2.0Di a zamrzání nafty

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: 2.0Di a zamrzání nafty

#21 Příspěvek od pablo.gs » 25 led 2010 14:12

waltr666 píše:---na 10l nafty přidám litr benzinu
Už se to tu řešilo o vánocích, moderní motor TD5 apod. si tímto zničíš. Já bych v tomhle věřil klukům co to spravujou.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

waltr666
Příspěvky: 70
Registrován: 01 bře 2009 00:01
tel.: c902 )))
auto: PAJERO 2.8TD
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0Di a zamrzání nafty

#22 Příspěvek od waltr666 » 25 led 2010 14:13

:lol: no to že mi to motor vratí to je mi jasne--proto to tam dávám. hele nikomu nic nevnucuju--at si každej leje do nadrže zbytečný aditiva jak je mu libo--ja mam toto vyskoušeny rokama ježdeni s autama na naftu a bez jedinyho problemu se vstrikama ci cerpadlem--po pridani oleje do nafty podstatne stichne cerpadlo a vstriky a taky pocitis ze hlucnost motoru celkove klesne a jede pruzneji---ale jak sem rikal je to moje skusenost a nikomu nic nenutim a nebudu nikoho presvedcovat----je to jen moje dlouholeta skusenost a dal sem ji sem jako nazor ------ostatne tady ne foru sem to už taky četl--někdo to už taky doporučoval. přídavani oleje do nafty je stara znama vec :lol: :lol: .a to ze je mastná--to je jen zdani--nalej si trosku na savy papir a dej do tepla--zachvili nepoznas ze byl necim namocenej. Jo a skousel nekdy tu smes co si vyrobis z tech par kapek vody a nafty a alkoholu a protrepes nechat par dni nekde na klidnym miste bez pohybu???--ja to skousel :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: 2.0Di a zamrzání nafty

#23 Příspěvek od Acon » 25 led 2010 14:56

waltr666 píše::lol: no to že mi to motor vratí to je mi jasne--proto to tam dávám. hele nikomu nic nevnucuju--at si každej leje do nadrže zbytečný aditiva jak je mu libo--ja mam toto vyskoušeny rokama ježdeni s autama na naftu a bez jedinyho problemu se vstrikama ci cerpadlem--po pridani oleje do nafty podstatne stichne cerpadlo a vstriky a taky pocitis ze hlucnost motoru celkove klesne a jede pruzneji---ale jak sem rikal je to moje skusenost a nikomu nic nenutim a nebudu nikoho presvedcovat----je to jen moje dlouholeta skusenost a dal sem ji sem jako nazor ------ostatne tady ne foru sem to už taky četl--někdo to už taky doporučoval. přídavani oleje do nafty je stara znama vec :lol: :lol: .a to ze je mastná--to je jen zdani--nalej si trosku na savy papir a dej do tepla--zachvili nepoznas ze byl necim namocenej.
Ono, trisky a vstrekovače je dosť rozdiel. Kým trisky vstrekovali pod tlakom cca 140-160Bar, vstrekovače tlačia 1800 a viac. A čo robí olej do dvojtaktu v motore, stačí si spomenúť ako vyzerali vnútornosti keď sme volakedy rozobrali motor z Jawy :wink: Hnus a svinstvo. Taký olej karbonizuje ako sviňa.
Naftu na savvý papier nemusím dávať. Min. rok sa mi v kufri vylialo zo zle zatvoreného kanistru asi 0.5l a dodnes je mastné všetko, čo tam položím. A to som už 2x tepoval.
Jo a skousel nekdy tu smes co si vyrobis z tech par kapek vody a nafty a alkoholu a protrepes nechat par dni nekde na klidnym miste bez pohybu???

Ako by si Ty ostránil vodu z nafty? Keď povieš A, poveď aj B. Odhliadnuc od faktu, že auto ak idem tankovať, nestojí pár dní v kľude bez pohybu. A niečo iné je 2dl vzorka a niečo iné ak je to rozptýlené v 70-100l paliva.

Skúsenosti Ti samozrejme nikto neberie. Ja som tak isto za svoj život odjazdil pár dieselov bez aditív a čohokoľvek a žiadny motor mi neskolaboval. Ale alkohol do nádrže som v zime dával celkom pravidelne.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět