBO 22, JO JO TA JAPAN TECHNIKA NÁS VŠECHNY ZNIČÍ NA TO PAMATUJTE, ALE JEN TAK SE NEDÁME!!!!!!!!!!!!
Napsal: 27 dub 2007 06:20
od karel
VOGUE píše:CHLAPY CHLAPY CHLAPY, RANGE ROVER SE KUPUJE SRDCEM RANGE ROVER SE TANKUJE SRDCEM, A TEN KDO HO TANKUJE PENĚŽENKOU MOC DOBŘE VÍ ŽE RENČ JE EKONOMICKEJ NESMYSL,
Mluvíš mi z duše, ikdyž chci mluvit o Discoveře,kdybych ji nemiloval, nikdy bych si ji nekoupil ani jako TDI.Protože láska k autu narůstala, koupil jsem si k ní ještě V8 3,9 l.První tankování by "normálního člověka"(majitele břichoplazu) určitě zdeptalo, já to beru jako zvýšenou sazbu DPH za pocit, že konečně mám vůz, který stojí za to mít!
Napsal: 27 dub 2007 09:21
od discover
Mate pravdu, dneska bych taky Disco nemenil. Mozna, bych za cas sel do jednodussiho Defendra. Peknyho dedka a udelat si ho.
K tomu prispevku: pamatuju z minula, ze vzdy kdyz se v casopisech nebo biaku mihl snimek ci clanek z automobilky v Japonsku, tak to bylo jakoby od jinud, nadcasovy. A ten trend si drzi. Kluci sikmooci, museji rano driv vstavat a vo tom to je

Napsal: 22 úno 2008 22:00
od OC
Tak tohle jsem tedy v Rangiem ještě neviděl

-- poctivá 4.6, žádný diesel!

Napsal: 22 úno 2008 22:15
od KAKTUS
na volnobeh...
Napsal: 23 úno 2008 01:22
od motohanz
a z kopce....
Napsal: 23 úno 2008 01:57
od OC
... a s větrem v zádech, samozřejmě. Nicméně je to hodně neobvyklé numero, na to nejsem prostě zvyklý, tak mi to stálo za to vyfotit

Napsal: 23 úno 2008 10:45
od motohanz
jasny.....ale je to prostre dobrej pocit z toho jak je to sporivy auto....

Napsal: 23 úno 2008 12:01
od Ycy
motohanz píše:jasny.....ale je to prostre dobrej pocit z toho jak je to sporivy auto....

moje řeč

... taky jsem takovou hodnotu už viděl, dokonce 8,2 ale ta by se nestihla ani vyfotit ...
Napsal: 23 úno 2008 20:57
od RB
OC píše:Tak tohle jsem tedy v Rangiem ještě neviděl

-- poctivá 4.6, žádný diesel!

ToTo numero sleduji taky,ale v létě u mého 2,5td.Na letních kolech jdu pod 9l.Sice jezdím prům 80km ale u nás na šumavě v kopcích.
Napsal: 26 úno 2008 17:32
od alap
Tak jsem si stále stěžoval, že mi můj čtyřlitr v P38 žere 23 litrů (teda dle palubního počítače) a dnes jsem si zapůjčil od fotříka jeho čtyři-šestku a po chvilce jezdění (asi 40 km) se mi povedlo bez jakýchkoliv problémů dosáhnout spotřeby 25,2 teda dle palubního počítače. Takže problém u mě bude asi v tom mezikusu mezi volantem a pedály. Ale jinak ti fotr jezdí hezky

