Stránka 2 z 4

Re: Netáhne

Napsal: 13 pro 2006 11:11
od Admin
Miloš II píše:.... je to možný příznak přidřeného čerpadla? Dá se ještě rozchodit? Aditivum do nafty leju! Zdraví Miloš II
Možný příznak to asi nebude. Když je špatný čerpadlo začne být hodně hlučný a pokud auto jede, tak se to rapidně projeví na výkonu. To znamená, že by jsi do mírnýho kopce nedal ani trojku.
U přidřeného čerpadla je otázka času, kdy odejde. Někdy je to otázka dní, někdy měsíců. Opravou čerpadla jsme se nezabývaly. Teoreticky je asi reálná, ovšem jak se dostat k dílů. Z jiných čerpadel možná, pokud nebudou poškozeny vždy stejné¨části.

Disco II

Napsal: 27 pro 2006 17:16
od Miloš II
Byl jsem na diagnostice hoďku si s tím hráli "byl jsem tam mimo pořadí" a ta dignostika podle mýho pohledu je spíš orietační. Výsledek je takovej že tam pojedu 3.1.07 znovu. Předběžná diagnoza je čidlo na turbu. Tak potom dám vědět jak jsem dopadl. Zdraví Miloš II

Napsal: 28 pro 2006 13:02
od discover
To je to, z čeho mám největší vítr. Mám příkl. poruchu, "machr" nezlob se Admine, usoudí, že má volno za 14 dní a to teprve na diagnostiku. Mezitím pláču a uprosím někoho mimo pořadí, tzn. aspoň 3dny, nezávazně podle práce. A to už vůbec nemluvím vo tom, že domů to mám 60 km včt. tam 120, a jiné auto, v lepším příp. šoféra z rodiny. A to jen diagnoza a ať je autu
cokoli, snad kromě pojistky, vše se musí se objednat. To znamená, řekne mi v čem je asi problém a já jedu domů. Tozhodnu-li se pro řešení. znovu přijedu, provedu písemné objednání a jedu domů čekat na výzvu 14 - 21 den. a pak teprve jedu na opravu. System jak za krále klacka. A to nepopisuju další postřehy atd. atd. Je mi tě Miloši líto, ale já budu kolečko
absolvovat na jaře s brzd. destičkama. Tak bohatá firma, jak to vidím já
a nemůže mít náhr. součástek řekněmě na 10 vozů. Teď sem si pozlobil
Landroveráky ze všech servisů jako jednoho "Nejvyššího vezíra" z nejmenovaného serveru kam nesmím od té doby psát. Ahojte a landroverům zdar.

Napsal: 29 pro 2006 09:37
od Admin
discover píše:.... nezlob se Admine, usoudí, že má volno za 14 dní ......
Já se nezlobím.
Za tenhle stav může částečně také A.M.T. Konkrétně s žalostným stavem počtu dílu na skladě. Importér by měl mít sklad nabouchaný díly. Jenže skutečnost je taková že v tuho chvíli mají na prodej 17 kusů vzduchových filtrů na TD5 pro celou ČR.
Jednotlivý servisy musejí tedy suplovat importéra. Jen u nás mám na skladě těch filtrů 20ks.

Už to jede

Napsal: 01 led 2007 12:18
od Miloš II
Tak vyřešení problému muže vlastně taková malá náhoda. Jak psal Mikiviki problem z puchřelou hadicí turba tak se mi podařilo při demontáži výtlaku od turda ulomit malou hadičku co vede do trojcestného ventilu, který ovládá naklápění lopatek turba pomocí táhla. Po výměně hadičky motor jako by se vzbudil a Disco vyrazilo vřed jak utrženej vagon. Problem zmizel motor necuká a Disco frčí 150 na dálnici :!: Takže ucpaná hadička, delky 15cm náklad opravy 10kč. Toď vše zraví Miloš II :lol:

Napsal: 01 led 2007 12:25
od Mikiviki
No tak to jsme rádi :wink: :D

Napsal: 02 led 2007 12:23
od discover
Radost je slyšet, že se jedná o prkotinu a to v případě Miloše i Mikivikiho.
Jen když to jezdí.

Napsal: 02 led 2007 12:28
od Admin
Zlatý český ručičky :lol:

Turbo u motoru Td5

Napsal: 15 led 2007 17:36
od RudaK
Vzhledem k tomu,že Miloš II je na dovče mimo republiku,mě požádal abych tlumočil jeho dotaz ( nemá přístup na net ) :
Admine - Miloš II se ptá,při jakém tlaku se posune pístnice naklápění lopatek turba,popřípadě kolik má turbo tlačit.Doufám že jsem to přetlumočil dobře :wink: ,děkuji za odpověď a tu pošlu Milošovi II prostřednictvím SMS.Měj se RudaK

Napsal: 15 led 2007 20:19
od Admin
Dobré turbo by mělo tlačit mezi 0,8 až 1,1 baru.

re

Napsal: 16 led 2007 06:23
od RudaK
Dík,jdu mu poslat SMS.

