Únik paliva z nádrže
Moderátor: Miky_CZ
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
jezismarja - jak ted poznam jestli je ten plovak ohnuty? Mimochodem kdyz zastrcim klic do zapalovani, tak mi naskoci normalne rucicka od palivomeru do takove polohy tesne pod nulou, a teprve potom (asi kdyz to zacne merit) prudce skoci do minusu... A vcil babo rad...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
Jedine co potrebujes je zmerat odpor "plavaku"....Defender na cca 325ohm pri min paliva a s mnozstvom paliva odpor klesa. Cize plna nadrz odpor min, prazdna nadrz odpor max tj 325ohm. Disko by to malo mat presne opacne...nemam k dispozicii plavak s Disko aby som to zmeral.default píše:nema nekdo schema zapojeni? nez to znovu rozeberu a premerim si to?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
dnes se situace prudce zlepsila. Dotankoval jsem nejakou naftu u OMV a temer ihned po rozjezdu se zmenil zvuk motoru, a od te doby to v nizsich otackach tak trosku skube. Nevim jestli mu nechybi nejaky valec nebo neco takoveho. Mimochodem je normalni ze v nekterych usecich dalnice Praha Brno se s Dicso II TD5 neda jet vic nez 110km/h s plynem na podlaze??? Ve dvou lidech a jako naklad dva laptopy....
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Nejak moc veci se ti pribaluje, ted s tvym poslednim sdelenim mohu poradit take. Na podzim jsem resil stejne chovani motoru. Ztrata sily a nepravidelny chod. Overene a funguje: oddelat viko motoru (tady je namiste opatrnost), vyjmout kabelaz, vycistit az ke konektoru a vratit zpet. Perfektne srovnat tesneni u prechodu ke konektoru a viko vratit. Pri praci pozor na tesneni pod vikem a srouby s luzkem (13 ks). Pokud tesneni ponicis, nevadi. Mam doma celou sadu vct sroubu. Zbyla mi, protoze jsem byl pri praci opatrny. Urcite bude minimalne bez DPH. Prace v klidu tak na hodinku. Obcas nezaskodi procist www.dieselpower.cz/forum. Tak drzim palce a cau
discover
discover
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
jo, jo, vyvoj je holt vyvoj. Dneska jsem se pokusil nastartovat. Vysledkem bylo podivne zachrochtani palivoveho cerpadla, po kterem prudce zmenilo zvuk. Okamzite jsem to chcipnul, dobehl k pumpe a nalil tam 5l nafty. Od te doby to nejde nastartovat. Mimochodem s tim kanystrem jsem bezel jeste 2x. Takze jsem tam dolil celkem 15l nafty. Cerpadlo ma stale ten divny zvuk, auto nechce nastartovat. Existuje jina varianta nez AMT???
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Takze, i kdyz dnes tak trosku prselo, dal jsem se do toho. Cerpadlo ven, na meraku paliva priletovat upadly dratek, vycistit, promerit a zpatky. Cerpadlo je OK. Vsechny divne zvuky zmizely.
Po startu bezi motor narmalne - ALE JEN DO TE DOBY NEZ SE ZAHREJE. Pak prichazi opet nepravidelny chod. To jak nekdo popisoval, ze se mu zmeni chveni radici paky je jasne - pri nepravidelnem chodu motoru to klepe vsim co je k nemu prisroubovany (napr. prevodovka). Co s tim vcil???
Po startu bezi motor narmalne - ALE JEN DO TE DOBY NEZ SE ZAHREJE. Pak prichazi opet nepravidelny chod. To jak nekdo popisoval, ze se mu zmeni chveni radici paky je jasne - pri nepravidelnem chodu motoru to klepe vsim co je k nemu prisroubovany (napr. prevodovka). Co s tim vcil???
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
Zkus Defender v Kolíně http://www.defender.cz/ slušné jednání a ceny. Dávám k nim svoji Disco.default píše: .....Existuje jina varianta nez AMT???
-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
viko up
Ja nemel zadny. Proste vsechny povolit a zvednout viko. Taky mi spadly nektere srouby. Posbirat i v motorove casti! Pri vraceni vika pozor na tesneni a zlehka citovka polozit viko. Rukou lehce objet, abys videl, resp.citil rukou, ze tesneni sedi a vracet srouby. Dotahnes a nesmi po nastartovani olej nikde ve spare unikat. Kontrola rukou objet a musi byt sucha a cista. Preju zdar.



