Stránka 2 z 9
Napsal: 06 bře 2007 19:51
od Návštěvník
byl jsem se tam podivat a chci se zeptat, je mozny u toho auta s takovejma kilometrama takova koroze spodku? diky kluci...
Napsal: 06 bře 2007 21:32
od teslo
Podla mna je to hrdzave dost. Na to aky by to mal byt rocnik, to vyzera skarede. Hlavne ten ram ma dost prekvapuje. Preboha aku povrchovu upravu na to pouzili? Moj RRC rocnik 92( papierovo podla VIN tusim 89) ma podla mna ram v podstatne lepsom stave( vid foto)
Napsal: 06 bře 2007 22:03
od Sam
Anonymous píše:byl jsem se tam podivat a chci se zeptat, je mozny u toho auta s takovejma kilometrama takova koroze spodku? diky kluci...
To auto asi vážně moc nejezdilo. Mě to příjde jak kdyby to stálo v kopřivách, nebo v nějakém chemicky agresivním prostředí.

Kamarád koupil levné auto po majiteli firmy s chemikáliemi. Tříleté auto, interiér perfekt, ale koroze spodku neskutečná a permanetně se mu někde odpadávaly "uhnilé" drátky a něco nefungovalo

Napsal: 06 bře 2007 22:07
od Návštěvník
a zda se vam ta koroze teda nejak zasadni?
Napsal: 06 bře 2007 22:24
od teslo
no mne sa zda, ze to nieje len povrchove kvitnutie, ale ze to je na niektorych miestach hrdzave dost do hlbky! Ked to budes osetrovat, tak to da dost prace spravit to poriadne.
Zachranit sa to podla mna da pokial to nieje prehrdzavene( ale vyzera to strasne).
Napsal: 06 bře 2007 22:27
od Návštěvník
a cim a jak bych to mel pripadne osetrit? Diky moc....
Napsal: 06 bře 2007 22:29
od Sam
No, já bych si vzal s sebou někoho kdo má s autama větší zkušenosti. Trochu bych se bál co je uvnitř kam nevidíš. Péče a autíčko asi nebyla nijak precizní.

Tvoji touhu chápu, koupil jsem první DI na kterou jsem si šáhl a až potom řešil neduhy a bordýlek předchozích majitelů. Já bydlím na trase Praha - Hradec, ale svými zkušenostmi si Ti netroufám pomoci.
Napsal: 06 bře 2007 22:33
od Návštěvník
Sam píše:No, já bych si vzal s sebou někoho kdo má s autama větší zkušenosti. Trochu bych se bál co je uvnitř kam nevidíš. Péče a autíčko asi nebyla nijak precizní.

Tvoji touhu chápu, koupil jsem první DI na kterou jsem si šáhl a až potom řešil neduhy a bordýlek předchozích majitelů. Já bydlím na trase Praha - Hradec, ale svými zkušenostmi si Ti netroufám pomoci.
no ja mam zkusenosti s bmw ale to tu moc neuplatnim....jinak auto vypada udrzovane a opravdu je po prvnim majiteli...
jasn no nevim jak osetrit ram, jestli se to dela stejnejma pripravkama jako treba nastrik podvozku a dutin u normal auta a tak...
Napsal: 06 bře 2007 22:52
od teslo
Asi by bolo lepsie keby sa vyjadril nejaky klampiar, lakyrnik, alebo niekto kto restauroval auto.
V kazdom pripade poriadne vybrusit az na zdravy kov. Poriadne odmastit. Natriet zakladovkou. A potom nejaku odolnu vrchnu farbu.
Tak som to robil ja ked som restauroval moju zadnu napravu a cast ramu. A planujem takto spravit cely podvozok. A dovnutra ramu nejaky sprej na dutiny. Tam toho vela nevymyslis

