Stránka 2 z 14
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 31 črc 2009 15:50
od Zanzibar
To je od kluků z Liberce ? Ty je totiž dovážejí. Dával jsem Krytenovi kontakt asi před půl rokem...... Pokud ne, tak tě můžu seznámit, jsou to kamarádi.
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 31 črc 2009 16:34
od Rover
Ano jsou to kamarádi...

Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 31 črc 2009 16:49
od Mr.Millers
Dobrý den, já jsem tady novej kamarád
Něco sem přiložím, ať máte jasno!

Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 31 črc 2009 17:07
od Tomy
Presne toto tu chybalo, vdaka...

Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 12:19
od PavelU
Mám jednu otázku, chystám se měnit olej v motoru Td5 a chtěl bych vyzkoušet olej od Millerů. Do dneška jsem dával syntetiku Castrol EDGE 5W30 a podle tabulky v tomto vlákně doporučuje Miller polosyntetiku XSS 5W30.
Chtěl bych vědět jaký máte na to názor, vyzkoušet ten Miller, nebo dát Castrol

Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 12:27
od Rover
XSS 5W30 pro TD5 souhlasí, jestli Castrol nebo Millers radit nebudu, protože nejsem nezávislý pozorovatel...

Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 12:51
od Zanzibar
Dělá Millers taky aditiva do nafty ? Sorry, jsem línej to studovat

V Bělči bývají mrazy a letos to prý dle mojí manželíny bude ještě horší, ukazatelem je nadměrná úroda takových těch červených kuliček všude kolem cest ( sorry Alzheimer je u nás na návštěvě ) a moje Td5 poslední zimu po ránu koktala jak já po slivovici. Pokud ano, zakoupím, kupoval jsem STP a fungovalo to. Do "Šedivky" jsou Millers oils povinnost, ale to máme zatím trochu času
Děkuji.
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 13:29
od PavelU
Rover píše:XSS 5W30 pro TD5 souhlasí, jestli Castrol nebo Millers radit nebudu, protože nejsem nezávislý pozorovatel...

Já jsem se blbě vyjádřil, nemělo to být Castrol nebo Millers, ale syntetika nebo polosyntetika...
Všude se píše, že motory Td5 jsou stavěné na syntetické oleje a anglická olejářská firma doporučuje polosyntetiku. Já bych jim věřil, určitě to mají odzkoušené, ale zajímalo by mě co na to ostatní...

Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 14:20
od Rover
Zanzibar píše:Dělá Millers taky aditiva do nafty ? Sorry, jsem línej to studovat

V Bělči bývají mrazy a letos to prý dle mojí manželíny bude ještě horší, ukazatelem je nadměrná úroda takových těch červených kuliček všude kolem cest ( sorry Alzheimer je u nás na návštěvě ) a moje Td5 poslední zimu po ránu koktala jak já po slivovici. Pokud ano, zakoupím, kupoval jsem STP a fungovalo to. Do "Šedivky" jsou Millers oils povinnost, ale to máme zatím trochu času
Děkuji.
Ty jsi ještě neslyšel o té kouzelné vodičce do nafty co jí pořád všude chválím???
http://www.britishshop.cz/product.php?id_product=154
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 14:22
od Rover
PavelU píše:Rover píše:XSS 5W30 pro TD5 souhlasí, jestli Castrol nebo Millers radit nebudu, protože nejsem nezávislý pozorovatel...

Já jsem se blbě vyjádřil, nemělo to být Castrol nebo Millers, ale syntetika nebo polosyntetika...
Všude se píše, že motory Td5 jsou stavěné na syntetické oleje a anglická olejářská firma doporučuje polosyntetiku. Já bych jim věřil, určitě to mají odzkoušené, ale zajímalo by mě co na to ostatní...

Jestli chceš poprosím o komentář angličany z Millers...?
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 14:31
od Zanzibar
Rover píše:Zanzibar píše:Dělá Millers taky aditiva do nafty ? Sorry, jsem línej to studovat

V Bělči bývají mrazy a letos to prý dle mojí manželíny bude ještě horší, ukazatelem je nadměrná úroda takových těch červených kuliček všude kolem cest ( sorry Alzheimer je u nás na návštěvě ) a moje Td5 poslední zimu po ránu koktala jak já po slivovici. Pokud ano, zakoupím, kupoval jsem STP a fungovalo to. Do "Šedivky" jsou Millers oils povinnost, ale to máme zatím trochu času
Děkuji.
Ty jsi ještě neslyšel o té kouzelné vodičce do nafty co jí pořád všude chválím???
http://www.britishshop.cz/product.php?id_product=154
Mea culpa, mea maxima culpa
až se podzim zeptá, zda jsem ready, řeknu YES !
prosím si. Musím kvůli tomu vyplňovat objednávku na e-shopu ?
2 ks, prosímmmmmm . děkuji.

Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 14:47
od Rover
Zanzibar: mám skladem, stačí takhle, nemusíš přes eshop, vezmu Ti to v týdnu do Bělče...
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 14:53
od PavelU
Rover píše:Jestli chceš poprosím o komentář angličany z Millers...?
Jo to budeš hodný, docela by mě to zajímalo a doufám, že ne jenom mě...