Napsal: 26 úno 2008 20:00
od George
Tak nevím,
mám tu proklínanou 2,5 DSE,ale na spotřebu si už fakt stěžovat nemůžu.Po seřízení motoru jsem se dostal při cestě z Prahy za Liberec na spotřebu 7,5l/100km.Jel jsem do 110km/h a po dojezdu jezdím ve městě a okolí a jsem na 8,3l.a nemyslím,že by to auto bylo líné.Předjíždím často a rád a občas dostanu i nějakou tu Octávii.Jasně není to žádné dělo,ale Alap mi to chválil jak jsem mu ujížděl ze zatáček.Navíc je to vždy věc názoru a založení každého z nás,jinak by přeci stačilo vyrábět jediný typ auta pro všechny a to by byla nuda.A o čem bychom tu vedli diskuse?
George
Napsal: 26 úno 2008 21:11
od alap
George píše:Tak nevím,
mám tu proklínanou 2,5 DSE,ale na spotřebu si už fakt stěžovat nemůžu.Po seřízení motoru jsem se dostal při cestě z Prahy za Liberec na spotřebu 7,5l/100km.Jel jsem do 110km/h a po dojezdu jezdím ve městě a okolí a jsem na 8,3l.a nemyslím,že by to auto bylo líné.Předjíždím často a rád a občas dostanu i nějakou tu Octávii.Jasně není to žádné dělo,ale Alap mi to chválil jak jsem mu ujížděl ze zatáček.Navíc je to vždy věc názoru a založení každého z nás,jinak by přeci stačilo vyrábět jediný typ auta pro všechny a to by byla nuda.A o čem bychom tu vedli diskuse?
George
Ale samozřejmě, že ten diesel má něco do sebe, ale ty máš ještě manuál. A tohle je fakt jízda na malý kousky po Liberci, jinak na dálku se taky dostanu o dost níž. V sobotu jedu do Českých Budějovic pro hagusy s rakví, tak uvidím co mi to bude papkat. Třeba pak se konečně rozhodneš, že nafta patří do kamen.

Napsal: 27 úno 2008 17:57
od George
No jo,
já už to mám na pohodu,předtím jsem měl několik Audin a všechny byly na benzín a tudíž i patřičně rychlé.Ale s tímhle se tak nějak víc ztotožňuju,tak,že mi to ani nevadí že je to pomalejší.To víš my starší pánové už víme svý.
George
Napsal: 27 úno 2008 18:02
od OC
(Ono snad ani nejde o agilitu, ale ty saze.....

)
Napsal: 27 úno 2008 18:16
od George
No vždyť to říkám,o čem bychom diskutovali.Kouří no,co dodat?Taky vydechujeme zplodiny a co ,budeme se střílet?A tvé heslo ,,nafta patří do kamen"-to je podstatně nedokonalejší spalování než v autě,tak to snad opravdu radši to auto.Navíc je to zbytečné štengrování.
Goerge
Napsal: 27 úno 2008 18:31
od alap
Už jsem si taky užil dost rychlých aut. Je pravda, že co mám RR tak jsem se hodně zpomalil. Co se týká nafty nebo benzínu hádejte se jak chcete. Já jezdím na plyn a jsem spokojený.
Napsal: 27 úno 2008 18:43
od George
No vidíš,a je to vyřešený třetí se směje

Napsal: 27 úno 2008 18:45
od OC
George píše:Navíc je to zbytečné štengrování.
No.... zbytečné, nezbytečné. Já osobně považuji ty saze za dost špatné, a tak chci, aby se nad tím každý nafťák zamyslel, zda mu to stojí za to -- protože mnoho lidí vidí jen "diesel je levný", ale ten schweinerei v úvahu neberou.
Proto to připomínám. Pokud se zamyslíš a dojdeš k názoru že Ti to za to stojí, je to už Tvá věc a není co řešit (akorát snad když pojedeme v koloně, budu se snažit nejet zrovna za Tebou

)
A jen pro úplnost, ono to sem až tak moc ani nepatří -- u teréňáků mi ten diesel zdaleka nevadí tolik, jako u osobáků; prostě proto, že terénních aut je mnohem méně, a ta trocha sazí, jež z nich jdou, se v lese dokáže rozptýlit a škodu, jež by stála za hovor, nenadělat. Skutečné neštěstí jsou ty statisíce Ochcávek v TDI...
Napsal: 27 úno 2008 18:49
od alap
Jo jo nafťáky. Mě nejvíc vadí dvoutakty, za těma se jezdit nedalo. Naftu ještě nějak zvládnu. A co se týče jízdy za jiným vozidlem, tak mi vadí předemnou i eletromobil. A jinak OC naše auta jsou vybavena takouvou věcí jako je vnitřní okruh, tak je možno si ho zapnout a neucítíš už ani ty ochtávky v TDI.