Stránka 2 z 2

Re: Dobíjení D1

Napsal: 31 led 2014 15:47
od MadTom
15,5V už je doopravdy dost. Pro běžné baterky by tam mělo být 14,0V (resp. 13,8 až 14,2V), pro takové ty novější s vápníkem (Ca) a inteligentnější regulací to může jít až na 14,8V - dle teploty a provozu auta.
Takže uvažuješ správně, že baterka mohla "vyvařit", a pokud je to nějaká nová "bezúdržbová", co do ní není jak dolít vodu, je nejspíš po ní.

Re: Dobíjení D1

Napsal: 31 led 2014 16:31
od kubas
no tak sem koukal je tam bosh s4 a asi bezudržbová ale není na na to magický voko,jinač altik je venku ale rozdelat to neumim jediný co sem okouk je že vzadu jak jsou ty dva uhliky je na jednom utžnený káblík alternator je magneti marely

Re: Dobíjení D1

Napsal: 01 úno 2014 09:04
od kubas
sehnal sem jiný altik ale ma 65A neni to malo? mam tam navijak a naký to svetlo

Re: Dobíjení D1

Napsal: 05 úno 2014 15:56
od kubas
kolik ma prosím origo altik na d1 A?

Re: Dobíjení D1

Napsal: 05 úno 2014 15:58
od fidzi
100A, některé mají 65A. Ale to mi příjde fakt málo.

Re: Dobíjení D1

Napsal: 05 úno 2014 16:10
od kubas
taky si myslm,vedle mam inzart ale napisu to i sem JOUPIM ALTIK NA D1 nebo neco co tam pasuje

Re: Dobíjení D1

Napsal: 05 úno 2014 21:11
od Hubert
100A ty co mají klimu a
65A ty co ji nemají.
Možná je to jinak ale tohle jsem vypozorovat 65A je dost.
Když se jede bez klimy s dobitou baterií se světly a topením na 2st. tak stačí 20A.

Re: Dobíjení D1

Napsal: 05 úno 2014 21:20
od kubas
Diky