Tak sem dneska měl zase trošku času, se mu věnovat a udělat pár pokusů, takže mám dost dotazů.
1. Váha vzduchu, tu jsem venku neměl, protože k demontáži je potřeba „dutý“ imbus, jediné co jsem sním dělal bylo to, že jsem jí odpojil-motor bez jakékoliv zněny. Zkoušel to někdo z vás? Nebo zkusí to někdo z vás?
2. V lezl jsem pod auto, na pravé straně zezadu je něco co neznám. Vedou k němu kabeli a vzduchové hadičky napojené s podtlakovými s posilovače brzd. Po odpojení kabelu motor běžel, ale měl prodlevy při ustálení otáček-např 2000 pozvolna, přelítlo, podlítlo, stouplo, ustálilo. Nejdříve do 3000 pak i víš, normal. Co jsem to vlastně odpojil?

- DSC00148.JPG (49.93 KiB) Zobrazeno 11535 x
3. odpojil jsem kabel u vstřikovačů-motor nešel nastartovat, za běhu jsem si netroufl. Co jsem to odpojil?

- DSC00152.JPG (56.79 KiB) Zobrazeno 11535 x
4. když už jsem byl v tom odpojování, začal jsem i odpojovat jednotlivý vstřiky (počítáno z leva) 1. 3. 4. motor do pěti vteřin naběhl nepravidelný chod tendence chcípat při přidání plynu se chod srovnával.
Po odpojení druhého nepatrný rozdíl. Hodnoty napětí do vstřiku shodný s ostatními. Takže, že by opravdu, kupodivu 2. vstřik?! I když je pravda že se potrubí kříží.
Dále jsem proved ještě jeden testík a to tak že jsem odpojil všechny přepady-ze vstřiků se valilo shodné množství-takže asi do druhého válce něco jde, ale ve špatné formě.
Jde ze vstřiků vyčíst rok výroby? Například nějak podobně jako ze skel?
Tak to je asi vše, uznávám deska jsem k němu nebyl úplně nejhodnější

ale bylo to zajímavé. Nemá někdo něco jako „Jak na Td4“ ušetřilo by to hodně dotazů.
Jo ještě jedna věc, pří žádným úkonu se nerozsvítila chyby motoru!!! To přijde divné i mě. Ani bych se nedivil kdyby to kluci francouzský odpojily, aby je futr neoslňovala
K uniku nafty, od té doby se zatím neobjevila stejně jako podobný výstup co vyved u Hamer centra

Nejspíš to jsou dva nezávislí úkazy (to a klepání) Spojuji si to s jízdou po dálnici-vysoké otáčky, potřeba víc chladit…uvidím (no snad radši neuvidím) jak se to bude vyvíjet dál, možná hlava pryč…
P.S.
Tagr: …Já sehnal všechny věci… můžu se zeptat odkud? Děkuji Aditíva do nafty přidávám preventivně furt, nestojí to svět a pro klid duši
MatTom … nebude to něco jako senzor klepání u benzínového motoru? … taky nás to napadlo, ale u díslu!? Kdo ví.