Děkuji.
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 16:23
od Land Jirka
PavelU píše:Rover píše:Jestli chceš poprosím o komentář angličany z Millers...?
Jo to budeš hodný, docela by mě to zajímalo a doufám, že ne jenom mě...

Děkuji.
Už jsem to řešil a podle Millers jejich polosyntetika 5W30 plnně vyhovuje specifikacím motorů TD5
Mají v nabídce i plnou syntetiku, pro ty co chtějí koupit čtyřkolovému miláčkovi něco extra.
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 18:27
od Rover
Zatím takováto infomace, více ještě dodám:
U aplikace oleje pro daný motor je mnohdy důležitější jeho viskozitní a
výkonová specifikace než to, zda je syntetický nebo polosyntetický. Pro LR
Disco TD5 je prioritní použití oleje viskozity 5w30 a výkonové třídy ACEA
A1, což Premium 5w30 splňuje.
Jen pro informaci, Castrol zde doporučuje polosyntetický Magnatec 5w30 a
Shell polosyntetický Helix F 5w30. Dále nastupuje hra se zákazníkem ve formě
formulací jako "syntheticaly fortified" "partialy synthetic" "synthetic
based" "synthetic formulation" atd atd. takže zákazník je často klamán a
pořádně není schopen zjisti, co je to vlastně za olej.
Millers Oils Ltd. u polosyntetických olejů řady Premium zaručuje minimální
podíl syntetické složky 50% což je bezkonkureční poměr i ve srovnání s
mnohými tzv. syntetickými oleji mnohých renomovaných výrobců.
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 18:40
od PavelU
To je právě to co mě pořád mate, podle LR by měl být olej syntetika 5W40, ACEA A1 B1...a takový olej nemůžu najít, syntetiky mají ACEA A3 B3. Já osobně neupřednostňuju ani syntetiku ani polosyntetiku, jenom chci dát do toho motoru to co tam patří...
Proto se ptám a rád si nechám poradit...
Mají v nabídce i plnou syntetiku, pro ty co chtějí koupit čtyřkolovému miláčkovi něco extra
Který konkrétně by se dal do Td5 použít, mají jich víc...

Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 20:48
od Land Jirka
PavelU píše:To je právě to co mě pořád mate, podle LR by měl být olej syntetika 5W40, ACEA A1 B1...a takový olej nemůžu najít, syntetiky mají ACEA A3 B3. :
Trocha teorie...
Výkonnostní třída ACEA
A - Benzínové motory
B - Dieselové motory osobních automobilů, dodávek a lehkých užitkových vozidel
A1, B1
Standardní olej, normální intervaly výměny
A3, B3
Olej pro vysokou zátěž, možnost prodloužení intervalu výměny
Oleje výkonostní třídy A3 a B3 jsou lepší než A1, B1
Výrobci olejů většinou píší tu nejvyšší specifikaci co olej splňuje a je jasné, že olej A3,B3 splňuje i A1, B1
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 20:56
od Hunter
Jak píše Rover, není vůbec důležité, zda se jedná o polo nebo plnou syntetiku, to je dnes opravdu pouze hra se zákazníkem. Některé minerální oleje dnes mohou být kvalitnější než "plná" syntetika. Opravdu důležitá je pouze a jenom výkonová třída ACEA, i ta viskozita ani tak ne (ta musí odpovídat teplotnímu rozmezí provozu vozidla). A to, že je olej A1 nebo A3 neurčuje, zda se jedná o syntetiku či ne. Plně (100%) syntetické oleje (např. Mobil1, ale těch 100% syntetických je dnes již opravdu málo) mají "pouze" tu výhodu, že jsou stabilnější a tím pádem mají delší výdrž - tedy dobu, kdy stále plní dané normy. Proto nekoukej na to, zda jde o syntetiku či ne, ale na za 1. výkonovou třídu ACEA a za 2. na viskozitní třídu a nakonec za 3. na značku oleje (osvědčená a zavedená značka).
Jinak ohledně olejů doporučuji navštívit oleje.cz, kde je mnoho informací.
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 21:00
od Hunter
Safra, Land Jirka mne předběhl. Ještě k tomu, že A3B3 je lepší než A1/B1, ono to je ještě tak, že A1/B1 jsou oleje lehkoběžné a není možné je použít tam, kde je vyžadováno A3/B3, naopak to možné je. Takže to není o tom, že A3/B3 je lepší, ale prostě A1/B1 je úplně něco jiného. A i A1/B1 může být použitý pro prodloužené intervaly, pokud to výrobce motoru umožňuje.
Re: British shop - nově britské oleje Miller Oils
Napsal: 22 zář 2009 21:05
od PavelU
Děkuji Jirko zase jsem o malinko chytřejší...

...takže pokud bych nešel do toho XSS 5W30(nejspíš, ale půjdu) a pominu oleje Long Life zbývají dva syntetické s viskozitou 5W40 a to XFS 5w40 a XFD 5w40 a jeden XFS 5w50. Který z těchto tří by ten motor nejvíce rozmazloval...
A ještě jedna otázka, co jsou zač oleje řady Trident

Výrobce píše, že jsou to špičkové oleje, ale ta cena se mi zdá dost nízká...
