Stránka 2 z 2
Re: EAS
Napsal: 06 lis 2009 08:47
od Kopec77
Tak jsem sehnal celé CDéčko je tam workshop manual pro New Range Rover, Range Rover a Defender. Plus technická literatura a diagnostické informace.
Problém je že to má 500MB. Bud to můžu upnout na web, ale jen dočasně, nebo pokud máte někdo prostor kde by to bylo trvale tak písněte.
Re: EAS
Napsal: 06 lis 2009 09:36
od pathfindera
Worskshop manual na P38 to je niakych 20 MB na adrese:
http://uloz.to/1670954/workshop-manual- ... 26eng-.pdf
A na opravu blacku je velmi dobre popisane aj obrazkamy na stranke
http://www.rover-renovations.com/kb_results.asp?ID=24
Re: EAS
Napsal: 06 lis 2009 11:16
od Kopec77
Díky, už to stahuju. Blok jsem právě vyměnil, necelá hodinka práce až na to počasí.
jediné kde jsem měl problém bylo vytáhnout konektor. Tak jsem ho tam nechal a nový blok pořádně připájel a zasmrštil. Stejně si myslím že to bude jistější než znova krimplovaný konektor.
edit: už jsem to stáhl. Je to to samé co na tom CD.
Re: EAS
Napsal: 06 lis 2009 12:50
od Marťas
Děkuji velice...to jsem přesně potřeboval

Re: EAS
Napsal: 06 lis 2009 14:41
od Kopec77
Tak zase jezdíme, zvedáme, klesáme. Díky Eliote.
Re: EAS
Napsal: 29 lis 2009 19:13
od OC
Kdybyste nebyli líní prohledat fórum

... workshop manuál už je dááávno na mých stránkách, odkazy kupříkladu
zde,
zde,
zde, ...
Re: EAS
Napsal: 26 led 2010 18:39
od Bača
tak to ja jsem vymenil mechy,kompresor,jeden ventil a kazdou noc mi padne predek

vipada to docela komicky

a kdys jsem byl u eliota tak to tipnul na ventilovi blok...a susicka vzduchu docetl jsem se ze to ma taky vliv na eas

ale uz nepsali v cem v mechach musi byt suchej vzduch???

Re: EAS
Napsal: 26 led 2010 18:51
od MadTom
Po zkušenostech s D2 s měchma vzadu, které mi zamrzli v prosinci, bych řekl že ten suchý vzduch tam musí být proto, aby to v zimě nezamrzalo (hlavně ventily) a dále proto, ay to pokud možno nerezavělo - teda hlavně ty kovové části v kompresoru a ventilech.
Re: EAS
Napsal: 26 led 2010 19:09
od Bača
dik a Fokus....

..jeste ze ja se nemusim delit

Re: EAS
Napsal: 27 led 2010 07:23
od OC
(Jen pro jistotu připomínám, že blok ventilů je u mne v případě potřeby k dispozici, pokud jej nebude chtít Eliott, který před časem projevil zájem... Eliotte? Sušička případně taky, ovšem na té není co zkazit a měnit ji smysl nemá, vyjma toho, že případně může být docela vhodné vyměnit náplň

)
Re: EAS susicka
Napsal: 17 dub 2010 15:46
od alexander69
napln sa da lahko regenerovat, je to klasicky silicagel. Treba ho len vysypat do nejakeho hrnca a strcit na 1.5 hodiny do truby na 130°C.
Re: EAS
Napsal: 17 dub 2010 19:01
od Palic
Hosi mne robi EAS tiez neplechu. Jazdim normalne na vypnutych konektoroch, ci uz ventilovy blok, ale aj kompresor, pretoze ked su zapate, tak kompresor nevyda ani hlasku(a mal by byt isto funkcny, pretoze bol nedavno meneny) a ventilovy blok mi pusta uplne an brucho predok auta. Takze pocitam, ze mam asi nejaky ten solenoid v prdely. Stalo sa to niekomu? A popripade, ked mam konektor od kompresoru vypaty a znovu ho zapnem, kompresor by mal fachcit hned nie? Netreba to cez diagnostiku aktivovat?
Re: EAS
Napsal: 17 kvě 2010 09:36
od Roger
Nevite nekdo co znamena tahle chyba?
FL Signal Incorrect
FR Signal Incorrect
Re: EAS
Napsal: 17 kvě 2010 09:50
od alap
Špatný signál z předních čidel. Častá chyba, někdy stačí vymazat a zase jezdit, jindy to značí problém čidel, které za chvilku odejdou. Nebo odešli.
Re: EAS
Napsal: 17 kvě 2010 10:25
od MadTom
FL - front left - přední levé
FR - front right - přední pravé
Re: EAS
Napsal: 17 kvě 2010 10:43
od Roger
Daj se nejak vymenit? Ja sem to zkousel vynulovat pres EAS Buddy V3, ale porad mi to tam naskakuje.
Re: EAS
Napsal: 17 kvě 2010 11:40
od eliott
Tak jsou buď čidla KO, nebo někde přelomený drát ve svazku, i to už jsem řešil.
Re: EAS
Napsal: 17 kvě 2010 13:46
od Roger
Eliote mas je skladem? Apropos je slozite je vymenit?
Re: EAS
Napsal: 17 kvě 2010 14:01
od eliott
Jsou skladem, výměna cca 20 min