Stránka 2 z 2

Napsal: 06 bře 2007 11:27
od BigTwin Jirka
teslo píše:Ja jednom RRC som videl nastavitelne tlmice. Chlapik, ked chcel auto zdvihnut( pri tahani), tak si dotlakoval zadne tlmice a isiel. Netusim aka je spolahlivost takehoto systemu( ani jedneho ani druheho). Ale je to komponent navyse ktory je velmi zavisly od tesnosti vsetkych jeho sucasti. Ja osobne som nad mechmi ani len neuvazoval. Mam komplet podvozok z paddocku a som spokojny. V predu premanentne navijak( Husky - tzn tazsi ako bezne) a pevnostak. To robi takych 80-90kg. vzadu plynova nadrz( cca70kg). Auto je prijmemne makke a nepotrebujem si regulovat jeho vysku.
S plne nalozenym( ale fakt plny kufor) som bol v terene iba raz a tiez bez najmensich problemov.
Výškově stavitelné tlumiče mám na Fordu Explorer, fungují výborně, ani nevím, že je na autě mám. Když jsem potřeboval zvednout zadek o 2" tak jsem jenom změnil nastavení čidla výšky. Řešení je úžasně jednoduché, je tam malý kompresorek a ten udržuje tlak nastavení podle povelů z regulátoru výšky. Šlo by to předělat na manuální řízení, ale zatím je to bezporuchové a nemám důvod se tím zabývat. Informoval jsem se předběžně na cenu těch tlumičů a jeden by tady v Čechách vyšel asi na 5t Kč, jinde samosebou polovic.

Re: Vzduchové odpružení

Napsal: 20 bře 2013 09:44
od mr-tomas
Jak je to s přídavnýma měchama do pružin, nezhoršuje to křížení? A napadá mě že pak nejdou dát konusy. Přemejšlím nad variantou dát na předek domečky na dvojité tlumiče, a tím bych udělal místo na měch do předních pružin.

Re: Vzduchové odpružení

Napsal: 22 bře 2013 18:58
od mr-tomas
:hmm: Nikdo nic?

Re: Vzduchové odpružení

Napsal: 23 bře 2013 20:32
od eliott
Ty měchy jsou krátké