Únik paliva z nádrže

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od default » 27 úno 2007 11:08

jezismarja - jak ted poznam jestli je ten plovak ohnuty? Mimochodem kdyz zastrcim klic do zapalovani, tak mi naskoci normalne rucicka od palivomeru do takove polohy tesne pod nulou, a teprve potom (asi kdyz to zacne merit) prudce skoci do minusu... A vcil babo rad...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Admin » 27 úno 2007 12:12

Baba nejsem, tak doufám, že ti bude stačit co napíšu :mrgreen:
Ten plovák se dá vyměnit. Pokud by jsi sehnal od někoho kdo má nefunkční čerpadlo, můžeš plovák vyměnit. Nové čerpadlo se dodává i s plovákem. Ale pozor musí to být z Discovery.
Čerpadla jsou u všech TD5tek stejná, liší se pouze plovákem.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5100
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#23 Příspěvek od DanoDEF » 27 úno 2007 16:56

Admin píše:Nové čerpadlo se dodává i s plovákem. Ale pozor musí to být z Discovery.
Čerpadla jsou u všech TD5tek stejná, liší se pouze plovákem.
...takze moje skumanie schem zapojenia bolo predsa pravdive...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od default » 01 bře 2007 00:30

nema nekdo schema zapojeni? nez to znovu rozeberu a premerim si to?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5100
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#25 Příspěvek od DanoDEF » 01 bře 2007 07:37

default píše:nema nekdo schema zapojeni? nez to znovu rozeberu a premerim si to?
Jedine co potrebujes je zmerat odpor "plavaku"....Defender na cca 325ohm pri min paliva a s mnozstvom paliva odpor klesa. Cize plna nadrz odpor min, prazdna nadrz odpor max tj 325ohm. Disko by to malo mat presne opacne...nemam k dispozicii plavak s Disko aby som to zmeral.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od default » 01 bře 2007 20:35

dnes se situace prudce zlepsila. Dotankoval jsem nejakou naftu u OMV a temer ihned po rozjezdu se zmenil zvuk motoru, a od te doby to v nizsich otackach tak trosku skube. Nevim jestli mu nechybi nejaky valec nebo neco takoveho. Mimochodem je normalni ze v nekterych usecich dalnice Praha Brno se s Dicso II TD5 neda jet vic nez 110km/h s plynem na podlaze??? Ve dvou lidech a jako naklad dva laptopy....
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Stavros » 02 bře 2007 08:44

To skubani muze byt spousta veci, uz se to tady resilo casteji, podivej se na vahu vzduchu, prostrikej kabely u propojeni motoru a ridici jednotky,nalej nejake aditivum do nafty radeji, co cerpadlov nadrzi, nehuci ti nejak?

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od discover » 02 bře 2007 09:39

Nejak moc veci se ti pribaluje, ted s tvym poslednim sdelenim mohu poradit take. Na podzim jsem resil stejne chovani motoru. Ztrata sily a nepravidelny chod. Overene a funguje: oddelat viko motoru (tady je namiste opatrnost), vyjmout kabelaz, vycistit az ke konektoru a vratit zpet. Perfektne srovnat tesneni u prechodu ke konektoru a viko vratit. Pri praci pozor na tesneni pod vikem a srouby s luzkem (13 ks). Pokud tesneni ponicis, nevadi. Mam doma celou sadu vct sroubu. Zbyla mi, protoze jsem byl pri praci opatrny. Urcite bude minimalne bez DPH. Prace v klidu tak na hodinku. Obcas nezaskodi procist www.dieselpower.cz/forum. Tak drzim palce a cau
discover

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od default » 02 bře 2007 19:15

jo, jo, vyvoj je holt vyvoj. Dneska jsem se pokusil nastartovat. Vysledkem bylo podivne zachrochtani palivoveho cerpadla, po kterem prudce zmenilo zvuk. Okamzite jsem to chcipnul, dobehl k pumpe a nalil tam 5l nafty. Od te doby to nejde nastartovat. Mimochodem s tim kanystrem jsem bezel jeste 2x. Takze jsem tam dolil celkem 15l nafty. Cerpadlo ma stale ten divny zvuk, auto nechce nastartovat. Existuje jina varianta nez AMT???
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5100
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#30 Příspěvek od DanoDEF » 02 bře 2007 20:30

default píše:Cerpadlo ma stale ten divny zvuk, auto nechce nastartovat.
Tak podla vsetkeho ho mas pridrete...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od default » 03 bře 2007 21:59

Takze, i kdyz dnes tak trosku prselo, dal jsem se do toho. Cerpadlo ven, na meraku paliva priletovat upadly dratek, vycistit, promerit a zpatky. Cerpadlo je OK. Vsechny divne zvuky zmizely.
Po startu bezi motor narmalne - ALE JEN DO TE DOBY NEZ SE ZAHREJE. Pak prichazi opet nepravidelny chod. To jak nekdo popisoval, ze se mu zmeni chveni radici paky je jasne - pri nepravidelnem chodu motoru to klepe vsim co je k nemu prisroubovany (napr. prevodovka). Co s tim vcil???
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Sam

#32 Příspěvek od Sam » 03 bře 2007 22:16

default píše: .....Existuje jina varianta nez AMT???
Zkus Defender v Kolíně http://www.defender.cz/ slušné jednání a ceny. Dávám k nim svoji Disco.

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od default » 03 bře 2007 22:38

Kdyz budu sundavat viko motoru je nejaky postup na poradi vyndavani a vraceni sroubu a doporucene dotahovaci momenty?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

viko up

#34 Příspěvek od discover » 04 bře 2007 11:44

Ja nemel zadny. Proste vsechny povolit a zvednout viko. Taky mi spadly nektere srouby. Posbirat i v motorove casti! Pri vraceni vika pozor na tesneni a zlehka citovka polozit viko. Rukou lehce objet, abys videl, resp.citil rukou, ze tesneni sedi a vracet srouby. Dotahnes a nesmi po nastartovani olej nikde ve spare unikat. Kontrola rukou objet a musi byt sucha a cista. Preju zdar. :lol: :lol: :lol:

Odpovědět