Napsal: 18 dub 2007 21:48
HONZA AHOJ, Z NĚJAKÉ PŘÍČINY TI TO HUPSLO DO NOUZOVÉHO REŽIMU NA DOJETÍ DO SERVISU, PROTO TĚ DISPLEJ PALUBNÍHO POČÍTAČE DOPORUČUJE NEPŘESAHOVAT DANOU RYCHLOST. JESTLI SEŠ PĚKNÁ ŽENSKÁ POLEZOU TI V SERVISU VŠICHNI DO ZADKU JAK JE U CHLAPU ZVYKEM ALE NEZNAMENÁ TO ŽE TI TO OPRAVĚJ. VYSVĚTLIM POSTUP TĚCH TLAČÍTEK PODVOZKU. ZAPNUTÍ KLÍČKU KONTROLKY SVÍTÍ TRVALA VŠECHNY, ZNAMENÁ TO CHECK SYSTÉMU SÁM SE KONTROLUJE. PO NASTARTOVÁNÍ MUSÍ SVÍTIT DANÁ POLOHA TRVALE PO PŘÍPADĚ BLIKÁ TÍM NABÍRÁ DANOU NAVOLENOU POLOHU. VŽDY KDYŽ BLIKÁ PODVOZEK PRACUJE. TEN SYSTEM PODVOZKU NEFUNGUJE POUZE TEHDY POKUD STOJÍŠ NA BRZDĚ ČI MÁŠ POOTEVŘENÉ JAKÉKOLI DVEŘE. JE TO KVULI BEZPEČNOSTI. NA TO TŘETÍ ZMINOVANÉ TLAČÍTKO SE MUŽEŠ VYKAŠLAT TEDY POKUD ZA SEBOU NEMÁŠ PALTO S KONEMA. ANO JE TO NA DRŽENÍ VÝŠKY VOZU. JEŠTĚ OBYČ RADA RENČ MÁ NĚKDY SVOJE NÁLADY JAKO MÁME KAŽDÝ Z NÁS. ZA ŠEST LET CO JSEM HO JEZDIL SE MĚ STALO TO CO PÍŠEŠ TAK ASI 5KRÁT. VŽDY TO BYLA NĚJÁ JEHO NÁLADA A VĚTŠINOU PŘI TOM KDY PRŠELO, TAKŽE JSEM SI TO VYSVĚTLIL VLKOSTÍ. SYSTÉMU TAKOVÉMU NIC NECHYBĚLO. VARIANTA JAK DOSTAT JEDNOTKU Z NOUZOVÉHO REŽIMU BEZ DIAGNOSTIKY POKUD SYSTÉMU OPRAVDU NIC NENÍ A ON SE JEN SPALŠIL JE VYTÁHNOUT KLÍČEK ZE ZAPALOVÁNÍ AUTO ZAVŘÍT A 10 15 MINUT SE NA NĚJ VYKAŠLAT. POTÉ ZNOVU START