Stránka 2 z 3

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 03 lis 2009 08:42
od MadTom
Žhavič na TD5 stojí od 250Kč nahoru.
Přístup je "rozumnej" - chce to opatrně vytáhnout konektor co ke žhaviči vede (já jsem nakonec použil kleště) a dlouhým 10kou ořechem to vyšroubovat - lépe za teplého mohoru, a potom už buďto sám vypadne ven nebo se mu musí pomoco opatrně kleštěma.
Pro začátek ale stačí, když žhavič odpojíš a změříš mu odpor - měl by být skoro velice malej (pod 1Ohm), jestli je to jinak, tak to žhavit nebude. Já mám vadné všechny 4, ale zatím to jede. Budu je měnit, asi příští týden, kromě toho že jsem je přeměřil přímo v motoru, tak jsem se měl i venku.

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 03 lis 2009 19:44
od eliott
Nezkoušel jsem, až budu připojený k TD5, tak na to kouknu...

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 11 pro 2009 16:06
od Rosi
Tak v rámci postupného vyřazování možných příčin - žhaviče všechny OK :(
Jen ten na 5-tým válci je nejakej nijakej :mrgreen:

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 15 pro 2009 11:17
od Jan Procházka
Mám dost podobný problém, když je -10st nažhavení trvá hrozně dlouho, motor sice hned chytne, ale zase hned zdechne, je cítit nafta jako když naskočí Webasto v kamionu, takle to je 2x až 3x potom už je vše v pohodě... spoléhám na žhaviče, ale nejdou mrchy ven :twisted:
To: Land Jirka, Jirko prosím tě máš žhaviče na TD5 skladem?

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 15 pro 2009 12:12
od Honza_offroad
Rosi píše: Diagnostika fakt nepozná defektní žhavičku (Jirko, Eliote)?
Bohuzel nepozna, jedine co dokaze udelat je vyzkouset relatko a kontrolku zhaveni...

H.

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 15 pro 2009 18:22
od Land Jirka
Jan Procházka píše: To: Land Jirka, Jirko prosím tě máš žhaviče na TD5 skladem?
Kupuju je tady v Elitu a vyjdou na stejný prachy jak v Anglii

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 15 pro 2009 22:05
od Jan Procházka
Land Jirka píše:
Jan Procházka píše: To: Land Jirka, Jirko prosím tě máš žhaviče na TD5 skladem?
Kupuju je tady v Elitu a vyjdou na stejný prachy jak v Anglii
JJ díky za tip Jirko :Sorry: :wink:

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 18 pro 2009 18:52
od George
Chlapci a co takhle vysrážená voda v intercooleru?Scanie na to docela trpěly, vím je to náklaďák, ale princip je pořád stejný.
Po nastartování si to vykuřovalo a po pár metrech někdy i kilometrech se tam dostal teplý vzduch z turba a předchladič vysušil, případně vyšší tlak kondenzát jednoduše vyfouknul do spalovacího prostoru.Přes den se to nedělo ale po celonočním stání ano. Jen takový nápad.
George

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 13:41
od Jan Procházka
Tak žhavící svíčky vyměněny, ale probém nevyřešen... :? studený start je hrůza, točím skoro půl minuty než začne mít snahu chytit, pak už jsou starty naprosto OK. :?: :?: :?:

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 13:44
od MadTom
A zkontroloval jsi, že ti na žhavící svíčky jde i napětí, když mají žhavit?

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 14:07
od Jan Procházka
právě že zkontroloval, proto jsem bezradný, všechno je jak má být, jen motor nechce ožívat... :? Nemůže na to mít vliv ještě něco jinýho? třeba ten regulátor paliva, nebo ohřívač nafty nebo co to tam je???
Ještě jedna otázečka, ví někdo jak dlouho má být sepnuté relátko žhavení?

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 18:11
od MadTom
V RAVE píšou, že žhavení se spíná na přednastavenou dobu, která se mění podle teploty schladící kapaliny motoru. Regulátor tlaku paliva je v principu redukční ventil - a čerpadla leze víc než cca 4atm, a regulátor ro stabilizuje tak, že část pouští přepadem zpět.
Nemáš problém s olejem v kabelovém svazkumezi vstřikovačema a řídící jednotkou?
Já momentálně nemám funkční ani jeden žhavič a to co mi dali v obchodě tam nepasuje, sice jsem jim to říkal, ale stejně je objednávali, takže jim je v pondělí vrátím a objednají další. Dneska v noci u nás bylo pod -12stupňů a ráno to chytlo napotřetí - točilo se strartérem pokaždé jenom chviličku, jako v létě a bez přidání plynu. Žádné kouřové efekty nebyly, akorát prvních 5 vteřin to mělo nepravidelný chod - trošku.

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 18:52
od Jenda
Ja to mam stejne a pokyzdy to chytne.Budu menit zhavice,pac uz je urcite cas.Tedy cas uz byl ,ted je pozde :roll:
H.

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 20:02
od eliott
I já dnes dlouho točil a pak dýmil. V pondělí na to kouknu, předpokládám, že kabely i žhavičky jsou původní, tak mají nárok.

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 20:07
od Jenda
Ja mam 88tsc km,takze maj asi taky narok :cry:
H.

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 20:09
od eliott
Já 140 tis.

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 21:13
od patrik
no ja mam 255000 a bez žhavenia ( nečakal som až zhasne kontrolka žhavenia ) na prve otočenie -- rano bolo -9 okamžite išiel na všeky valce - žiadny dym . posledne 2 nadrže do toho lejem EVO naftu od slovnafu a davan aditivum VIF . motor ma o moc kulturnejši chod .

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 21:21
od low
nesouvisi to s LR, ale dnes jsem predaval Ford Ranger (funglovka) klientovi, kteremu jsem delal upravy pro asistencni auto na Tuareg rallye, motor je v tom mam pocit stejnej jako v novym defikovi. auto nenastartovalo, takze si ho odvezli Ford assistance na odtahovce. Tankovano do toho bylo Benzina Verva. Pani na asistencni spolecnosti rikala, ze toho maji ukrutne moc, a ze delaji skodovky a fordy. Pak mne vezli z pujcovny nahradni vozidlo. puvodne slibovali dvojkovou ochcafku, nakonec dovezli jednickovou, protoze zadnou z dvojkovych pry nedokazali nastartovat. :-D smutnej pribeh

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 21:47
od DanoDEF
... ja som na tom podobne ako Patrik 232tis km vonku -11 a na prvy sup naskoci, pravidelny chod ziadny dym

... pravda jednu sadu zhavicov som uz vymenil tak pred 2 rokmi a teraz som im ziadnu pozornost nevenoval

... caka ma vymena regulatora tlaku, oprava chladica paliva a kedze je to vsetko na jednej strane motora tak to asi skontrolujem.

Je zaujimave ako nespolahlive su zhavice na TD5 u Tdi som nemal ani jeden vadny.

Re: Kouření TD5 za studena - HELP

Napsal: 19 pro 2009 22:01
od zbynek
Tak dnes jsem se vrátil z hor, kde celí týden mrzlo okolo -15 Byl jsem doslova zoufalý, každé první ranní startování bylo nad síly staré baterky. Točil jsem nekolik minut než to ztěží blaflo, žhavení trvalo 10 vteřin. Doufám že výměna žhavičů pomůže.