re turbo

Napsal: 16 led 2007 14:29
od RudaK
Admine ještě jednou.Miloš mi odpovídal,že to turbo měřil tlakoměrem od přídavného kompresoru a začíná otevírat při 1 baru a v max poloze je při 2 barech.Pístek se nepatrně pohne až při 4 000 ot a dál při zvyšování otáček už nenaklápí lopatky turba.To je Milošova reakce na odpověď.Ahoj RudaK

Re: re turbo

Napsal: 16 led 2007 15:05
od Admin
RudaK píše:Admine ještě jednou.Miloš mi odpovídal,že to turbo měřil tlakoměrem od přídavného kompresoru a začíná otevírat při 1 baru a v max poloze je při 2 barech.Pístek se nepatrně pohne až při 4 000 ot a dál při zvyšování otáček už nenaklápí lopatky turba.To je Milošova reakce na odpověď.Ahoj RudaK
Turbo začíná plnit cca 1700ot/min, max. výkon má při cca 2.200 otr/min, to je ještě zavřený. Při vyšších otáčkách by měl už ventil začít plynule omezovat. Nemám tady TD5, abych to změřil přesně.
Jinak jak jsem již napsal, max. co má turbo tlačit je 1.1 baru.
Pokud je problém s omezovačem na turbu, tak při tlaku 1.3baru senzor v sání vyhodí pokyn (chybu) a řídící jednotka omezí dodávku nafty. Chyba se vymaže po vypnutí zapalování.

Napsal: 16 led 2007 15:32
od karel
Pokud pístek ovládající lopatky turba nenaklápí, je to proto, že motoru chybí "protizátěž",protože ho točíš bez odporu převodů a kol.Ale tlak 2 barů je opravdu moc, to už je raketa!

re motor a turbo

Napsal: 16 led 2007 16:08
od RudaK
Napsal jsem mu to,tak uvidíme co on na to.Dík Ruda

Re: Turbo u motoru Td5

Napsal: 16 led 2007 16:09
od Admin
RudaK píše:Vzhledem k tomu,že Miloš II je na dovče mimo republiku,mě požádal abych tlumočil jeho dotaz ( nemá přístup na net ) :
Admine - Miloš II se ptá,při jakém tlaku se posune pístnice naklápění lopatek turba,popřípadě kolik má turbo tlačit.Doufám že jsem to přetlumočil dobře :wink: ,děkuji za odpověď a tu pošlu Milošovi II prostřednictvím SMS.Měj se RudaK
Spíše ať ti napíše co má problém.

re motor a turbo Td5

Napsal: 16 led 2007 16:33
od RudaK
Má pocit,že to turbo netlačí.Za jízdy motor cukne,rožne se na palubovce symbol motor.Jednou dokonce vypadla el. energie a motor za jízdy zdechl.Asi 3x.Po otočení start klíčku motor naskočil a jel dál.Za jízdy ztratí výkon po pár km ho znovu získá ?!
Možná vazba na turbo ?!
Jinak ten tlak stimuloval přídavným kompresorkem,turbo prý určitě tak extremě netlačí,spíš si myslí že nejede vůbec.

Re: re motor a turbo Td5

Napsal: 16 led 2007 18:35
od Admin
RudaK píše:Má pocit,že to turbo netlačí.Za jízdy motor cukne,rožne se na palubovce symbol motor.Jednou dokonce vypadla el. energie a motor za jízdy zdechl.Asi 3x.Po otočení start klíčku motor naskočil a jel dál.Za jízdy ztratí výkon po pár km ho znovu získá ?!
Možná vazba na turbo ?!
Jinak ten tlak stimuloval přídavným kompresorkem,turbo prý určitě tak extremě netlačí,spíš si myslí že nejede vůbec.
Hadice z turba do intercooleru když dá plnej plyn ztuhnou? Překontroloval bych je i ze vnitř, zkusil bych odpojit váhu vzduchu, jestli to pojede hůře, tak tou to nebude. Pokud má katalizátor, tak sundat první díl jestli to bude lepší. Jinak bych zkusil čidlo v sání vzduchu odpojit, pokud se to zhorší, tím to nebude. Podtlakový ventil který ovládá omezovač tlaku turba. Víc mě zatím nenapadá. :?

re motor a turbo Td5

Napsal: 16 led 2007 23:46
od RudaK
Dík,teť jsem dolez na net tak jsem to Milošovi napsal a zítra uvidíme.Díky Ruda

re motor a turbo Td5

Napsal: 17 led 2007 19:04
od RudaK
Admine tak obráceně.Prý už to,jak to funguje pochopil,ale by ho stejně zajímalo co byla možná příčina toho,že motor škubnul a rozsvítila se ta kontrolka na palubce(motor)?Ty výpadky se projevujou jen když je motor žhavej jak říká Miloš.Teť zas motor OK.Asi bude lepší až dojede zpátky a řekne co a jak.Za Miloše dík Ruda