Ja som uvazoval ze do mojho ramu najprv nastriekam taky vyslovene riedky sajrajt na dutiny, nech zatecie vsade. A potom nejaky hustejsi vosk, ktory zas dlho vydrzi posobeniu vody. Ale este som to s nikym nekonzultoval.
Napsal: 06 bře 2007 23:07
od Návštěvník
teslo píše:Asi by bolo lepsie keby sa vyjadril nejaky klampiar, lakyrnik, alebo niekto kto restauroval auto.
V kazdom pripade poriadne vybrusit az na zdravy kov. Poriadne odmastit. Natriet zakladovkou. A potom nejaku odolnu vrchnu farbu.
Tak som to robil ja ked som restauroval moju zadnu napravu a cast ramu. A planujem takto spravit cely podvozok. A dovnutra ramu nejaky sprej na dutiny. Tam toho vela nevymyslis

Ja som uvazoval ze do mojho ramu najprv nastriekam taky vyslovene riedky sajrajt na dutiny, nech zatecie vsade. A potom nejaky hustejsi vosk, ktory zas dlho vydrzi posobeniu vody. Ale este som to s nikym nekonzultoval.
nevim jak moc je to do hloubky ale rejpal jsem do toho a vypadalo to povrchove..v kazdym pripade bych to vybrousil a pak laknul zakladovkou....spis jako co delat kdyby to bylo zrezly vice....
Napsal: 07 bře 2007 08:03
od ALF
ALF píše:Admine and Co.,protože jak jsem výše uvedl skončím opět v Discotéce,koukal jsem na nabídky a mám dotazy. Jaký je rozdíl mezi TDi s 113 a 122 koníky? Pak mám voňavku z r 2001 TD5,najeto jen 59 tis.km,nehavar. Jen mne zarazilo,že má přístrojovku podobnou té, jakou jsem měl u TDi a nemá klimu!! To existovalo TD5 bez klimy? Dík,ALF
ADMINE,co na to říkáš? Čekám na Tvou odpověď.Pak se rozhodnu. Dík ALF
Napsal: 07 bře 2007 08:55
od discover
Ahoj, v tomhle ti Admin nepomuze, to je ti preci jasny. Zkus, spis kluky co delaj stary defendry I a II. Eliot, BT Jirka, Rover apod. Nevidel jsem interier, ten taky napovi. Za predpokladu, ze interier je OK, sel bych do toho. Urcite ta rez vypada a kvete tak, ze tomu nikdo asi nic nedal. Určitě bych to umyl wapkou, nechal odmocit, vodrbal drat.kartacem a znova wapkou. Nebylo by na skodu necim zneutralizovat prip. vliv nejakych chemikalii. Pro kluky, co delaji veterany, to bude hracka. A az to vycistis, misty muzes zkusit ram opiskovat, uvidis, ze je to vo necem jinom. Zkus do te rzi schvalne rypnot sroubovakem. Nic tomu neudelas, to bude povrchovy. Pak to bude chtit klasicky nastrik a pojezdis az az. Auto te jeste prezije.

Napsal: 07 bře 2007 09:55
od Dudo
Tak to iste som riesil minuly rok ked sme kupovali DII. A to je rv03/2003. Poriadne som to vycistil (ako pise Discover) a dal vystriekat cely spodok pripravkom na pozvozky(nieco ako asfalt) a je to bez problemov. Ak je vsetko ostatne OK tak tohoto by som sa nebal.
Napsal: 07 bře 2007 09:58
od Návštěvník
discover píše:Ahoj, v tomhle ti Admin nepomuze, to je ti preci jasny. Zkus, spis kluky co delaj stary defendry I a II. Eliot, BT Jirka, Rover apod. Nevidel jsem interier, ten taky napovi. Za predpokladu, ze interier je OK, sel bych do toho. Urcite ta rez vypada a kvete tak, ze tomu nikdo asi nic nedal. Určitě bych to umyl wapkou, nechal odmocit, vodrbal drat.kartacem a znova wapkou. Nebylo by na skodu necim zneutralizovat prip. vliv nejakych chemikalii. Pro kluky, co delaji veterany, to bude hracka. A az to vycistis, misty muzes zkusit ram opiskovat, uvidis, ze je to vo necem jinom. Zkus do te rzi schvalne rypnot sroubovakem. Nic tomu neudelas, to bude povrchovy. Pak to bude chtit klasicky nastrik a pojezdis az az. Auto te jeste prezije.

