#22
Příspěvek
od Miky_CZ » 18 úno 2011 10:54
tesim se na fotky, jen co zacne byt tepleji budu pokracovat, tentokrat bude na rade motorovy prostor (vyvareni prednich podbehu) plus vyhozeni klimy plus jeste trochu predelani drzaku narazniku at se posune vys a smerem k autu, protoze ten najezdovy uhel neni nic moc, pak prijdou nove gumy 285/75R16, repase pridavne prevodovky(pripadne pridavka z defika kvuli tem kolum), no a pokud cas ale hlavne finance dovoli tak letos konecne snad vymyslime s jednim znamym co stavi zavodni auta roll cage ale tomu moc nedavam, to bych musel sehnat dalsi brigadu a to uz nevim jak bych stihal
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál