Stránka 11 z 16

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 18 říj 2012 10:12
od DanoDEF
libovka píše:Jinak já ho vyhodil úplně a nepozoroju že by se to hůř ohřívalo.
... je viacej variant ako na to. Najjednoduchsia je zaslepenie jednou zaslepkou za coolerom. Potom zaslepenie zberneho vyfukoveho potrubia a zaslepenie coolera na oboch stranach. Pripadne cele vyhodenie systemu ale to uz je bavenie sa aj s chladiacou sustavou.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 18 říj 2012 20:25
od Sajmon
MadTom píše:Ad 15p a Euro3 - koukni se do techničáku, tam by mělo být napsané, jaké normy to splňuje. docedu si představit 15p s Euro2 - čili bez chlazeného EGRu. On tam kromě chlazení je ještě jeden rozdíl - ten Euro3 EGR má ještě druhej ventil ovládanej podtlakem z druhýho regulátoru - v principu je to škrtící klapka v sání.
Mam aj ja chladič a nechcem to všetko vyberať.Stačí len dať zaslepku??Robí tu niekto tie zaslepky?

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 18 říj 2012 20:46
od libovka
Si ji vystříhni z plechu a vlož ji mezi příruby u EGR chladiče.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 07:06
od Hubert
Záslepku z min 3mm materiálu.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 09:22
od libovka
Na co 3mm?Stačí plechová blinda kterou vrazí mezi mezi příruby u EGR chladiče.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 11:20
od komin
Omyl nestaci motor podtlakom dokaze tenky plech prederavit :wink:

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 11:20
od Hubert
libovka píše:Na co 3mm?Stačí plechová blinda kterou vrazí mezi mezi příruby u EGR chladiče.
Tak si to tak udělej a dopadneš jak já. Taky mě říkaly dej tam jenom slabej plech a hotovo stačí to jenom zaslepit.
Tak sem tak udělal a dopadlo to následovně. Vlivem vysokých teplot a rozdílných tlaků to ten plíšek neudržel kus ho upadlo a padlo mě to do turba které to zaseklo. Naštěstí to tam padlo při chcípnutí motoru takže se nic nestalo ale mohlo se to dostat do sání a dopadlo by to mnohem hůř. Takže jsem měl nakonec veliké štěstí. Takže žádej slabej plíšek ale min 3mm.
přikládám foto:
To je ta bývala záslepka. Z ní vypadl ten "suk".
To je ta bývala záslepka. Z ní vypadl ten "suk".
Egr ho pomačkal a takhle se zasekl v turbu.
Egr ho pomačkal a takhle se zasekl v turbu.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 12:15
od libovka
No já to měl z plechu asi 1,5mm.
No jo,ale když tys ho dal hned pod přírubu ke svodům tak to se pak nediv.Čím dál od svodů tím líp.Já taky celou dobu píšu aby to dal mezi příruby k EGR chladiči.Tam takové teploty nejsou takže se to jentak nepropálí.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 14:02
od Hubert
libovka píše:No já to měl z plechu asi 1,5mm.
No jo,ale když tys ho dal hned pod přírubu ke svodům tak to se pak nediv....
Jak víš, kde jsem to měl.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 14:16
od libovka
Tak když píšeš vlivem vyskokých teplot tak odhaduju že jsi ho měl hned u svodů.U EGR chladiče rozhodně nejsou nějak extra vysoké teploty.
Jak říkám.Měl jsem tam plechovou blindu,motor byl načipovanej a nebyl s tím problém.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 15:59
od MarekS
Tak jsem si dneska koupil taky tu sadu v autě to ještě nemám,ale když to Angličani svářej tak se jim to pěkně kroutí :lol:

Zkuste si natu přírubu dát pravítko nebo položit na něco rovnýho nechci tam dávat žádnej tmel jen to těsnění tak jsem si to nechal na soustruhu srovnat.
Záslepka na potrubí se prej dává nasucho ty saze to prej dotěsněj :roll:

Nebo ji omáznout tím cementem na vejfuky ?

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 říj 2012 16:47
od Hubert
libovka píše:Tak když píšeš vlivem vyskokých teplot tak odhaduju že jsi ho měl hned u svodů.U EGR chladiče rozhodně nejsou nějak extra vysoké teploty.
Jak říkám.Měl jsem tam plechovou blindu,motor byl načipovanej a nebyl s tím problém.
Usuzuješ, ale nevíš tak to nedělej. Měl jsem to to až za egrem. Stalo se mě to až po dvou letech bezproblémového provozu.
nechci se hádat ani prudit. Moje doporučení je dát zátku z min 3mm plechu. Nehrozí žádné nebezpečí toho že by se cokoliv odlomilo.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 úno 2013 14:57
od pkot
mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 úno 2013 16:00
od MarekS
pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info

Zkušenost stím má asi každej tady :chuckle pročti si tohle vlákno je to tu i s obrázkama :mrk

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 úno 2013 16:09
od vladob8
pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta :-)

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 úno 2013 16:43
od visby
MarekS píše:Tak jsem si dneska koupil taky tu sadu v autě to ještě nemám,ale když to Angličani svářej tak se jim to pěkně kroutí :lol:

Zkuste si natu přírubu dát pravítko nebo položit na něco rovnýho nechci tam dávat žádnej tmel jen to těsnění tak jsem si to nechal na soustruhu srovnat.
Záslepka na potrubí se prej dává nasucho ty saze to prej dotěsněj :roll:

Nebo ji omáznout tím cementem na vejfuky ?
tie som to mal krive, ale original podlozka pod EGR to vytesnila...

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 úno 2013 17:53
od pkot
vladob8 píše:
pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta :-)
díky za info , na ten material se zeptam.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 úno 2013 20:19
od Ondra_BIG
vladob8 píše:
pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta :-)
Tuhle sadu jsem teď o víkendu namontoval. Je to ocel s pozinkem, sedí pěkně. Trubka s přírubou na sání není vařená ale tvrdě pájená - měl jsem z toho fedry, ale naši firemní motoráři mě ubezpečili, že se na tom můžu klidně oběsit :muscle a díky tomu to není ani pokroucené.
Celkově příjemná práce na 2 hodiny i s úklidem garáže :Pohoda:

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 úno 2013 20:23
od Ondra_BIG
visby píše:
MadTom píše:A ještě jeden nápad - podívat se, jestli je to auto Euro2 nebo Euro3. Ono totiž je možné, že ho někdo na Euro3 upravil - v Německu jsem zahlédl nabídky na tuto úpravu - kvůli jejich emisním známkám a omezení vjezdu do měst.
ako som spominal, na euro3 ti chladic nepomoze (jednak preto ze dodrzanie normy najviac riesi zvysenie vstrekovacieho tlaku).
inak zvysovanie euro noriem (3->4, 2->3) sa robi vacsinou filtrami, velmi casto to riesia kemperi nad 3.5t. je to drahe jak hovado, kedze ide vacsinou o aktivne filtre, ktore sa same vedia regenerovat a podobne
Visby má recht :clap . Já mám auto 08/2004, psanou Euro 3 a chladič tam nebyl (teď už tam není ani EGR). Zato 2 ovládací hadičky tam byly.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 21 úno 2013 23:44
od kajaturbo
Na bazoši je sada pro zaslepeni EGR na TD5 co se dohodnout a zkusi udelat hromadnou objednavku treba bude sleva.