Je to fakt, že v porovnání s bývalým AMT, je HoE ještě v lajně. Když jsem naposledy musel "zavítat" do AMT (protože bych tehdy dál nedojel), stál servis 1.599,-Kč + DPH za 1h mechanické práce a 1.999,-Kč + DPH za 1h elektronické nebo karosářské práce

. Navíc tam už tehdy vládla všeobecná deprese a bordel. Ještě, že jsem si půl roku před tím koupil prodlouženou záruku, jinak by mě závada na řízení tehdy stála bezmála 40 litrů...
U Mejznara jsem platil něco kolem 850,-Kč + DPH za 1h práce. To vše bylo v době dnes již téměř zapomenuté, tedy v době s Discovery 3.
U Krytena teď platím míň a ještě si čas od času můžu vyzkoušet adrenalinový zážitek a sice, že si pod dohledem odborníka čas od času něco na autě zbastlím sám...

.
Jinak neměl jsem moc času pátrat po webech servisů v UK, ale u autorizovaného dealera a prodejce LR v Bedfordu inzerují, že pravidelný servis Defendera TD5 ve 12000mílích, kdy je to nejlevnější, stojí GBP252,03, ve 48000mílích GBP532,29 a v 96000mílích GBP546,17. Předpokládám, že v těch 12000 se mění jenom filtry, olej + práce, pak mi těch cca 7 a půl tisíce Kč za servis nepřijde drahé, v těch 48000 se budou určitě dělat také destičky a kdoví, co ještě dalšího, pak mi těch cca 16 tisíc Kč na Anglii také nepřijde moc, tedy zdá se, že to bude skutečně levnější než autorizované servisy u nás.
Jinak v RPI si berou GBP30,- za hodinu.
Jo a plést sem tu debatu o živnostnících mi také připadá lehce mimo mísu... Pokud někdo něco umí, tak ať je vážen za to, co umí a ať si tím vydělá

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250