Stránka 2 z 2
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 23:29
od Mešky
TD5 taky zatracuješ!

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 23:59
od eliott
No jasně, to je taky pomsta, a stačilo tak málo, jen vytáhnout ty konektory od vstřiků nad ventilové víko a polovina problémů by odpadla. A vůbec, 2.5 litr má být 4válec, aby měl nějakej krouťák odspoda. Taky mohli tu TD5ku udělat třeba 2.8

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 26 úno 2010 08:46
od Mešky
Se divím, že tě LR baví, když jsou to takový mrdky. ..........
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 26 úno 2010 14:11
od eliott
Si nevybereš

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 26 úno 2010 17:39
od Pítr
v kolika km,praská blok u 4.6 a proč dá se tomu předejít chci koupit 96
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 26 úno 2010 17:46
od eliott
Nedá se v podstatě ovlivnit, je to vždy náhoda.
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 26 úno 2010 17:56
od Pítr
kolik znáš případů to angláni neodstranili příčinu ,nebo zato čecháčci moc tahaj a nemůžou se nasitit zvuku
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 26 úno 2010 18:11
od eliott
Pítr píše:kolik znáš případů to angláni neodstranili příčinu ,nebo zato čecháčci moc tahaj a nemůžou se nasitit zvuku
Pročti fórum, najdeš odpovědi, nemůžu každého přesvědčovat samostatně
