Už se to tu řešilo o vánocích, moderní motor TD5 apod. si tímto zničíš. Já bych v tomhle věřil klukům co to spravujou.waltr666 píše:---na 10l nafty přidám litr benzinu
2.0Di a zamrzání nafty
Moderátor: Safraporte
Re: 2.0Di a zamrzání nafty
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 01 bře 2009 00:01
- tel.: c902 )))
- auto: PAJERO 2.8TD
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0Di a zamrzání nafty





- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: 2.0Di a zamrzání nafty
Ono, trisky a vstrekovače je dosť rozdiel. Kým trisky vstrekovali pod tlakom cca 140-160Bar, vstrekovače tlačia 1800 a viac. A čo robí olej do dvojtaktu v motore, stačí si spomenúť ako vyzerali vnútornosti keď sme volakedy rozobrali motor z Jawywaltr666 píše:no to že mi to motor vratí to je mi jasne--proto to tam dávám. hele nikomu nic nevnucuju--at si každej leje do nadrže zbytečný aditiva jak je mu libo--ja mam toto vyskoušeny rokama ježdeni s autama na naftu a bez jedinyho problemu se vstrikama ci cerpadlem--po pridani oleje do nafty podstatne stichne cerpadlo a vstriky a taky pocitis ze hlucnost motoru celkove klesne a jede pruzneji---ale jak sem rikal je to moje skusenost a nikomu nic nenutim a nebudu nikoho presvedcovat----je to jen moje dlouholeta skusenost a dal sem ji sem jako nazor ------ostatne tady ne foru sem to už taky četl--někdo to už taky doporučoval. přídavani oleje do nafty je stara znama vec
![]()
.a to ze je mastná--to je jen zdani--nalej si trosku na savy papir a dej do tepla--zachvili nepoznas ze byl necim namocenej.

Naftu na savvý papier nemusím dávať. Min. rok sa mi v kufri vylialo zo zle zatvoreného kanistru asi 0.5l a dodnes je mastné všetko, čo tam položím. A to som už 2x tepoval.
Jo a skousel nekdy tu smes co si vyrobis z tech par kapek vody a nafty a alkoholu a protrepes nechat par dni nekde na klidnym miste bez pohybu???
Ako by si Ty ostránil vodu z nafty? Keď povieš A, poveď aj B. Odhliadnuc od faktu, že auto ak idem tankovať, nestojí pár dní v kľude bez pohybu. A niečo iné je 2dl vzorka a niečo iné ak je to rozptýlené v 70-100l paliva.
Skúsenosti Ti samozrejme nikto neberie. Ja som tak isto za svoj život odjazdil pár dieselov bez aditív a čohokoľvek a žiadny motor mi neskolaboval. Ale alkohol do nádrže som v zime dával celkom pravidelne.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.