ok diky tohle jsem potreboval slyset....interier je prave moc ok, motor si taky prede, tak to resit asi nebudu, dam na tvy rady....
Napsal: 07 bře 2007 10:09
od Rover
Rám vypadá hodně špatně, docela bych se toho bál, doba kdy by se tohle dalo je konzervovat je dávno pryč, dej si pozor... Na mém RRC 1994 je rám v původní černé barvě, bez jediné orezlinky, stačí jen pravidelně dělat dutiny. Nespěchej, podívej se na víc aut, nic Ti neuteče a vyplatí se to!!! Koukni se ještě na podlahu v kufru, tušil bych tam docela průser...
Kdybys chtěl nějak pomoci ozvi se!!!
Napsal: 07 bře 2007 11:42
od Návštěvník
ok zkontroluju tu podlahu a uvidim zkusim i kus ty rzi sundat, jak je to nacnuty...
PODIVEJ SE PO JINEM!!!!!
Napsal: 07 bře 2007 22:11
od Libor
TAK JSEM MRKNUL A RADIM TI TO CO TU JE VYFOCENE NEKUPUJ A PODIVEJ SE PO JINEM!!!NEJAKY PATEK SE S BRACHOU HRABEM V AUTECH ALE TOHLE JE SPATNY UZ JEN S FOTKY!!!VIS CO BUDE V DUTINACH A NA MISTECH KDE NEVIDIS.TO AUTO JEZDILO V NEJAKYCH SRACKACH A NEHLED NA TO ZE INTERIER JE PEKNY.JEN SE PODIVEJ NA BRZDOVEJ TRMEN A TO REZATY PRASATKO POCEMENTOVANI JE PRYC!SKAMA JE TEN OLEJ JAK JE TO SLITY BUD GUFERO NA KLICE NEBO V PREVODOVCE A TECE TO SPOJKOVYM KOSEM NA STABILIZATOR A TO JE JEN CO TAK TROCHU VIDIM.TOHLE JE NAPROSTO NEUDRZOVANY AUTO A VER MI DUDE TO PEKNA POKLADNICKA.JE TO JISTE TVA VEC TVE PENIZE A JEN TVE ROZHODNUTI

Napsal: 07 bře 2007 22:31
od coroner
Souhlasím s Liborem, nebrat. Teda aspoň u mě to důvěru nebudí naprosto žádnou. Kde tohle auto jezdilo, že může bejt takhle sežraný nechápu. Můj RR má nalítáno přes 230tisíc a rez prakticky žádnej (no dobře, trocha na difu, kde se odloupla barva a trocha na výstuze pro tažný).
Co se fotek týče, tak na disco jsem v životě zespod nekoukal, ale u první fotky toho kola se mi zdá, že je vydřenej nějakej kov v místě, kde bych logicky očekával prachovku, ty stahovací pásky naznačujou, že už něco odpadlo... U třetí fotky bych se vsadil, že to po očistění půjde skrz, ten tekoucí olej taky docela maso.
No nevím nevím, osobně myslím, že km nejsou vše, důležitější je stav kastle, motor ji většinou přežije. Koukl bych se být tebou i na jiná auta, pro porovnání.
Třeba je normální, že diska na rozdíl od RR hnijou, jak to je majitelé?
Napsal: 07 bře 2007 22:41
od Kocur
Mnoo v chorvatsku sem videl to samy mistni manik tam tim tahal lod z more do more a jak tam zajizdel tak ta sul udelala svy

Napsal: 07 bře 2007 23:51
od teslo
Ta prachovka, tam nemusi nutne byt, ale ta gula by nemala byt hrdzava. A na nej su uz nejake znaky hrdze. Navyse sa mi zda, ze je na nej poriadna hromada bordelu. Tzn. priprav sa na vymenu, pretoze to bude len horsie:(
Tie stahovacie pasky su OK. Z druhej strany ramena( vnutornej) vedu hadicku odvetrania napravy.
Ten brzdic a vsetko ostatne je brutalne hrdzave. Napr. uchyt pruziny a ta miska za normalnych okolnosti nema sancu tak zhrdzaviet. Ta teoria s morskou vodou sa mi javi ako realna, ked sa na to tak pozeram.